Recensie Semmy, Cristal Privé, Rotterdam 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Goldensiggie

Vaste klant
Forumpionier
112
04/07/21
103
12
Site
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://cristalprive.nl/dames/semmy/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben bij Semmy langs geweest en vond dat werkelijk waar een geweldige ervaring.

Prachtige dame om te zien; wel veel tatoeages, daar moet je van houden. Dus de foto op de site zal wel oud zijn, maar haar lichaam is nog exact hetzelfde.

Erg social in de omgang en alles wat ze bij me deed was puur genot; ze neemt veel initiatief en veel is mogelijk. Je merkt gewoon dat ze dit werk met plezier doet. Pijpen doet ze erg lang en haar techniek is geweldig; echt van genoten. Heb sex met haar gehad in verschillende standjes. Op haar strakke kontje staat "fuck dirty" getatoeëerd; ik kan je vertellen dat dat subliem is om te lezen in doggy.

Groot herhalingsgevaar!

 
Spreekt ze ook effectief grieks of weten jullie dat niet? Ben zelf ook van die kant vandaar. In ieder geval lijkt het mij dus wel echt de moeite waard om die afstand af te rijden voor haar. Wat voor extra's zijn er verder mogelijk want op de website heb ik niks kunnen vinden? Alvast bedankt heren
 
Stuur anders even een email naar Cristal Prive. Die communiceren heel prettig. Ze zijn ook heel eerlijk over hun dames, ken geen ander huis dat op dat punt zo transparant is.
Oh oke. Meestal geven ze zo een simpel antwoord van: "ja alles is bespreekbaar bij goede hygiëne" Wat overigens dus echt geen antwoord geeft op mijn vraag. Vervolgens sluiten ze dan af met: "kom maar langs of bel maar". Dit is dus de reden dat ik altijd research deed op hookers en dan nu dus op dit forum. Mis hookers wel enorm veel. Ga ook nooit meer naar een dvp zonder het forum te benaderen. Heb aan mijn ontmaagding een kut ervaring overgehouden door niet eerst op hooker te gaan snuffelen. Anyways ik heb dus liever dat ik hier alle research doe. Ook handig voor toekomstige wandelaars, moesten zij iets willen weten dan staat dat er al.
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik snap je helemaal. Cristal Prive is wat dat betreft een positieve uitzondering is mijn ervaring. Ik kan natuurlijk niks garanderen, maar tot nu altijd snel en correct antwoord gekregen en dat er meegedacht wordt. Je kunt eventueel Marjolein in de aanhef zetten, dat is de belangrijkste gastvrouw daar zeg maar.
 
Spreekt ze ook effectief grieks of weten jullie dat niet? Ben zelf ook van die kant vandaar. In ieder geval lijkt het mij dus wel echt de moeite waard om die afstand af te rijden voor haar. Wat voor extra's zijn er verder mogelijk want op de website heb ik niks kunnen vinden? Alvast bedankt heren
Ze spreekt voor zover ik weet geen Grieks. In het Nederlands wel een hele lieve dame en ze heeft best wel raad met onervaren mannen. Ze was bij mij voor veel in maar vind mezelf eigenlijk wel hygiënisch. Als je verzorgd bent dan moet dat goed komen.

Schrijf even een recensie als je besluit om haar te bezoeken. Ben wel benieuwd.
 
Ze spreekt voor zover ik weet geen Grieks. In het Nederlands wel een hele lieve dame en ze heeft best wel raad met onervaren mannen. Ze was bij mij voor veel in maar vind mezelf eigenlijk wel hygiënisch. Als je verzorgd bent dan moet dat goed komen.

Schrijf even een recensie als je besluit om haar te bezoeken. Ben wel benieuwd.
Ja dat zeker, ik ga nooit naar een dvp zonder mijzelf netjes te maken. Ben niet van die types die na het werk naar een dvp gaat. Pak lekker een tijd waar ik niks te doen heb dat ik uitgebreid kan douchen….
 
Ik ben bij Semmy langs geweest en vond dat werkelijk waar een geweldige ervaring.

Prachtige dame om te zien; wel veel tatoeages, daar moet je van houden. Dus de foto op de site zal wel oud zijn, maar haar lichaam is nog exact hetzelfde.

Erg social in de omgang en alles wat ze bij me deed was puur genot; ze neemt veel initiatief en veel is mogelijk. Je merkt gewoon dat ze dit werk met plezier doet. Pijpen doet ze erg lang en haar techniek is geweldig; echt van genoten. Heb sex met haar gehad in verschillende standjes. Op haar strakke kontje staat "fuck dirty" getatoeëerd; ik kan je vertellen dat dat subliem is om te lezen in doggy.

Groot herhalingsgevaar!

Deze pagina kon niet worden gevonden.

Het lijkt erop dat er niets is gevonden op deze locatie.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://cristalprive.nl/dames/sammy/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Paar weken geleden bezocht n.a.v. eerdere recensie van andere wandelaar. De foto's lijken in de verste verte niet op de dame. Eerlijk gezegd schrok ik toen ze de kamer in kwam gelopen. Een mager scharminkel op hoge palen onder de plakplaatjes en dan bedoel ik ook echt ONDER de tattoos tot in haar nek. Grieks is ze absoluut niet maar Noord-Afrikaans. Wat ze wel is? Vriendelijk en stelt je op je gemak. De sex is zozo, niet slecht maar zeker niet wauw. Tongzoenen is met het puntje van haar tong en je moet er ook om vragen, pijpen was met condoom ( zonder tegen meerprijs van €50,-) en dat was een soort van oké. Tijdens het neuken lag ze op haar rug met haar ogen dicht en af en toe een fake kreuntje. Al met al zeer tegenvallend en absoluut geen herhalingsgevaar.
 
Laatst bewerkt:
Paar weken geleden bezocht n.a.v. eerdere recensie van andere wandelaar. De foto's lijken in de verste verte niet op de dame. Eerlijk gezegd schrok ik toen ze de kamer in kwam gelopen. Een mager scharminkel op hoge palen onder de plakplaatjes en dan bedoel ik ook echt ONDER de tattoos tot in haar nek. Grieks is ze absoluut niet maar Noord-Afrikaans. Wat ze wel is? Vriendelijk en stelt je op je gemak. De sex is zozo, niet slecht maar zeker niet wauw. Tongzoenen is met het puntje van haar tong en je moet er ook om vragen, pijpen was met condoom ( zonder tegen meerprijs van €50,-) en dat was een soort van oké. Tijdens het neuken lag ze op haar rug met haar ogen dicht en af en toe een fake kreuntje. Al met al zeer tegenvallend en absoluut geen herhalingsgevaar.
Vraag mij af waarom ze van Noord-Afrikaans een griekse zouden maken? Weet je zeker dat ze dat niet is? Dacht dat dit huis redelijk betrouwbaar was met hun info.
 
Vraag mij af waarom ze van Noord-Afrikaans een griekse zouden maken? Weet je zeker dat ze dat niet is? Dacht dat dit huis redelijk betrouwbaar was met hun info.
Ik had de recensie niet beter kunnen omschrijven. Ze vertelde mij overigens dat ze nooit niet in Griekenland is opgegroeid en daarom ook geen Grieks kan.
 
Als je de site van MM leest; "jonge Griekse vrouw 25 jaar". Semmy vind ik mooi en slank…maar is denk ik ergens in de 40? En idd jammer dat de tatoeages niet goed zo zichtbaar zijn. Er zijn genoeg mannen die dat mooi vinden. Het is gewoon niet zo prettig om een jonge Griekse meid van 25 zonder tatoeages te verwachten en dan een date te hebben met een vrouw van in de 40 die onder de tatoeages zit. Niks ten nadele van Semmy; ze moet doen wat ze mooi vindt….gaat me ff om misinfo vanuit MM.
 
Iemand enig idee waar ze is tegenwoordig..? Weg bij desiree prive namelijk
Semmy zit zo te zien nu bij Sugar & Ecstacy:
 
Zit idd bij sugar nu. Ervaring was prima, redelijk zakelijk maar ze kan wel wat hebben dus alsnog geen vervelende ervaring. Ze ziet er trouwens niet als 40 jarige zoals hierboven beschreven. Ik denk 28-32 max. Lichaam is nog super strak met (fake) tieten die lekker strak is (niet te groot)
 
Terug
Bovenaan Onderaan