Sekswerkers & bankrekening -- Belgie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 504

Meubelstuk
Forumpionier
1.618
04/07/21
2.392
11
Weer het bewijs dat onze zuiderburen goed bezig zijn. Zou mooi zijn als "Den Haag" hier een voorbeeld aan neemt.
In Nederland mag een bank een "zichtrekening" ook niet weigeren. Wel mogen ze aanvullende diensten weigeren (wat in België wsl ook mag), waardoor je er als sekswerker nog niet veel aan hebt.

Of iedereen moet per pin betalen.
 
Veel contante stortingen roept vragen op. De banken controleren steeds strenger. Ze hebben geen trek in klanten waar ze 'veel werk' aan hebben.
Daarnaast hebben banken lijsten met branches waar ze terughoudend zijn in dienst verlening en soms zelfs dienstverlening weigeren omdat het niet passend is in het 'ethisch beleid' whatever that may be.
 
^^
With stupid.

Deze winter mijn circuitmotor verkocht voor een redelijk bedrag (cash). Moest het nadien op de rekening gaan storten, maar blijkbaar kan je aan "den automaat" niet meer dan 1250€ per maand storten. Na 6x ( ! ) contact gehad te hebben met de bank kon ik het op afspraak gaan storten.
Maar ze vragen wel "van waar hebt gij zoveel cash"..
Blijkbaar vonden ze het ludieke antwoord "Van een drugsdeal" niet zo leuk ;)
 
Laatst bewerkt:
^^
With stupid.

Deze winter mijn circuitmotor verkocht voor een redelijk bedrag (cash). Moest het nadien op de rekening gaan storten, maar blijkbaar kan je aan "den automaat" niet meer dan 1250€ per maand qtorten. Na 6x ( ! ) contact gehad te hebben met de bank kon ik het op afspraak gaan storten.
Maar ze vragen wel "van waar hebt gij zoveel cash"..
Blijkbaar vonden ze het ludieke antwoord "Van een drugsdeal" niet zo leuk ;)
Tsja, wat moet je dan zeggen? Ik heb mijn verzameling suikerzakjes verkocht? Of: Mijn vrouw betalen ze altijd contant?
Als je een wat duurdere auto koopt en via de bank betaald krijg je ook vragen. Al twee keer aan de hand gehad. 'De meeste van onze klanten beschikken over dit soort auto's via een leasecontract.' Ze werden helemaal lastig toen ik een tweede auto kocht waarin mijn vriendin kan rijden als ze bij mij is. Ook nog eens barstens vol vooroordelen.
 
Ja absoluut! Ze controleren je gestorte geld heel erg!

Open in ieder geval nooit een zakelijke rekening in Nederland 'tenzij het moet' en zeker niet bij de Rab🚫

Kleine of grotere bedragen, het maakt niet uit, er komt altijd een moment dat je moet uitleggen en bewijzen waar het contant bedrag precies vandaan
komt.. even als ben je zelfstandige in andere sectoren 😵‍💫

En zo niet, dan kunnen ze al je geld direct bevriezen en je op de zwarte lijst zetten, ik spreek uit eigen ervaring!

Dus wees voorzichtig en als je last van 'te veel cash' hebt, zoek dan beter een bank in België..

of in Zwitserland 🇨🇭.. of stuur me gewoon een privébericht en ik help je met het uitgeven van je overtollige cash! 😎

😂😂😂
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan