Seks / intimiteit (Trevor)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Right in the feels.

Het volledig ontbreken van intimiteit heeft mij bijna het leven gekost en mijn huidige leven dusdanig getekend dat ik nog altijd hinder van die krassen op mijn ziel heb.

Het wandelen is mijn grootste redding geweest, hoe verknipt het misschien ook lijkt. Ik voel me sindsdien zichtbaar, gewenst, gehoord, gewild, en geliefd.

Mannen wordt geleerd stoer en onkwetsbaar te zijn, gevoel weg te stoppen. Geborgenheid en zekerheid te geven, maar niet te hoeven ontvangen.

Kunnen we daar alsjeblieft mee stoppen? Mannen hebben intimiteit nodig, los van seks, en mannen die hier open naar zoeken moeten zich gesteund voelen.

Weg met dat stereotype mannelijke beeld wat de maatschappij ons oplegd. Voel je vrij om naar meer op zoek te gaan. Je wordt niet minder man, maar meer mens.

Sorry voor mijn geratel, maar dit is echt een trigger topic voor me.
 
Het helpt om contact op te bouwen met een dvp die hier lange tijd of permanent is, die de taal (NL of Engels) redelijk tot goed spreekt en er vaker langs te gaan. Een masseuse heeft inmiddels liever dat ik bij haar thuis kom (voorheen wel gedaan, al een poos geen gelegenheid voor) en dan is het eenvoudig om het geheel naar je zin te doen. Een klein privé-huis (in Amsterdam bijvoorbeeld Prive42 of Bali) is ook geschikter denk ik dan een raam.
 
Dit is voor mij ook herkenbaar. Ik weet niet hoe jullie dit beleven, maar het zoeken naar intimiteit bij een sekswerker ervaar ik als een een "probleem":

1) Seks kun je kopen. Dat geldt niet voor intimiteit, daarvoor is ook een (eerlijke) mentale klik nodig (althans ik versta onder intimiteit meer dan een arm om je schouder) en dat is nu juist iets dat je met geen geld in de wereld kunt kopen.

2) Het maakt je kwetsbaar: de kans dat de ontmoeting anders wordt beleefd door jou en de sekswerker is groot. Je bent eigenlijk naar iets op zoek dat valt buiten het dienstenpakket van de sekswerker (zie punt 1).
Natuurlijk zijn sommige DVP/sekswerkers meesters in het creëren van een illusie/bubbel, maar vroeg of laat besef je dat die "pseudo-intimiteit" een toneelstukje is, en keert de ervaring zich als een boemerang tegen je, en bekruipt je het idee dat je jezelf voor de gek hebt gehouden: het kenmerk van intimiteit is juist dat het "echt" is.
 
Ik snap je punt, Theo, maar ik ervaar het zelf anders.

Zoals ik kan genieten van goed acteerwerk in een film of op toneel, kan ik ook genieten van de illusie van een uur intiem samenzijn. En als een DvP me zegt dat ik een ontzettende lieverd ben, mag ik ervan uitgaan dat dat gemeend is. Tegen een vervelende klant die ze liever niet terugziet zal ze dat nl. niet zeggen. Ik zie het dan nog steeds als een vorm van zakelijke dienstverlening - die dan tenminste niet met tegenzin gedaan wordt.

Ik besef dat ik de 'echte' intimiteit die ik hopelijk ooit weer terugvind bij een geliefde, niet bij een DvP moet verwachten. Maar tot die tijd doet de illusie prima dienst voor mij. En is de seks meestal erg lekker.
 
@Theo2022
Hoe ik dat benader:

Intimiteit is voor mij een verbondenheid met een ander op niet fysiek niveau en het oprecht naar elkaar gevoelens kunnen uiten in vertrouwen.

Bij een DVP vind ik dit als ik mezelf kan zijn, praten over wie we zijn als mens, het gevoel krijg gezien en gehoord te worden, kortom een connectie heb die verder gaat dan seks, dan heb ik voor mijn gevoel al een vorm van intimiteit bereikt.

Kan dat een illusie zijn en ooit uitelkaar spatten? Ja, maar ik denk dan: totdat het uit elkaar spatte heb ik het ontzettend naar mijn zin gehad. Dus ga ik me dat niet met terugwerkende kracht alsnog ontzeggen.

Je kunt je er of heel druk over maken, of met de flow meegaan. Ik kies voor dat laatste en merk vanzelf wel wat wat is.
 
Ik besef dat ik de 'echte' intimiteit die ik hopelijk ooit weer terugvind bij een geliefde, niet bij een DvP moet verwachten. Maar tot die tijd doet de illusie prima dienst voor mij. En is de seks meestal erg lekker.
Dit heb je goed verwoord Krekel
persoonlijk zit ik meer op de lijn van Theo
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan