Recensie Serena, Huizen (vh Arnhem, Oss, Nieuwegein) 4,47 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://beta.kinky.nl/advertenties/3229234-serena
Totale kosten (in euro)
150
Gisteren mijn Braziliaanse parel bezocht. Damn ze is zoo lekker. Een kleine lieve en erg lekkere dame die me zo fijn heeft laten spuiten. Ik had een ring meegenomen om het nog intenser te maken en Serena weet daar precies goed mee om te gaan. Eerst lekker zoenen daarna pijpte me zonder zo intens dat ik haar op de rug moest leggen om haar schokkend klaar te likken voordat ik aan de beurt was. Ook haar frisse kont voorzien vsn mijn tong. Mijn lul met ring was zo hard geworden dat ie op verschillende strandjes (mc) in haar ging!! Condoom er weer af en ze ging weer volop pijpen, phhhh ik hield het niet meer en spoot haar borsten en klein beetje gezicht zo lekker vol. Ze blijft een van mijn favoriete dames!!

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Duur van bezoek
60 minuten
Haar advertentie is weer online in Arnhem. Heb de dame 2x mogen bezoeken in Nieuwegein en Tilburg. Ik wilde eerst een half uurtje maar ze hamerde erop om 45 minuten af te spreken in verband met de door mij genoemde wensen/opties. Zo gezegd, zo gedaan. Het was een wereld date. Dame doet open in een zeer sexy setje, alsof ze zo van de Victoria's Secret modeshow komt. Ik heb mezelf meermaals moeten knijpen, wat een verschijning. Ze toont heel veel interesse en je krijgt een enorme egoboost, ook al is dat natuurlijk onderdeel van haar manier van werken. Ik denk hier nog regelmatig aan terug.

Na ong. een maandje stond ik weer voor de deur voor een 2e date. Dit keer had ik echt maar tijd voor 30 minuten. Ik wilde haar conform afspraak gaan beffen maar dat werd al na 20 seconde afgebroken omdat er geen tijd zou zijn. Er was wat mij betreft nog genoeg tijd, maar ik ben netjes gestopt. Daarna deed ze nog heel erg haar best om mij te pleasen door bijvoorbeeld naar mijn favo voetbalclub te vragen, of me complimenten te geven over mijn biceps. Het voelde wat mij betreft iets teveel als een toneelstukje. Klagen doe ik echter niet, ze was nog net zo mooi als de eerste keer.

Advies: zeker bezoeken, maar wel echt voor 45 minuten.

Tot mijn verrassing zag ik opeens Serena online staan in Huizen en dat bevindt zich binnen mijn draaicirkel dus gelijk maar een afspraakje gemaakt. Ze was blij me te zien na 9 maanden. Een heerlijk relaxed uurtje met deze vriendelijke Braziliaanse gehad. Normaliter val ik op iets slanker en petite maar voor Serena maak ik graag een uitzondering. Ze blijft naar eigen zeggen slechts een weekje in Huizen dus grijp je kans voordat deze topper weer vertrokken is.

Terug
Bovenaan Onderaan