Recensie Sera, Antwerpen, Villa Tinto 21 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

muis

Meubelstuk
Forumpionier
1.264
01/07/21
2.159
33
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Haar naam klonk als als Sera, maar weet het niet helemaal zeker. Ze zat Maandag avond op kamer 21, maar vertelde dat 15 haar vaste kamer wordt.
Jong meisje van rond de 20 jaar, blond en slank. Duidelijk Roemeens, beetje zigeuner uiterlijk. Tatoo op de achterkant van haar rechter been.
Hele mooie borstjes met een klein tepeltje.

Had haar een paar weken terug op een andere kamer in VT zien staan, maar kon door de vele mannen die op haar stonden te wachten zodra de gordijnen open gingen niet naar binnen, blijkbaar was ze toen helemaal nieuw in het vak & Antwerpen, dus trok ze veel aandacht. Nu zat ze op haar krukje de hele tijd op haar telefoon te kijken en had weinig aandacht voor wat langsliep.
Vandaag de sprong gewaagd want ze ziet er toch wel lekker uit. Beetje rommelig op haar kamer, overal condoom verpakkingen, ik hou er niet van, maar goed toch uitgekleed en zij zat al naakt op bed. Vroeg of ik zonder condoom gepijpt wilde worden, heb het vriendelijk afgeslagen.
Het condoom ging over mijn nog half slappe jongeheer, weer een minpuntje. Pijpen was matig tot redelijk maar ging al snel over naar handwerk. Omdat ik er toch vanaf moest haar der gang maar even laten gaan.
 
Is dit een enorm smalle (bijna graatmagere) jongdame blond lang haar in een staartje?
Ze wisselt gedurig van kamer. Zondagavond stond ze in VT4.
Andere avonden staat-stond ze in VT 15 of 16. Soms ter hoogte van VT 37.

Ze viel me ook reeds op. Tokkelend op haar gsm. De klantjes zullen wel tokkelen aan het raam ;) Staat inderdaad niet lang vrij.

Was van plan er binnen te stappen doch gaf voorrang aan een andere dame.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan