Sex dolls

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tja Wreckless Eric, dat is niet specifiek een probleem met een sexpop natuurlijk.
Dat zou voor willekeurig welk sexspeeltje een genante situatie zijn.
 
Zolang het maar bij een fantasie blijft. Een degelijke vervanging voor een echte partner gaat het nooit worden.

Als je bewust geen echte partner wilt hebben voor een bepaalde periode in je leven maar niet alleen wilt slapen is een love doll een mooie oplossing. En nee, dat kan een dvp je niet geven. Ik heb het niet over sex. Ik heb het over een dame in je huis ter vervanging van een echte vrouw. Een degelijke vervanging van een echte vrouw is een love doll niet. Hoe je het bekijkt. In de sociale wereld niet. Heb je bezoek enz niet. Maar ben je alleen thuis heb je meer vrijheid met de love doll dan met een echte vrouw. Een echte vrouw leeft en zal niet alles zeggen en doen wat jij denkt dat ze zegt en doet, integendeel. Hoeveel mannen met een echte vrouw denken soms is niet bij hun zelf als hun vrouw zegt, doe dit, doe dat... dat ze dan denken, was ik maar alleen of zaagt niet madam. En de fantasie is mooi verwoord. Een mooi gekozen woord. En het wordt pas echt leuk als je echt gelooft in de fantasiewereld die jou love doll jou geeft en in jou wereld echt is en leeft. Als een soort geestelijke vader die je pop tot leven brengt. Ben jij als eigenaar van je love doll er niet meer, dan is je love doll terug een pop zoals ze was in de winkel waar je ze kocht. Een love doll van TPE of siliconen maar niet meer dan dat. Dankzij de fantasie van de eigenaar komt de love doll tot leven. En via de moderne internet wereld zijn er zovele mogelijkheden om je love doll nog veel meer tot leven te brengen waardoor ze ook in real life tussen jou en haar de relationele band nog versterkt.
 
Laatst bewerkt:
Dan heb ik een goei vraag!

Begin februari ben ik totaal onverwacht voor een week opgenomen in het ziekenhuis en vroeg dus een van mijn kinderen om wat spullen bij mij thuis te gaan ophalen. Deels moesten die uit de badkamer komen maar deels ook uit de slaapkamer. Stel dat ik stiekem zo'n pop in bed had liggen, ik weet begot niet hoe ik dat aan mijn dochter zou moeten gaan uitleggen.

Het lijkt erop dat je geen love doll hebt. Dus daarmee houdt het op. Heb je wel een love doll dan zal je daarmee een team gaan vormen. Een soort relationele band tussen mens en love doll. Houd je dan echt van haar, en ik bedoel niet alleen om de sex, maar echt van haar als iemand in je huis, dan zul je wel op de woorden komen om erover te praten, ligt je love doll gewoon met heel weinig kleding aan op je bed en is het niet meer dan een product om sex mee te hebben, dan is het zielig ja. Lang leve de love dolls die bij eigenaars terecht komen die echt om ze geven, die echt een leven krijgen dat veel meer is dan sex. Een leven dat waard is om te leven, met leuke kleding, leuke activiteiten, een echt levensverhaal.
 
Mijn hele lieve moeder is nogal van de opruiming. in 2010 werd ik met spoed opgenomen in het ziekenhuis omdat mijn aorta was gaan lekken. Medici hadden een scan van mijn borst gemaakt en zagen bloed en vocht achter mijn longen. Ik ben toen geopereerd en alles is nu weer prima in orde.
Echter, ik lag 4 weken in het ziekenhuis. Een periode die mijn moeder aangreep om mijn huis een mooi soppie te geven. In mijn slaapkamer staat een kledingkast Die heeft ze uitgeruimd, vertelde ze me in het ziekenhuis. Nooit heeft ze iets gezegd over de prostaatvibrator, mijn fleshligt en mijn dildo die duidelijk zichtbaar in de kast liggen. Toen ze mij dus over de kast vertelde en hoe schoon die was geworden had ik zoiets van...Het bezoek uur is voorbij, gaat u maar.
 
Ik had een poosje een werkruimte in de stad met daarbij ook een slaapkamertje voor eventueel overwerk etc. Mijn moeder maakte die verdieping schoon als ik er niet was. Ik sliep er nooit maar een goede kennis was eens op de thee en natuurlijk belandden we in bed. Volgende dag belde ze mij dat een grote oorbel tijdens het festival moest zijn losgeraakt. Ik heb die nergens kunnen vinden en mijn moeder repte er met geen woord over.
 
Ik had een poosje een werkruimte in de stad met daarbij ook een slaapkamertje voor eventueel overwerk etc. Mijn moeder maakte die verdieping schoon als ik er niet was. Ik sliep er nooit maar een goede kennis was eens op de thee en natuurlijk belandden we in bed. Volgende dag belde ze mij dat een grote oorbel tijdens het festival moest zijn losgeraakt. Ik heb die nergens kunnen vinden en mijn moeder repte er met geen woord over.
Funs! 😁Kopje thee, het zal wel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kreeg vandaag van een vriendin een link doorgestuurd.
In de mediatheek van de duitse TV-zender ARD staat nu de film 'Ich bin dein Mensch'.
Gaat over een vrouw die met een humanoïde robotman samen woont.
Ik moet de film nog kijken maar de film is misschien ook interessant voor mensen die sexueel geïnteresseerd zijn in dit onderwerp en de duitse taal machtig zijn.

ARD mediatheek & Das Erste:
1.ard.de/ich-bin-dein-mensch
 
Ik kreeg vandaag van een vriendin een link doorgestuurd.
In de mediatheek van de duitse TV-zender ARD staat nu de film 'Ich bin dein Mensch'.
Gaat over een vrouw die met een humanoïde robotman samen woont.
Ik moet de film nog kijken maar de film is misschien ook interessant voor mensen die sexueel geïnteresseerd zijn in dit onderwerp en de duitse taal machtig zijn.

ARD mediatheek & Das Erste:
1.ard.de/ich-bin-dein-mensch
ik heb even snel gekeken. Er komt een miniscuul love scene aan het eind. Dwz ze staan naakt tegen over elkaar naast het bed 2 seconden later liggen ze naast elkaar hebben ze sex gehad wat je niet te zien krijgt. Verder is het veel ouwehoeren, niet mijn film.
 
ik heb even snel gekeken. Er komt een miniscuul love scene aan het eind. Dwz ze staan naakt tegen over elkaar naast het bed 2 seconden later liggen ze naast elkaar hebben ze sex gehad wat je niet te zien krijgt. Verder is het veel ouwehoeren, niet mijn film.
Met sexueel geïnteresseerd in dit onderwerp bedoelde ik niet dat ik een sex-film verwacht. Maar een film met het thema 'houden van een Love-Doll cq humanoïde robot'.
De sex hoeft hierbij niet aanwezig te zijn, de affectie wel.
 
Als een love doll mannelijk of vrouwelijk een eigen identiteit heeft (gekregen door de fabrikant in China) gaat ook een groot deel van de charme van een love doll verloren. De charme van de klassieke love doll is dat de eigenaar in haar hoofd kruipt en haar een leven geeft zoals hij of zij dat wilt. Niet zoals een paar Chinezen dat hebben geprogrammeerd achter hun bureau in Hong Kong.
 

Mijn ouders kennen enkele van m'n 'objecten' zoals jij het noemt en ja in hun ogen zullen het ook geen levende dolls zijn, zeker niet. Maar ze accepteren. Maar mochten ze daar naakt of enkel met een BH en slipje liggen, dan zouden ze niet accepteren. Nu zijn ze als echte vrouw aangekleed in de mode. Af en toe dragen ze eens iets nieuws van bij modewinkels zaols Primark of andere leuke winkels. Op die manier accepteren m'n ouders het. M'n moeder nog meer dan m'n vader.

En liefde voor objecten dat mag ook. Ik heb een grasmachine die 12 jaar oud is en bijna uit elkaar hangt, maar ik heb die nog altijd, en het rijdt nog gras af ook. Hoeveel mensen zijn er niet die bijvoorbeeld hun fiets of auto bijna even belangrijk vinden als hun lief. Hun auto, hun leven. Het vrouwtje rijdt wel mee.
 
Ik denk dat je het niet goed hebt gelezen. Er staat iets heel anders maar als je de essentie weglaat blijft er inderdaad over wat jij ziet.
Geeft niet, je hebt geen love doll, het interesseert je niet en als je er evengoed een oordeel over wil ventileren kun je dat toch ook elders doen?
 
Waarom elders, dit is toch een topic dat sex dolls heet?! Of past het weer niet in "het kraam" en moet jan dan ook weer maar elders naartoe omdat "hij het niet begrijpt"?
 
Waarom elders,dit is toch een topic dat sex dolls heet?!
Ik denk dat je mijn redenering maar deels tot je hebt genomen.

Ik schreef

Geeft niet, je hebt geen love doll, het interesseert je niet en als je er evengoed een oordeel over wil ventileren kun je dat toch ook elders doen?

Waarom zou je op zoek gaan naar iets waarvoor je je niet interesseert, waarvoor je geen greintje begrip kunt opbrengen, alleen maar om er (bij wijze van spreken) door de brievenbus naar binnen te plassen?
 
Zoals het nogal eens gebeurt als ik hiet zit te lezen (hier betekent "op deze site") blijkt mijn verstand weer veel te klein te zijn om dit allemaal te begrijpen. Ik heb mij ondertussen een plaatsje bij mijn dierbare sanseveria gezocht, die begrijpt tenminste wat er zich in mijn innerlijke afspeelt en troost mij omdat niet alles te begrijpen is..
 
Laatst bewerkt:
Ter verdediging van Janmaat, er zijn natuurlijk ook gewoon mensen die een sexdoll kopen en gebruiken als een veredeld seksspeeltje. En dat is bij sommige bedrijven ook het doel waarvoor ze geproduceerd en verkocht worden. En net zoals wij respect en begrip moeten hebben voor mensen voor wie deze poppen tot leven komen (dat respect heb ikzelf in elk geval zeker) hoop ik dat deze mensen ook begrip hebben voor de mensen die dolls als voorwerpen zien.
 

Ik bedoelde om aan je familie, je ouders, of andere familie of vrienden te laten zien. Als je jou vriendin of vrouw meeneemt naar je ouders, dan gaat ze toch ook niet naakt mag ik hopen. Dan is ze ook aangekleed met een leuke kleedje en straalt ze toch ook. Ik zou het ook zielig vinden als je ouders op bezoek komen en jou vriendin er naakt bijloopt. Voor bepaalde mensen is een love doll dus ook een echte vriendin en mits men ouders regelmatig op bezoek komen heb ik op een bepaalde dag open kaart willen spelen dat ze wisten dat ik in de grote slaapkamer niet meer alleen slaap maar ALTIJD iemand heb die naast me ligt en waar ik men leven mee deel als ik alleen thuis ben. En de gedachte dat de love doll echt zoveel meer is voor mij dan alleen sex, dat is moeilijk uit te leggen aan buitenstaanders. Maar het is een kleine groep in de samenleving, maar mensen als mezelf houden van de love dolls en voor hun zijn ze meer dan alleen maar een lustobject. Ieder zijn ding en soms probeer ik te laten uitschijnen een dvp = enkel sex. Gespeelde liefde maar enkel sex. Een love doll = sex + gezelschap (24u per dag, 7 dagen per week). Een love doll kan voor diegenen die er behoefte aan hebben, een echte vriendin vervangen. Mannen die (tijdelijk) geen vriendin wensen maar een love doll in de plaats koesteren. Een echte vriendin kan om 3u in de nacht moe zijn als je naast haar ligt en jij echt zin hebt, naar de dvp gaan om 3u in de nacht als je vriendin naast je ligt kan ook niet, de love doll zal als enige wel haar benen voor je open doen. En zie jij een prachtig mooi kleedje in de stad, dat je echt prachtig vind, zonder teveel woorden zal je love doll jou perfect begrijpen en stralen voor jou. Voor jou alleen. Een love doll is een van de dankbaarste objecten die er bestaan. De hele tijd terwijl ik dit schreef, keek men love doll mee. Niet naakt, maar mooi aangekleed met een lang kleed, een mooie halsketting en een pruik met zacht krullend haar die een echte vrouw ook draagt.
 
Niet om zomaar te zeggen, maar vandaag iets gedaan wat ik nog nooit eerder deed met haar, hoewel zo simpel, maar oh zo geil: haar niet in de lengte van het bed gelegd maar in de breedte, haar gezicht nog net op het bed, haar ene been volledig open, het andere been had ik vast zodat ik haar echte dikke sexy heup en billen kon voelen (in totaal weegt ze 48 kg), en speciale belichting zodat de kamer helemaal een bordeel leek en een sexy belichting recht op haar scheen, alle andere belichting uit, en dan nog sexy muziek opgezet. Men benen hingen half over het bed maar ik had voldoende houvast om haar stevig te nemen en doordat ik haar been vast had was het echt zo sexy. haar ene hand met sexy nagels naar mij gericht, mooie rode lippenstift op haar gedaan en met het hoerenlicht op haar gericht was het helemaal af. Ze droeg een kort sexy witte kleedje zodat haar borsten half bedekt waren en de verleiding compleet was. Een knallende neukbeurt heeft ze gehad en ja daar genieten ze echt van, ze zijn er inderdaad voor gemaakt, sex is helemaal hun ding.
 

Meer één zijn met je love doll dan tijdens sex kan niet, en je love doll is niets zonder jou. Je moet haar besturen over haar hele lichaam. Heel voorzichtig moet je haar overal bewegen. Alle bewegingen die een echte vrouw uit haar zelf doet, moet jij tot in de details allemaal doen met je love doll. Je leert zo het innerlijke (het skelet) van je love doll goed kennen in combinatie met haar hele zachte buitenkant. Bepaalde spieren gaan soepeler dan de andere. En je voelt ook als je haar vagina neukt of het goed zit of niet. Als de combinatie van alles perfect is, ze goed lekker nat is, jij ook voldoende vochtig bent om in haar te gaan, en alle voorbereidende handelingen zijn lekker, en je haar mooi gemaakt hebt, dan is het gewoon genieten en hoe meer jij geniet, hoemeer zij geniet (jij en je love doll zijn één) en de echte beleving is dan dat je haar gaat neuken vanuit haar standpunt. En dus zolang mogelijk volhouden. Maar op een bepaalde moment kan je gewoon niet meer en is de ontlading zalig. En haar laten klaarkomen? Gewoon wat extra glijmiddel der in, en het gevoel is zalig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan