WHEM Selin, Gentbrugge

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ikke ;-) maar dacht dat er hier niet mocht geschreven worden over dames die adverteren met niet ero advertenties...
Maar bon, is een tettergat eerste klas, voor mij niet echt aantrekkelijk en zwaarder dan gedacht, wel proper en douchen kan. Er is zeker een hoek af vroeg soms drie keer hetzelfde, veel babbelen over andere klanten. Begon in lingerie toen ik vroeg kan dit niet uit jazeker schat vraag maar wat je graag wil...OK dan. Pijpen? OK geen probleem. Voel het einde naderen en vraag of ik moet verwittigen, neen dus. Alles in de mond en doorgeslikt!
En maar zagen of ik zou terugkomen, dan kon nog meer. En nadien maar blijven berichtjes sturen waar ik bleef...nu geblokkeerd.
Begin november betaalde ik hiervoor 85/u. Op zich koopje maar er was teveel wat me stoorde om terug te gaan.
 
Ikke ;-) maar dacht dat er hier niet mocht geschreven worden over dames die adverteren met niet ero advertenties...
Maar bon, is een tettergat eerste klas, voor mij niet echt aantrekkelijk en zwaarder dan gedacht, wel proper en douchen kan. Er is zeker een hoek af vroeg soms drie keer hetzelfde, veel babbelen over andere klanten. Begon in lingerie toen ik vroeg kan dit niet uit jazeker schat vraag maar wat je graag wil...OK dan. Pijpen? OK geen probleem. Voel het einde naderen en vraag of ik moet verwittigen, neen dus. Alles in de mond en doorgeslikt!
En maar zagen of ik zou terugkomen, dan kon nog meer. En nadien maar blijven berichtjes sturen waar ik bleef...nu geblokkeerd.
Begin november betaalde ik hiervoor 85/u. Op zich koopje maar er was teveel wat me stoorde om terug te gaan.
Is het centrum Gentbrugge? Makkelijk parkeren?
 
Langs DE bekende steenweg ;-) dus parkeren kan zeker ergens dichtbij.
Ohja nog iets: heel speciaal een erotische massage krijgen in een kamer volgestouwd met miniatuur auto's en disco verlichting😂
 
Ondertussen nog iemand geweest ?
ik kan kan ze niet bereiken, er staat geen telefoonnummer vermeld bij haar advertentie en op een bericht via de site reageert ze niet.
 
Ondertussen nog iemand geweest ?
ik kan kan ze niet bereiken, er staat geen telefoonnummer vermeld bij haar advertentie en op een bericht via de site reageert ze niet.
Wegblijven das het enige dat ik kan aanraden. Tatert de hele tijd door, vraagt extra voor naakt en pijpen, maar ze houdt beste haar kleren aan. Vies appartement. Een no go voor mij.
 
Nochtans was ik niet zo positief in mijn post hierboven ;-)
En als ze nu nog eens extra vraagt voor dit en dat erbij inderdaad zeker no go.
Heb ze moeten blokkeren want ze bleef maar sturen wanneer kom je...Ook dat ze nu 100 vroeg. Ik heb daarom ook nooit nog maar overwogen om nog terug te gaan. Maar ze zal wel haar liefhebbers hebben ieder diertje zijn pleziertje zeker :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan