Recensie Seven, Ornjira, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Camopseudo

Newbie
5
27/10/24
16
4
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
125
Vandaag had ik pech. Het meisje dat ik had geboekt bij Baan Mai was dubbel geboekt en een gang op de bonnefooi naar MTT leverde niets op omdat alle kamers bezet waren. Toch maar eens 50 meter verder kijken bij Ornjira dan…

Ik had geen keuze; alleen Seven was beschikbaar. Maar geen probleem, ze ziet er leuk uit en kwam vriendelijk over. Dus snel met haar mee naar de kamer. Op de kamer kreeg ik meteen de keuze uit een massage van een uur voor 75 euro of meer… Desgevraagd meldde ze dat ze veel doet maar wel alles met condoom. Gekozen voor een bj voor 50 euro extra.

Seven masseert lekker stevig en neemt daar goed de tijd voor. Als dat is waarvoor je voornamelijk komt, dan zit je goed bij haar. Persoonlijk miste ik een beetje communicatie en erotische opbouw. Na het omdraaien ging de serieuze massage gewoon verder. Maar plotseling had ze klaarblijkelijk toch besloten dat het zover was. De kleine Camopseudo werd door Seven kundig ter hand genomen en op oorlogssterkte gebracht. Haar blik werd er ook plots zwoel bij en ze nodigde me non-verbaal uit om ook haar lichaam aan een handmatige inspectie te onderwerpen.

Na snel het condoom omgedaan te hebben, demonstreerde Seven behoorlijk goede orale kwaliteiten. Maar eerlijk gezegd zat het condoom me in de weg om er echt goed van te genieten. Heb haar gevraagd om het met de hand af te maken. En dat deed ze meer dan kundig.

Achteraf kwam het gesprek pas op gang. Het bleek dat ze me had aangezien voor een toerist. Maar lokaler dan mij kan je ze niet krijgen ;). Toen ze dat doorhad kletste ze honderduit terwijl ik nog een voetmassage na kreeg.

Wat mij betreft een prima ervaring voor een keer maar geen enorm herhalingsgevaar.

Terug
Bovenaan Onderaan