WHEM Senda, Het Landhuisje, Overloon

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Yes ik!

Ik zou haar direct weer boeken.
Hele vrolijke Spaanse meid die Engels praat....
Begin vh jaar was ze er ook, ze pendelt tussen Spanje en nederland.

Uurtje geboekt, ze is groot, en flink en een grote bilpartij maar daar hou ik wel van👌🏻

Ze heeft me gepijpt zonder cd, ik heb haar gebeft en gevingerd, ook trok ze panty's aan voor me toen ik erom vroeg.
Al met al heerlijke sex gehad en flink gelachen ze is echt enorm spontaan.
Het is al n poos terug maar volgens mij voor beffen extra was ik 35 kwijt, ik denk dat ze voor dat geld ook het pzc heeft gedaan.

Succes
 
Yes ik!

Ik zou haar direct weer boeken.
Hele vrolijke Spaanse meid die Engels praat....
Begin vh jaar was ze er ook, ze pendelt tussen Spanje en nederland.

Uurtje geboekt, ze is groot, en flink en een grote bilpartij maar daar hou ik wel van👌🏻

Ze heeft me gepijpt zonder cd, ik heb haar gebeft en gevingerd, ook trok ze panty's aan voor me toen ik erom vroeg.
Al met al heerlijke sex gehad en flink gelachen ze is echt enorm spontaan.
Het is al n poos terug maar volgens mij voor beffen extra was ik 35 kwijt, ik denk dat ze voor dat geld ook het pzc heeft gedaan.

Succes
Bedankt voor de snelle reactie. Dan ga ik haar morgen bezoeken denk ik, klinkt allemaal prima.
Is haar Engels goed of gebrekkig?
 
Afgelopen week Senda bezocht. Voor 50 euro extra pzc en zoenen. Zeer spontane vrouw met een wulps figuur, pijpen was erg lekker en geil. Ze neemt hem diep in haar mond en wisselt lekker af. Wat fijn is dat ze de hele regio verwend. Daarna in missio afgemaakt, waarbij ze haar vagina samen kneep. Nu weet ik niet of ik dat wel zo fijn vind. Na afloop een massage gehad en samen een koude douche genomen.
Ze ziet mij zeker nog terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan