WHEM Sensual Kelly, Leuven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ja ben er geweest... lieve heel stille dame.. ik had echt verwacht gezien de focus op massage dat dat goed zou zijn...maar het is vrij basic, algemene service wel vrij goed (tz, pijpen etc) ben er maar 1x geweest misschien zegt dat voldoende?

grtz
 
Ik ben er al well enkele keren geweest. Inderdaad een lief, stil meisje, die houdt van uitgebreid tongzoenen. Wat ik er heel fijn aan vind is dat ze bij het douchen voor en na er mee in komt om je helemaal in te zepen en af te spoelen. Ze doet wel geen seksuele.handelingen onder de douche, maar het bouwt wel al een sensuele sfeer op.
De massage vind ik persoonlijk niet slecht, al moet ik ook toegeven dat er op dat gebied wellicht beter te vinden zijn, maar zeker ook slechter. Zo vind ik bv wel dat de focus iets te veel op de achterzijde ligt en de voorkant wat snel wordt afgehaspeld om dan over te gaan tot de "finish naar keuze". Maar al bij al vind ik wel dat je waar krijgt voor je geld.
 
mooi, braaf, stil meisje
Wist mij wel te vertellen dat ze een "relatie" heeft met een Nederlandse man die 20 jaar ouder is dan haar
Sugardaddy ? :)
Kelly is - jammer genoeg - gestopt met dit werk. Ik heb er alleen maar goede herinneringen aan maar ze is na een medische ingreep gestopt met dit werk.
 
Ondertussen terug in Leuven volgens de advertentie.

In het verleden nooit een match in onze agenda`s gevonden, misschien moet ik toch nog eens een kans wagen want ze spreekt me nog steeds aan.

Pijpt ze met of zonder condoom?
Gaat de massage over in een vrijpartij of werkt ze je gewoon af met oraal / penetratie?
 
Ondertussen terug in Leuven volgens de advertentie.

In het verleden nooit een match in onze agenda`s gevonden, misschien moet ik toch nog eens een kans wagen want ze spreekt me nog steeds aan.

Pijpt ze met of zonder condoom?
Gaat de massage over in een vrijpartij of werkt ze je gewoon af met oraal / penetratie?
Pijpen doet ze zonder (tenzij je zelf anders wil) en voor het "happy end" van de massage krijg je zelf de keuze (hand/oraal/penetratie).
Echt overgaan in een vrijpartij doet het niet bij haar.
 
Pijpen doet ze zonder (tenzij je zelf anders wil) en voor het "happy end" van de massage krijg je zelf de keuze (hand/oraal/penetratie).
Echt overgaan in een vrijpartij doet het niet bij haar.
Spijtig, you had me at "die houdt van uitgebreid tongzoenen".
Of ik weet niet meer hoe ik het juist moet interpreteren dan...
 
Spijtig, you had me at "die houdt van uitgebreid tongzoenen".
Of ik weet niet meer hoe ik het juist moet interpreteren dan...
Tja, tongzoenen en knuffelen doet ze inderdaad wel, maar uiteindelijk neemt de massage het leeuwendeel van de tijd in en is het intiem deel in mijn ogen iets te kort om écht van een vrijpartij te spreken. Hangt inderdaad misschien wel van persoonlijke interpretatie af. 😏
Kan ook wel zijn dat dit anders is als je voor méér dan 1 uur opteert.
 
Ten minste zijn pijpen en intiem nu weer mogelijk.
Als ik het goed herinner had zij voor het COVID tijdperk heel enthousiaste recensies. Maar daarna deed zij in eerste instantie alleen nog massages.
Zo gezien lijkt zij weer een beetje te normaliseren.
Nu staat TZ ook in haar advertentie.
Iemand recent ervaring daarmee?
Beffen (staat er niet bij)?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan