Seksueel verlangen bij vrouwen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bombaldino

Vaste klant
125
01/12/25
247
5
Uit De Morgen:

Als ervaringsdeskundige kan ik alvast volgend stappenplan warm aanbevelen:
  1. Bezoek een DVP
  2. Besef dat als je met een DVP over uw gebrek aan seks kan praten, het misschien een optie is om hier ook met uw eigen vrouw over te praten.
  3. Ga dit zeer moeilijke gesprek aan.
  4. Heb na 1,5 jaar terug seks met uw vrouw 🎉
  5. Ga ondertussen rustig door met het bezoeken van DVPs 🎉🎉
Bovenstaand stappenplan bevat mogelijk sporen van ironie, gebruik op eigen risico.

Wereldwijd zijn de dames niet zo Lekker meer in het hoofd

maar met Al die sterke en zelfstandige vrouwen die geen man nodig hebben is dit in maart opgelost of een klassiek FaFo'tje

Uit De Morgen:

1. Bezoek een DVP
  2. Besef dat als je met een DVP over uw gebrek aan seks kan praten, het misschien een optie is om hier ook met uw eigen vrouw over te praten.
Bovenstaand stappenplan bevat mogelijk sporen van ironie, gebruik op eigen risico.
Bekijk eens deze Ted-talk van Michelle Weiner-Davies:

Michele Weiner-Davis beschrijft welke problemen er in een relatie kunnen ontstaan als de seksdrive bij de twee partners sterk verschilt en hoe die problemen kunnen worden opgelost. En in tegenstelling tot wat jullie denken is Weiner-Davies van mening dat er wel degelijk een verantwoordelijkheid bij de vrouw (die geen sex wil) ligt.

Uit De Morgen:

1. Bezoek een DVP

Tja, bij mij ging het in een andere volgorde;

1. Besef dat als je met een DVP je vrouw over uw gebrek aan seks kan praten,
2. Ga dit zeer moeilijke gesprek aan.
3. Heb na 10 jaar terug nog steeds niet DE seks met uw vrouw
4. Bezoek een DVP
5. Ga ondertussen rustig door met het bezoeken van DVPs

:p

Ik denk zelf dat een hoop vrouwen gewoon zich niet meer aangetrokken voelen tot hun man. Zelf heb ik dit nooit meegemaakt met vrouwen als ik in een relatie. Als man moet je eerlijk zijn naar jezelf: hoe vaak kun je een dame echt versieren met je looks? Vele van jullie zijn dik, lelijk en ook slecht gekleedt. En dit bedoel ik niet om te bashen ofzo maar is wel de waarheid. Doe wat aan je uiterlijk, zorg ervoor dat je echt fit bent en richt je lekker op jezelf en moet je opletten hoe graag je vrouwtje met je wil sexen.

Ik zal wel gehaat worden op dit bericht omdat vele van jullie de waarheid niet aan kunnen maar zonder dvps, hoe vaak zou je dan nog neuken? Wees ff eerlijk en werk hard aan je looks heren. Dat doen vrouwen ook, vrouwen willen anno 2026 gewoon showen met een man, dat is gwn zo. Ze hoeven geen man die financieel voor hun zorgt, ze willen een model-achtige type man, en dat zul je ze nooit horen toegeven maar dat zijn wel de type heren die ze dan neuken.

Wees ff eerlijk en werk hard aan je looks heren. Dat doen vrouwen ook, vrouwen willen anno 2026 gewoon showen met een man, dat is gwn zo. Ze hoeven geen man die financieel voor hun zorgt, ze willen een model-achtige type man, en dat zul je ze nooit horen toegeven maar dat zijn wel de type heren die ze dan neuken.
En... ook als je (voornamelijk) DVP's bezoekt... schaadt het echt niet om ook een beetje aan je fysiek en 'looks' te werken hoor!

Ik denk zelf dat een hoop vrouwen gewoon zich niet meer aangetrokken voelen tot hun man. Zelf heb ik dit nooit meegemaakt met vrouwen als ik in een relatie. Als man moet je eerlijk zijn naar jezelf: hoe vaak kun je een dame echt versieren met je looks? Vele van jullie zijn dik, lelijk en ook slecht gekleedt. En dit bedoel ik niet om te bashen ofzo maar is wel de waarheid. Doe wat aan je uiterlijk, zorg ervoor dat je echt fit bent en richt je lekker op jezelf en moet je opletten hoe graag je vrouwtje met je wil sexen.

Ik zal wel gehaat worden op dit bericht omdat vele van jullie de waarheid niet aan kunnen maar zonder dvps, hoe vaak zou je dan nog neuken? Wees ff eerlijk en werk hard aan je looks heren. Dat doen vrouwen ook, vrouwen willen anno 2026 gewoon showen met een man, dat is gwn zo. Ze hoeven geen man die financieel voor hun zorgt, ze willen een model-achtige type man, en dat zul je ze nooit horen toegeven maar dat zijn wel de type heren die ze dan neuken.
Hahaha. Ik zeg niks...
Wat voor mij geldt geldt andersom ook.

Zelf heb ik dit nooit meegemaakt met vrouwen als ik in een relatie. Als man moet je eerlijk zijn naar jezelf: hoe vaak kun je een dame echt versieren met je looks? Vele van jullie zijn dik, lelijk en ook slecht gekleedt. En dit bedoel ik niet om te bashen ofzo maar is wel de waarheid. Doe wat aan je uiterlijk, zorg ervoor dat je echt fit bent en richt je lekker op jezelf en moet je opletten hoe graag je vrouwtje met je wil sexen.
Wat een sexgod die @geefgeniet, afgetraind, goed gekleed en nog een dikke lul ook, misschien nu nog aan je persoonlijkheid werken hoeft de volgende het niet buiten de deur te zoek.
Ik dacht eerst ook dat mn ex trouw was aan mij totdat ik haar betrapte. En ze was niet van plan mij te verlaten, en wie weet hoelang ze de andere gozer anders bleef doorneuken

Het gaat hier niet om mij, maar om dit topic. Ik denk serieus dat veel mannen zich niet realiseren hoeveel looks doen met een vrouw. Haat me maar of pak mij maar op mn issues want zal zeker niet beweren dat ik perfect ben, verre van, maar daar gaat t in dit topic niet over. Hier zijn er blijkbaar veel mannen die in een seksloze relatie blijven hangen. Ik probeer alleen maar te helpen, want wat je wel niet ziet in de straten, vind k persoonlijk best schokkend en je dan afvragen: goh waarom wil mn vrouw geen dikke vent boven dr? Werk eerst daaraan: gwn alsof je single bent want vele van jullie zien er gezonder uit als je single bent. En kap met mij aanvallen, want dat is persoonlijk en mn bericht is niet aan iemand specifiek gericht.

Ja absoluut Marco, je hebt helemaal gelijk. En het helpt mee als je je vrouw opgewonden wil krijgen want sexen is toch een fysiek spel, ik heb nog nooit met mijn aardige/ pleaser karakter een vrouw versierd om te neuken, wel door er goed uit te zien idd en de discipline op te brengen om elke dag 20 uur te vasten bv. Say no to the cookies en geen alcohol.

Seks draait uiteindelijk om lust. Dat is geen hogere wiskunde. En als we eerlijk zijn, vinden de meeste mensen een slank lichaam aantrekkelijker dan een buik die als eerste de kamer binnenkomt. Je hoeft echt geen wandelende fitnessposter te zijn, een beetje stijl en kleding die klopt doen al wonderen.
Wat me in parenclubs altijd opvalt, is het fysieke contrast tussen partners. De vrouw heeft zichtbaar haar best gedaan. De man lijkt ergens in 1999 te zijn gestopt met opletten. Alsof hij dacht: zo, binnen, klaar. Onderhoud is voor auto's.
Maar goed, het gaat ook over monogamie. Of beter gezegd, het gebrek daaraan. Veel mannen hier zijn daar niet per se kampioen in. Je kunt thuis een fantastische vrouw hebben, maar het onbekende blijft trekken. Dat geldt overigens net zo goed voor vrouwen, alleen staan die minder snel bij een gigolo aan de deur te kloppen.
En dan de ongemakkelijke vraag. Denk je echt dat zij aan jou denkt als jij met 35 kilo extra ballast en een sportschoolabonnement dat al decennia stof vangt, enthousiast probeert te presteren alsof het 2003 is? Beetje zelfreflectie kan geen kwaad. Lust is vluchtig, maar aantrekkelijkheid vraagt soms gewoon om onderhoud. Net als die auto.

Helemaal mee eens met het bovenstaande bericht, maar het is niet alleen je omvang, ook je haarstijl bv. Veel heren zijn ongewild kalend bv en hebben allemaal kale plekken op hun kop: scheer het eraf! Ziet er beter uit. En koop aub fatsoenlijke schoenen en onderhoud ze dan ook. Een andere punt wat me dan ook opvalt is toch kleding, een paar goede levi's en dan aangepast op je lengte is ook een must. Ik kan zo wel doorgaan maar ik vind zelf dat je mindset zo moet ingesteld zijn dat je jezelf verzorgd alsof je vrijgezel bent. Dan snappen heel veel heren het ineens wel. Om terug te komen naar deze topic: het is toch echt je eigen schuld als je vrouw niet meer met je wil slapen, en dat is miss hard om te accepteren maar wel de belangrijkste stap als je iets wil verbeteren.

Er zijn een aantal van jullie die het leuk vinden om mij te bashen nadat ik eerlijk mn verhaal vertelde. Gasten, ik was ook te zwaar in mn relatie, ik weet dondersgoed hoe het is. En nu ik idd fit ben, merk ik zwaar het verschil en daarom geef ik dit mee.

Heeeeeey welkom terug!

Nou, er zit heus wel wat in. Natuurlijk zal een aantrekkelijke partner lustopwekkender zijn en natuurlijk zal een deel van de vrouwen afhaken omdat de partner op wat voor manier dan ook lelijker wordt.

Een deel.

Punt is alleen, dat geldt allemaal voor zowel mannen als vrouwen. Ook tussen de vrouwen zie ik op straat genoeg dames met overgewicht en andere vormen van gebrek aan verzorging.

En toch, zit er gemiddeld (let wel, GEMIDDELD) een duidelijk verschil in problematiek met sex drive tussen mannen en vrouwen. Vrouwen die minder vaak willen komt vaker voor dan bij mannen, ongeacht aantrekkelijkheid van man danwel vrouw. Dat is in mijn ogen het hele punt van dit artikel.

Begrijp me niet verkeerd, aantrekkelijkheid helpt, maar het is niet het enige.

Een deel is natuurlijk evolutionair. Seks is biologisch primair bedoeld voor voortplanting. Met dat in het achterhoofd, hoeft een dame in principe maar 1 keer in de 9 maanden seks te hebben voor efficiënte voorplanting, terwijl een man dat veel vaker kan.

En voor een deel kan ik het ook niet verklaren, mannen en vrouwen verschillen nou eenmaal.

het is toch echt je eigen schuld als je vrouw niet meer met je wil slapen
Sja, waar ik m'n post begon met zeggen dat je een punt had, ga je hier veel en veel te kort door de bocht. Er zijn tig van redenen denkbaar waarom 1 van de partners geen seks meer wil, dat de schuld bij de ander ligt is slechts 1 van de mogelijkheden. Volgens mij zit je te veel vast in je eigen ervaringen.

Seks draait uiteindelijk om lust. Dat is geen hogere wiskunde. En als we eerlijk zijn, vinden de meeste mensen een slank lichaam aantrekkelijker dan een buik die als eerste de kamer binnenkomt. Je hoeft echt geen wandelende fitnessposter te zijn, een beetje stijl en kleding die klopt doen al wonderen.
Wat me in parenclubs altijd opvalt, is het fysieke contrast tussen partners. De vrouw heeft zichtbaar haar best gedaan. De man lijkt ergens in 1999 te zijn gestopt met opletten. Alsof hij dacht: zo, binnen, klaar. Onderhoud is voor auto's.
Dat dus! En, ja... dat geldt dus ook voor betaalsex! Tenminste als je meer wil dan een 'afwerknummertje'! Je kan er maar je voordeel mee doen.

Dus... als de competitie overwegend zwaarlijvig is... onverzorgd... snel buiten adem... op 10 wippen klaar... is het dus écht niet zo moeilijk om beter te doen!

Je zal ervan versteld staan wat voor leuke reacties je krijgt van de dames! En ook (veel) meer 'waar voor je geld'!

Laatst bewerkt:
@Roba, oke oke ik geef je hier wel gelijk in. Mn berichtjes dekken niet alle mogelijke situaties en ik denk dat jij het beter samenvat ;) ik lees vanaf nu wel gezellig mee, het reageren gaat met dit account toch vrij moeizaam want ik moet mn browser iets van 4 x verversen en echt heel lang wachten totdat een pagina laadt en ook als ik een berichtje hier stuur, duurt dit 5 min en dm berichten kan ik niet eens openen

@Roba, oke oke ik geef je hier wel gelijk in. Mn berichtjes dekken niet alle mogelijke situaties en ik denk dat jij het beter samenvat ;) ik lees vanaf nu wel gezellig mee, het reageren gaat met dit account toch vrij moeizaam want ik moet mn browser iets van 4 x verversen en echt heel lang wachten totdat een pagina laadt en ook als ik een berichtje hier stuur, duurt dit 5 min en dm berichten kan ik niet eens openen
Is dat omdat je een nieuwe account hebt? Zal het makkelijker gaan na een x aantal posts?

Nee, er zit een soort permanente ban op "mij" of elke x als ik een account aamaak, en ergens snap ik dit wel. Ik was natuurlijk eerst ErinEruit: nou verwijderd doordat die drone eikel hele tijd filmpjes op YouTube over mij postte, vond ik echt niet tof. Vervolgens vroeg een dvp mij om GeefGeniet te verwijderen omdat ze bang was gefilmd te worden doordat ze dacht dat ze gefilmd zou worden door die eikel, nou prima: verwijderd. En toen JRL aangemaakt en die verwijderd doordat ik continue werd aangevallen door JohnnyWalk en nog een paar rare gasten die het leuk vinden om hele tijd negatief te doen. En ja toen merkte ik eigenlijk dat ik het forum mis, want ik wandel best wel veel en wil eigenlijk wel graag mn ervaringen met jullie delen en meekletsen enz, maar nu zit deze ban erop. En ik moet mezelf ook eerlijk aankijken want de admin wilde JRL niet verwijderen en toen had ik hem beloofd nooit meer terug te komen maar dan kom ik toch terug omdat ik t idd miste, dus daar had ie gelijk in, dus ja dan zit ik nu met deze ban wat ik ergens wel snap, want de admin had gwn gelijk

Terug
Bovenaan Onderaan