Recensie Senna, Utrecht 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Basvanzanten

Vaste klant
143
22/09/21
110
4
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/knappe-nederlandse-dame-_8113056 https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/leuke-dame-van-24_8077494
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Bij deze jongedame geweest. Adv trok mij wel aan. Communicatie via de app was wel kort en bondig maar dat kan ik wel begrijpen. Senna ziet er goed uit maar dat is het enige dat positief is. Zij is zeer ongeinteresseerd en laat dat ook duidelijk blijken. Haar ontvangstruimte is een chaos, Kortom een éénmalig bezoek.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben een keer bij haar geweest voor een half uurtje toen ze net pas begon een tijdje geleden. Haar inzet was toen ook passief, vergelijkbaar en herkenbaar, maar ik schreef dat toe aan het feit dat ze net was begonnen en het erbij deed voor een extra zakcentje. Mooie meid. Helaas geen herhaling voor mij.
 
Ik ben een keer bij haar geweest voor een half uurtje toen ze net pas begon een tijdje geleden. Haar inzet was toen ook passief, vergelijkbaar en herkenbaar, maar ik schreef dat toe aan het feit dat ze net was begonnen en het erbij deed voor een extra zakcentje. Mooie meid. Helaas geen herhaling voor mij.
Dan zijn wij het eigenlijk wel volledig eens met elkaar. Had als toevoeging nog de ontvangstruimte genoemd, één grote bende.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan