SERAING

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Ik ben er geweest, eerste keer en ik voelde me daar totaal niet op men gemak dus ik ben vertrokken en richting brustem gereden.
Ik was er zondag ook, er was weinig te zien. Echt ongemakkelijk voel ik me daar nooit, beetje verpauperde buurt maar oké wat wil je ? De occasionele alcoholist loopt daar ook de straat op en af maar als je die negeert heb je nooit problemen.

Ik was binnen geweest bij de Griekse Anna, zit in het laatste pand net voor de straat doodloopt in het eerste raam beneden. Zondag was dit veruit de knapste meid, blonde krulletjes, mooi gezicht, mooi kontje, tetjes mocht iets meer zijn maar ok. de bezetting was maar pover. 50 euro, pijpen was oké en het neuken ook. Doet wel haar best maar is een beetje geroutineerd. Al bij al voor 50 euro niet verkeerd, leuk praatje wel voor en na ( in het Nederlands zelfs).
Heeft nog in Oostende gewerkt maar nu al een tijdje in seraing. Al bij al ok service, heb al slechter gehad tegen Hollywood prijzen op de chaussee. Zou ik er speciaal voor in de auto stappen, nee, maar als je er bent en het is niet veel soeps zeker een goed idee.
 
Gisteravond weer even wezen kijken in deze straat. Viel me wat betreft aanbod een beetje tegen...Veel ramen verlicht met het gordijn ervoor, maar of die ook daadwerkelijk allemaal bezet waren, is nog maar de vraag..! Diverse keren de straat op- en af gelopen.

Veel auto's die de straat in- en uitreden. Op de parking vlakbij de straat werd er getippeld. Uiteindelijk nergens naar binnen gegaan. Maar ik ga zeker nog eens terug!
 
Ik ben er geweest, eerste keer en ik voelde me daar totaal niet op men gemak dus ik ben vertrokken en richting brustem gereden.
Hmmm jammer...Waarom niet op je gemak? Misschien een kwestie van wennen?
Ik ben er nog nooit geweest en ga ook nooit meer naar de ramen in het algemeen. Ook niet in Antwerpen, Gent, Brussel of waar dan ook. Ik leerde destijds de Rue Marnix kennen via Hookers een ben dan eens gaan kijken op Google Street View. Neen, in die buurt ga je me nooit zien. Wat een verval is ma dat daar. Wanneer ik die panden en ramen zie dan heb ik ook helemaal geen vertrouwen in de dames die daar zitten. Ik vraag mij af welke vrouw in zo'n omstandigheden wil werken.

- Net als Moustache zou ik eer mij niet op mijn gemak voelen, erger nog niet veilig. Ik begrijp het helemaal dat hij andere oorden opgezocht heeft.

-En Wandeltocht, waarom niet op mijn gemak? Heb jij dan die buurt en de toestand ervan wel goed gezien? Het geheel van de uitstraling van die buurt en de grote twijfel aan de dames die daar willen werken. Mij lijkt het daar eerdere mensonwaardige buurt. En kwestie van wennen, neen daar wen ik mij daar zeker nooit aan. Ik ben wel wat beters gewoon en sta er ook op. Ik ben er wel nog nooit geweest maar heb alleen al door wat ik op Google Street View zag meteen al een afkeer van deze buurt. Van het uitzicht alleen al heb ik schrik gekregen om daar ergens binnen te stappen. In zo'n krotten die ik daar zie heb ik ook serieus mijn twijfels bij de hygiene daar.

Maar gelukkig heb ik doorheen de tientallen jaren wandelen wel enkele goede adresjes gevonden waar naar mijn smaak alles dik in orde is. Ik veroordeel natuurlijk niemand die toch wel naar de Rue Philippe de Marnix gaat, maar mij ga je daar dus zeker niet zien.
 
Ik ben er nog nooit geweest en ga ook nooit meer naar de ramen in het algemeen. Ook niet in Antwerpen, Gent, Brussel of waar dan ook. Ik leerde destijds de Rue Marnix kennen via Hookers een ben dan eens gaan kijken op Google Street View. Neen, in die buurt ga je me nooit zien. Wat een verval is ma dat daar. Wanneer ik die panden en ramen zie dan heb ik ook helemaal geen vertrouwen in de dames die daar zitten. Ik vraag mij af welke vrouw in zo'n omstandigheden wil werken.

- Net als Moustache zou ik eer mij niet op mijn gemak voelen, erger nog niet veilig. Ik begrijp het helemaal dat hij andere oorden opgezocht heeft.

-En Wandeltocht, waarom niet op mijn gemak? Heb jij dan die buurt en de toestand ervan wel goed gezien? Het geheel van de uitstraling van die buurt en de grote twijfel aan de dames die daar willen werken. Mij lijkt het daar eerdere mensonwaardige buurt. En kwestie van wennen, neen daar wen ik mij daar zeker nooit aan. Ik ben wel wat beters gewoon en sta er ook op. Ik ben er wel nog nooit geweest maar heb alleen al door wat ik op Google Street View zag meteen al een afkeer van deze buurt. Van het uitzicht alleen al heb ik schrik gekregen om daar ergens binnen te stappen. In zo'n krotten die ik daar zie heb ik ook serieus mijn twijfels bij de hygiene daar.

Maar gelukkig heb ik doorheen de tientallen jaren wandelen wel enkele goede adresjes gevonden waar naar mijn smaak alles dik in orde is. Ik veroordeel natuurlijk niemand die toch wel naar de Rue Philippe de Marnix gaat, maar mij ga je daar dus zeker niet zien.
Beste. Waar heb jij dan uw toffe adresjes?
 
Ik ben er nog nooit geweest en ga ook nooit meer naar de ramen in het algemeen. Ook niet in Antwerpen, Gent, Brussel of waar dan ook. Ik leerde destijds de Rue Marnix kennen via Hookers een ben dan eens gaan kijken op Google Street View. Neen, in die buurt ga je me nooit zien. Wat een verval is ma dat daar. Wanneer ik die panden en ramen zie dan heb ik ook helemaal geen vertrouwen in de dames die daar zitten. Ik vraag mij af welke vrouw in zo'n omstandigheden wil werken.

- Net als Moustache zou ik eer mij niet op mijn gemak voelen, erger nog niet veilig. Ik begrijp het helemaal dat hij andere oorden opgezocht heeft.

-En Wandeltocht, waarom niet op mijn gemak? Heb jij dan die buurt en de toestand ervan wel goed gezien? Het geheel van de uitstraling van die buurt en de grote twijfel aan de dames die daar willen werken. Mij lijkt het daar eerdere mensonwaardige buurt. En kwestie van wennen, neen daar wen ik mij daar zeker nooit aan. Ik ben wel wat beters gewoon en sta er ook op. Ik ben er wel nog nooit geweest maar heb alleen al door wat ik op Google Street View zag meteen al een afkeer van deze buurt. Van het uitzicht alleen al heb ik schrik gekregen om daar ergens binnen te stappen. In zo'n krotten die ik daar zie heb ik ook serieus mijn twijfels bij de hygiene daar.

Maar gelukkig heb ik doorheen de tientallen jaren wandelen wel enkele goede adresjes gevonden waar naar mijn smaak alles dik in orde is. Ik veroordeel natuurlijk niemand die toch wel naar de Rue Philippe de Marnix gaat, maar mij ga je daar dus zeker niet zien.
Ik wil toch ff reageren over op je gemak zijn. Over verpauperd ga ik niet discussiëren, maar ik voel me daar (itt Brussel noord of andere buurten) juist heel erg op m'n gemak.
En de dames blijkbaar ook, want meerderen hebben hun zijdeur openstaan, dus iedereen kan er naar binnen. Toen ik er iets van zei, vertelde de dame me dat ze daar helemaal niet kwaadaardig zijn ("ils sont pas méchants).

Niet dat ik je wil overtuigen, maar ik wou 't ff kwijt (jaja, mooie woordkeuze 😄)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan