Recensie Selena, Hasselt (Maya) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

heetgeval5

Wandelaar
37
30/01/22
11
4
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hello-im-selena-2.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik ben er enkele maanden geleden geweest,

(Ik wou eerder schrijven maar ze was Niet meer op rl. Nu gevonden onder ander naam)

Ik vermoed dat zelfde adress is als Inna zit want ze doet soms trio aanbod.

Eerste contact via WhatsApp was vlot en goed. Direct uitleg . Bij aankomst duurde even voor ze open doet en ze leek zo wat duf en verveeld. Zei niks alleen van kom kom kom.

Kon niet goed Engels en bij blowjob voelde ik tanden en soms wat bijten.

Bij seks , zij op mij keek ze raar naar mij en ze wou veranderen. Vroeg ik doggy , zei ze only you on me ,others not possible.

Bij op haar liggen was ze zo aan door me heen aan kijken en liggend gelijk een pop.

Bij klaarkomen achteraf willen praten ma ze begreep niet veel. Vroeg achter haar tattoo wat betekend zei ze half wat en ze moest paar keer opnieuw tellen hoeveel ze er had ....

Ze keek naar mij hele tijd zo alsof een hond die wacht op een snoepje.

Bij 2de keer heeft ze me gemasseerd ( goed) en daarna gewoon afgetrokken, dit was wel goed,

Was blij dat ik er buiten was,voelde me niet op mijn gemak bij haar. Ze leek precies haay ofwel dronken
 
Na een top ervaring bij Ina, was ik aan het twijfelen voor een trio met Ina en Selena. Na het lezen van deze recensie, ben ik blij dat ik dat het bij twijfelen is gebleven.

Bedankt voor jouw recensie, het heeft mij wat geld uitgespaard. :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan