Ik denk zelf dat een hoop vrouwen gewoon zich niet meer aangetrokken voelen tot hun man. Zelf heb ik dit nooit meegemaakt met vrouwen als ik in een relatie. Als man moet je eerlijk zijn naar jezelf: hoe vaak kun je een dame echt versieren met je looks? Vele van jullie zijn dik, lelijk en ook slecht gekleedt. En dit bedoel ik niet om te bashen ofzo maar is wel de waarheid. Doe wat aan je uiterlijk, zorg ervoor dat je echt fit bent en richt je lekker op jezelf en moet je opletten hoe graag je vrouwtje met je wil sexen.
Ik zal wel gehaat worden op dit bericht omdat vele van jullie de waarheid niet aan kunnen maar zonder dvps, hoe vaak zou je dan nog neuken? Wees ff eerlijk en werk hard aan je looks heren. Dat doen vrouwen ook, vrouwen willen anno 2026 gewoon showen met een man, dat is gwn zo. Ze hoeven geen man die financieel voor hun zorgt, ze willen een model-achtige type man, en dat zul je ze nooit horen toegeven maar dat zijn wel de type heren die ze dan neuken.
Heeeeeey welkom terug!
Nou, er zit heus wel wat in. Natuurlijk zal een aantrekkelijke partner lustopwekkender zijn en natuurlijk zal een deel van de vrouwen afhaken omdat de partner op wat voor manier dan ook lelijker wordt.
Een deel.
Punt is alleen, dat geldt allemaal voor zowel mannen als vrouwen. Ook tussen de vrouwen zie ik op straat genoeg dames met overgewicht en andere vormen van gebrek aan verzorging.
En toch, zit er gemiddeld (let wel, GEMIDDELD) een duidelijk verschil in problematiek met sex drive tussen mannen en vrouwen. Vrouwen die minder vaak willen komt vaker voor dan bij mannen, ongeacht aantrekkelijkheid van man danwel vrouw. Dat is in mijn ogen het hele punt van dit artikel.
Begrijp me niet verkeerd, aantrekkelijkheid helpt, maar het is niet het enige.
Een deel is natuurlijk evolutionair. Seks is biologisch primair bedoeld voor voortplanting. Met dat in het achterhoofd, hoeft een dame in principe maar 1 keer in de 9 maanden seks te hebben voor efficiënte voorplanting, terwijl een man dat veel vaker kan.
En voor een deel kan ik het ook niet verklaren, mannen en vrouwen verschillen nou eenmaal.
het is toch echt je eigen schuld als je vrouw niet meer met je wil slapen
Sja, waar ik m'n post begon met zeggen dat je een punt had, ga je hier veel en veel te kort door de bocht. Er zijn tig van redenen denkbaar waarom 1 van de partners geen seks meer wil, dat de schuld bij de ander ligt is slechts 1 van de mogelijkheden. Volgens mij zit je te veel vast in je eigen ervaringen.