Recensie Selesta, Eindhoven 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lekker Lopen

Wandelaar
77
20/12/21
41
4
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6005981-selesta
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
De nodig was hoog...... de redding niet nabij.
Op de foto's dacht ik dat het een leuke meid was. Het appcontact was ook top! Afspraak was rap gemaakt, kreeg keurig updates hoe lang het duurde, aankomst achterom (ivm camera's buren) was geen probleem.

Bij aankomst was het plaatje toch net wat anders. Dame is volgens mij stukken ouder dan op de foto / in het profiel. Ik ben dezelfde leeftijd als haar profielleeftijd, dus kan het redelijk inschatten.

Appjes vooraf gingen in het Engels, maar bij aankomst, sprak de dame nagenoeg geen Engels, maar eigenlijk alleen Spaans.

Seksueel inhoudelijk kan ik kort zijn: Selesta wilde vooral graag zonder condoom gebeukt worden, al niet per se mijn ding..... zeker niet als er een doekje bij gepakt wordt om de resten van de vorige uit te wissen.

Daarnaast was haar vrouwelijke deel niet alleen geurig (niet alleen daar, maar ook d'r mond was "bijzonder"), maar ook nog eens op een manier onverzorgd die ik echt nog nooit gezien heb: 66,6% was geschoren, de rechter 33,3% was bebost.

Absoluut geen vervelende vrouw in de omgang (Als je je kunt redden in het Spaans), maar een typische afwerkdame. En heb dr na 30 minuten gevraagd om weer te gaan. Weet dat het heiligschennis is, maar had nog aan de gang kunnen gaan tot Fortuna Sittard kampioen is, maar dit werd niks.
 
Zie overigens dat ik tijdens het scrollen op m'n telefoon per ongeluk wat dingen aangevinkt heb.
- massage met hoogtepunt
- kontlikken
- anaal bij klant.
Deze 3 items was geen sprake van tijdens de date.

Heb geprobeerd m'n recensie aan te passen, maar krijg dan telkens een foutmelding
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan