Sensation Hasselt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

toyboyy

Newbie
5
15/09/22
2
Verschrikkelijk!!! Roemeense trutten die niks van emotie gevoel of enige moeite doen voor de job die ze uitoefenen! Profielen van de meisjes waarop veel do's en weining dont's staan en eenmaal aangekomen is het net andersom.. niet zoenen.. niet pijpen zonder.. geen anaal.. geen cim..ng geen vingertje mocht erin ocharme.. nochtans allemaal aangeduid op de site..
en als je ze hier op wijst jammeren ze dat de site ng niet geupdate is en zou het probleem daar moeten liggen.. dus van een geile meid naar een preutse trut ineens veranderen kan niet het probleem van de meisjes 🤷‍♂️ het zal aan de site liggen.. zelfs het nederlands dat ze zouden moeten spreken is ineens gebrekkig engels geworden .. als ze al engels spreken.. dat ze maar rap de boekjes toe doen daar want het is echt geen euro waard.. bestel een sekspop en daar heb je ng meer plezier aan.. tamme trutten foei.. ben er 2x geweest dus weet zeker waarover ik spreek .. 1maal pech kon dus 2de keer geprobeerd en die was ng erger dus nu weet k het wel wat dat betreft daar .. NOOIT GAAN!!!!
 
Als ze de do's en dont's op de site aangeven te doen GEWOONWEG NIET DOEN dan zijn het dikke oplichters! Heel simpel! 🤷‍♂️ denk jij ervan wat je wilt edwin van het jaar 1953 😄 maar de rest weet wel beter ondertussen 😉 het is 2022! Kom uw beloftes na of zoek iets anders! Kzou zeggen zoek u een andere mogelijkheid/dame om te zoeken en laat de andere echte eerlijke wereld voor u open gaan ! Zo niet, smodder je maar verder. Ij SENSATION en verspil je maar een hoop geld! 😉 maar ik weet beter 😉 en velen anderen ook zo blijkt 🤷‍♂️😄 have fun van je geld 😆😆😆😁😁😁 👍👍👍
 
Als ze de do's en dont's op de site aangeven te doen GEWOONWEG NIET DOEN dan zijn het dikke oplichters! Heel simpel! 🤷‍♂️ denk jij ervan wat je wilt edwin van het jaar 1953 😄 maar de rest weet wel beter ondertussen 😉 het is 2022! Kom uw beloftes na of zoek iets anders! Kzou zeggen zoek u een andere mogelijkheid/dame om te zoeken en laat de andere echte eerlijke wereld voor u open gaan ! Zo niet, smodder je maar verder. Ij SENSATION en verspil je maar een hoop geld! 😉 maar ik weet beter 😉 en velen anderen ook zo blijkt 🤷‍♂️😄 have fun van je geld 😆😆😆😁😁😁 👍👍👍
Oh, ik ken die hele toko niet. Had het meer over je lompe taalgebruik. Erg respectloos..... Kan me voorstellen dat zelfs vrouwen die je betaalt je het liefst zo snel mogelijk de deur uit werken.
Maar goed, als jij speciaal een profiel aanmaakt om je ongenoegen te uiten dan zit het je blijkbaar erg dwars.
En om je even uit de droom te helpen, 53 is niet mijn geboortejaar en ik heb genoeg plezier van mn geld.
 
Gaan naar google, geef daarin sensation hasselt en dan heb je u link . Gewoon logisch verstand 🤷‍♂️ als jij tevreden bent ermee moet jij het weten maar zoals je hierboven al lezen kan bij 1 iemand klopt het toch wel ergens wat ik zeg zo te horen.. het lijkt wel alsof jijzelf iemand bent die er iets mee te maken heeft en de boel wit verdedigen.. maar helaas . Sensation gaat al op veel forums rond in negatieve zin (mede door mij) dus blijf jij je maar lekker opjagen als dat je meer ligt . Ng een fijne dag! 😉
 
https://www.sensation-massage.be/

Zou 't over deze site gaan? Kom daar niet echt veel mogelijkheden tegen.
Als 't dit idd is snap ik 't wel. :D
Op redlights staan de dames apart met alle info erbij. Kzou zeggen kies je het geilste ding eruit en ga ernaar toe . Dan zal het je wel duidlijk worden. En dit geldt vooral voor die bekrompen andere mensen die me in twijfel trekke en hier tege reageren. Geen woorden maar daden jongens 😉
 
Voor degenen die denken dat je daar "goedkoop" terecht kunt voor lekkere sex: zoals aangegeven op de site kan je hier terecht voor een lekker glas of een fles champagne met de dames, en meer. Dit is gewoon een uitzuip zaak. Veel geld uitgeven voor weinig "en meer" .
Ik ben er zelf nooit geweest, maar de inhoud van de site spreekt voor zich.
Je moet alle advertenties die je tegenkomt steeds goed "tussen de regeltjes" lezen! Dit is trouwens op alle advertenties van toepassing, niet alleen Sensations.
 
Voor degenen die denken dat je daar "goedkoop" terecht kunt voor lekkere sex: zoals aangegeven op de site kan je hier terecht voor een lekker glas of een fles champagne met de dames, en meer. Dit is gewoon een uitzuip zaak. Veel geld uitgeven voor weinig "en meer" .
Ik ben er zelf nooit geweest, maar de inhoud van de site spreekt voor zich.
Je moet alle advertenties die je tegenkomt steeds goed "tussen de regeltjes" lezen! Dit is trouwens op alle advertenties van toepassing, niet alleen Sensations.
Haha idd jij weet het! 👌 ik zou zeggen dit te vermelden op zoveel mogelijk forums, heb ik ook gedaan, ben er 2x geweest om hun het voordeel van de twijfel te geven maar de 2de maal was ng erger als de eerste! Oplichters van het laagste soort 😉
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan