Sekswerkverbod wordt slecht of gewoonweg niet nageleefd ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je beseft dat je daarmee een verwaarloosbare uitzondering bent? Velen wippen trouwens binnen tijdens de uren van de baas. Valt het lekker niet op voor moeder de vrouw.
Als je vertegenwoordiger of taxichauffeur bent kan je dat misschien wel eens een keertje doen , maar de meeste mensen werken op kantoren , fabrieken of bouwplaatsen waar je ten eerste niet altijd in de buurt zit van een gelegenheid waar gelegenheid geboden wordt en ten tweede niet zomaar ongemerkt een uurtje tussenuit kan glippen
Als je om 5 uur klaar bent en je moet je thuis nog verschonen gaat dat niet lukken
 
de meeste mensen werken op kantoren , fabrieken of bouwplaatsen waar je ten eerste niet altijd in de buurt zit van een gelegenheid waar gelegenheid geboden wordt en ten tweede niet zomaar ongemerkt een uurtje tussenuit kan glippen
Op kantoor is plaats- en tijdsonafhankelijk werken steeds populairder. En anders neem je een half dagje verlof. Bouwvakkers starten meestal om 6u en zijn dus ruim op tijd klaar om voor 18u nog ergens langs te gaan. En fabrieken, hoeveel mensen werken er nog in fabrieken? De secundaire sector is goed voor <20% van de jobs, en daar zitten dus al de bouwvakkers en een hoop flexibele zelfstandigen bij.
 
Denk dat mensen ff vergeten dat veel mensen op kantoor werken (maar denk ook aan vertegenwoordigers etc) en met het thuiswerk advies... die zijn dus thuis gebonden. Kunnen niet ff snel tussendoor naar de dames.....
 
Dus niks over mondkapjes, of welke dames gevaccineerd zijn, of dat ze vermelden welke klanten toegang hebben (gevaccineerd of ongevaccineerd of beiden).
Vind dit toch een bijzondere.
Op Kinky en SJ komt het ook steeds terug "ik ben gevaccineerd " alsof dat alles veilig maakt! Als een dame aan zou geven "ik test mezelf dagelijks" zou mij dat een veiliger gevoel geven.
 
Vind dit toch een bijzondere.
Op Kinky en SJ komt het ook steeds terug "ik ben gevaccineerd " alsof dat alles veilig maakt! Als een dame aan zou geven "ik test mezelf dagelijks" zou mij dat een veiliger gevoel geven.
Gelukkig wordt er in sexjobs en kinky advertenties nooit gelogen of zo dus kunnen we er met een gerust hart van uit gaan dat ze het dan ook werkelijk zullen doen dan
 
Wat ook kwalijk is, is dat privéhuizen weinig tot niks meedelen over hun coronabeleid op hun websites.
Cristal Privé in Rotterdam is wel duidelijk hierover: https://cristalprive.nl/
"Aangepaste maatregelen i.v.m. corona!!!... Tevens worden alle dames iedere dag getest voor dat ze klanten ontvangen."

Ook al heb ik niet echt vertrouwen in sneltests, alleen GGD-PCR telt voor mij, maar iig doen ze tenminste hun best om het veilig te houden.

Bij de andere privéhuizen in Rotterdam staat echt niks vermeld over over hun coronabeleid (wel Unlimited, maar dat is een (ver)ouder(d)e vermelding, en geeft ook geen veilig gevoel, geldt ook voor Privéhuis Desiree).
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan