Sexslavinnen in Buddha Club te Boom

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Harmson

Wandelaar
27
31/08/21
10
Ik was een fervent bezoeker van de Sexslavinnen parties in Kappelen (De Riethoeve) en Schoten (Circle Club). Na de verhuizing naar Brecht (Divine club) ben ik er ook nog wel eens incidenteel geweest, maar de (atmo)sfeer was daar, vanwege o.a. de inrichting van de club en enkele andere factoren, gewoon minder. Ik heb dat ook vernomen van slavinnen die na enige tijd danook van deelname afzagen.
Sinds Corona (begin 2020) is er, voor zover mij bekend, geen Sexslavinnen feestje meer geweest. Vorige week ontving ik een e-mail dat er gisteren weer hervat werd in een nieuwe club (Buddha te Boom). Op de gekende sites heb ik hier echter geen aankondigingen van gezien. Ook op de (nieuwe) site lees ik weinig recente berichten. Weet iemand of de party is doorgegaan. Zo ja, dan ben ik benieuwd naar de faciliteiten/inrichting van club Buddha en uiteraard de slavinnen (is het 'oude' team nog intact of zijn er nieuwe gezichten)? Aangezien Boom voor mij niet naast de deur is, is het alleen voor mij de moeite waard de reis te aanvaarden als de 'oude sfeer' van de feestjes, zoals die destijds plaatsvonden in De Riethoeve en Circle Club, weer terug is/komt.
 
NA bijna 2 jaar afwezigheid keken wij er zo naar uit
En je weet hoge verwachtingen en het wordt alles behalve
We vrezen dat de sexslavinnen echt op het einde van een cyclus zitten
De club oogt mooi , top en modern , hoewel volgens onze bescheiden mening niet ideaal voor een party à la Slavinnen

Maar dan het gebeuren zelf
Een groot drama
Sorry maar de dames hebben echt wel hun beste tijd gehad en het is overgeefelijk dat de beste dames van vroeger niet meer meedoen en dat er zo weinig vernieuwing was
Na 2 jaar hebben ze toch tijd genoeg gehad op daarover na te denken of niet soms .

Alles behalve niveau volgens ons
We vrezen dat het gwoon op en als je dan vergelijkt met 2Beclub zijn Gang Bangs of privé organisaties à là bunga bunga , ja dan weet je het wel
Wij hebben alvast onze keuze gemaakt
Spijtig want hebben er zo veel mooie herrinneringen aan vroeger maar op is op blijkbaar
En dan ook 85 € vragen voor een koppel op dat soort feesten, dat is er toch wel wat over , vooral gezien de tegenprestatie

De club wille wij zeker verder nog eens bezoekn als club op een Vrijdag of Zaterdag maar de SS , sorrry
 
NA bijna 2 jaar afwezigheid keken wij er zo naar uit
En je weet hoge verwachtingen en het wordt alles behalve
We vrezen dat de sexslavinnen echt op het einde van een cyclus zitten
De club oogt mooi , top en modern , hoewel volgens onze bescheiden mening niet ideaal voor een party à la Slavinnen

Maar dan het gebeuren zelf
Een groot drama
Sorry maar de dames hebben echt wel hun beste tijd gehad en het is overgeefelijk dat de beste dames van vroeger niet meer meedoen en dat er zo weinig vernieuwing was
Na 2 jaar hebben ze toch tijd genoeg gehad op daarover na te denken of niet soms .

Alles behalve niveau volgens ons
We vrezen dat het gwoon op en als je dan vergelijkt met 2Beclub zijn Gang Bangs of privé organisaties à là bunga bunga , ja dan weet je het wel
Wij hebben alvast onze keuze gemaakt
Spijtig want hebben er zo veel mooie herrinneringen aan vroeger maar op is op blijkbaar
En dan ook 85 € vragen voor een koppel op dat soort feesten, dat is er toch wel wat over , vooral gezien de tegenprestatie

De club wille wij zeker verder nog eens bezoekn als club op een Vrijdag of Zaterdag maar de SS , sorrry
Dus toch (eer aangezien ik dit na middernacht schrijf)gisteren SS party!?
Ik heb het niet durven wagen om tot daar te komen. Ik wist dat de vorige keren telkens iets mis liep met de vergunningen en zag dat er de vorige keer toen ze gingen herstarten nog op hun forum leven was. Nu was er niks meer van leven op het forum, ik zag nergens reclame (heb nog naar ad's van hun zitten zoeken op afspraakjes.be en dergelijke), en wist niet of het voor hun al veilig genoeg was om te herstarten (want als ze in september vorig jaar nog niet wilden herstarten was dat voor mij een teken als "nog te veel schrik van corona", hoewel het zodus ook aan de vergunningen gelegen kan hebben). Om al die redenen niet gedurfd om tot daar te komen, had schrik om 20 km (40 km in totaal) te rijden voor niks. Echt heel dom van de organisatie geen reclame te maken, dat is 135 euro al op zijn minst minder in hun zakken.


Maar goed, slecht dus? Hoeveel mensen ongeveer? Was Manuela er?
 
NA bijna 2 jaar afwezigheid keken wij er zo naar uit
En je weet hoge verwachtingen en het wordt alles behalve
We vrezen dat de sexslavinnen echt op het einde van een cyclus zitten
De club oogt mooi , top en modern , hoewel volgens onze bescheiden mening niet ideaal voor een party à la Slavinnen

Maar dan het gebeuren zelf
Een groot drama
Sorry maar de dames hebben echt wel hun beste tijd gehad en het is overgeefelijk dat de beste dames van vroeger niet meer meedoen en dat er zo weinig vernieuwing was
Na 2 jaar hebben ze toch tijd genoeg gehad op daarover na te denken of niet soms .

Alles behalve niveau volgens ons
We vrezen dat het gwoon op en als je dan vergelijkt met 2Beclub zijn Gang Bangs of privé organisaties à là bunga bunga , ja dan weet je het wel
Wij hebben alvast onze keuze gemaakt
Spijtig want hebben er zo veel mooie herrinneringen aan vroeger maar op is op blijkbaar
En dan ook 85 € vragen voor een koppel op dat soort feesten, dat is er toch wel wat over , vooral gezien de tegenprestatie

De club wille wij zeker verder nog eens bezoekn als club op een Vrijdag of Zaterdag maar de SS , sorrry

Ik sprak gisteren op de bungabunga iemand hierover. De club in Boom schijnt van de oude eigenaar van de Circle O Club in Schoten te zijn. Met betrekking tot de sexslavinnenfeestjes, deze heb ik in het verleden ook wel eens bezocht in De Riethoeve. Ik vond het toen al een beetje gemaakt concept omdat er eerst een voorstellingsronde was en dan precies op het halve uur de activiteiten begonnen. Bij de Bungabungafeestjes vind ik dat toch wel heel anders.
 
Wederom benieuwd hoe het de 2e editie is geweest. Commentaren waren nogal wisselend na eerste editie na Corona. Wie wil/kan een ooggetuigenverslag uitbrengen?
 
Ik sprak gisteren op de bungabunga iemand hierover. De club in Boom schijnt van de oude eigenaar van de Circle O Club in Schoten te zijn. Met betrekking tot de sexslavinnenfeestjes, deze heb ik in het verleden ook wel eens bezocht in De Riethoeve. Ik vond het toen al een beetje gemaakt concept omdat er eerst een voorstellingsronde was en dan precies op het halve uur de activiteiten begonnen. Bij de Bungabungafeestjes vind ik dat toch wel heel anders.
Hallo plassexlover, de info die je hebt over de Buddha club klopt niet... de eigenaar is niet diegene die vroeger de Circle had... Ben al naar de Buddha geweest en ik heb de eigenaar reeds ontmoet en een aangenaam gesprek mee gehad. Je kan de concepten niet met elkaar vergelijken... moet ook niet wat het juist leuk maakt dat je overal iets anders kan beleven. Moest het overal Plopsaland zijn was de fun er snel af hé :)
 
Laatst bewerkt:
hallo , ik ben zondag naar de buddha club in boom geweest. Er waren 8 slavinnen aanwezig tussen de leeftijd van 35 tot 55 jaar , alsook 2 heel gewillige zeer actieve jonge nieuwe slavinnen van 25 jaar . Wat ik hierboven lees komt niet overeen met mijn bevindingen.
Alle dames zien er verzorgd en uitdagend uit , allemaal met een normaal postuur. Vanaf de moment dat de regels in twee talen werden voorgelezen ging het feestje van start met geen enkel vrij bed gedurende de 5 uur. Er waren zeker 12/15 koppels aanwezig die allemaal actief waren daar een 50 tal mannen bij .
Ik heb zeker sex gehad met 4 dames allemaal zeer gewillig en geil dus daar zeker geen klagen van. Er zijn verschillende speelkamers , grote douches en een bdsm ruimte en darkroom . Het eten was ook goed , oosters. Na wat aarzeling door de revieuws hierboven toch gegaan en zeker geen spijt , ik ga als het nog eens past zeker eens terug .
 
Ik ben er nog niet geweest, maar ben wel van plan om eens langs te gaan. Zondag middag een praatje gedaan met een zeer bevallige dame en zij vond dit wel een goed feestje. Later kwam ik er achter dat het wel eens een betaalde dame zou kunnen zijn (alle in de buddha club dan, niet in Amai)
 
Wij gaan als koppel altijd naar de sexslavinnenpartys en het is altijd top. Zeker de buddhaclub heeft veel potentie. goede sfeer en ambiance . Leuke koppels en geile slavinnen. Zelf zijn wij niet van het team maar de vaste bezoekers kennen haar wel met haar grote piercing in haar kut. Elke party 20 tot 30 man die haar neuken. Voor ons altijd een super belevenis .
 
bovenstaande reactie lijkt van de organisatie zelf. Als je de website sexslavinnen.vip zelf bekijkt: 1 positieve reactie op 2500 views....heel veel leden met onbekende namen. t lijkt wel of de website sexslavinnen.vip gehackt is. Maar veel slechter nog: foto's van de laatste party's staan er niet op, foto's van dames die al lang niet meer mee doen daar....vergane glorie......
Niet zo negatief Waku, ik was er ook vorige maand en herken me volledig in bericht. Succes met je overwegingen
 
Ik ben er gisteren geweest.
Opkomst was eerder laag,
De meeste dames zijn rond de 50, maar zien er allemaal heel pront, lekker en uitdagend uit.
De passie waarmee ze te werk gaan compenseert ruimschoots hun leeftijd. (zelf ben ik ook 49, dus voor mij absoluut OK)
Ook enkele iets jongere deernes (tussen de 30 en de 40) Die zich ook goed lieten bedienen.
Actie vanaf het moment dat ik binnenkwam (ik was mij aan het omkleden toen ze de regels aan het omroepen waren) tot het einde van het feestje.
Verschillende keren dames werkloos op een matras zien zitten terwijl ze er wel nog zin in hadden.
Dus er hadden meer single mannen mogen zijn.
Er was weinig promotie rond gemaakt en een feestdag. Dat verklaard misschien de lage opkomst.

Herhalingsgevaar is zeer groot.
 
Vandaag nogmaals geweest.

Eigenlijk kan ik hetzelfde verslag schrijven als vorige keer.
Alleen de jongere dames waren er deze keer niet bij.
Actie begint na 45 min. nadat de regels zijn voorgelezen in Nederlands en Frans.
Ook deze keer weinig promotie gezien. Geen feestdag, maar wel heel goed weer. En buiten kan je hier niet zitten.

Het herhalingsgevaar blijft heel groot. Ondanks dat ik met een stuk of 8 condooms minder naar huis ben gekomen. Liepen er nog enkele lekker vrouwen rond die ik nog niet gehad heb.
Ook deze keer mochten er meer mannen zijn. Ook weer verschillende keren vrouwen werkloos op de matras gezien.
 
Vandaag nogmaals geweest.

Eigenlijk kan ik hetzelfde verslag schrijven als vorige keer.
Alleen de jongere dames waren er deze keer niet bij.
Actie begint na 45 min. nadat de regels zijn voorgelezen in Nederlands en Frans.
Ook deze keer weinig promotie gezien. Geen feestdag, maar wel heel goed weer. En buiten kan je hier niet zitten.

Het herhalingsgevaar blijft heel groot. Ondanks dat ik met een stuk of 8 condooms minder naar huis ben gekomen. Liepen er nog enkele lekker vrouwen rond die ik nog niet gehad heb.
Ook deze keer mochten er meer mannen zijn. Ook weer verschillende keren vrouwen werkloos op de matras gezien.
Zondag was ik er voor m'n eerste keer (in Budda bedoel ik) en vroeg mij af of er meer of minder volk was dan in april?
Trouwens, geen jonge dames? Volgens mij die ene vrouw met haar wit t-shirt waar "hoer" op stond was niet zo oud volgens mij? Maar die leek zich, samen met haar partner, nogal hard te storen aan het concept gangbang had ik de indruk. Of toch zeker haar man. Zelfs met van ver toekijken werden mensen al weg gejaagd en ze waren zelf precies nogal snel schuppes.
Ook die Aziatische vrouw met haar ijzeren lingerie (of hoe moet ik dat omschrijven?) was zeker nog niet zo oud. Maar wel niet bepaald mijn type vrouw.
Maar daarmee heb ik de jongere vrouwen inderdaad denk ik wel genoemd. Misschien nog die twee Britste vrouwen maar de vrouw met lang haar daarvan was er duidelijk vooral voor sm gerelateerde zaken.


Overgins: ik ben niet klaargekomen. Vooral de hitte en de zenuwen zorgde ervoor dat ik hem niet omhoog kreeg. Nochthans 2 dagen van er voor meerdere keren zitten edgen tot ik er buikpijn van kreeg (en dan nog ging ik verder) maar het was zondag gewoon echt mijn dag niet.


Doch, enkele leuke zaken:
1. Een sm sessie tussen een Britse vrouw en een Belgische man, waarbij de man ook beloond werd met een blowjob als hij "braaf" was geweest
2. Dezelfde vrouw die in de rol van slavin (maar andere meester) alles onder spoot
3. Enkele andere vrouwen die alles onder spoten
4. Spermakisses (cum sharing) tussen de slavinnen
--> Maar allemaal in te beperkte maten waardoor ik niet echt heel geil geraakte.


Club was schoon ingericht, niet al te groot, boven wel grote sm kamer. Regelmatig kuisbeurten. Eten was ook wel cava, restaurant ongeveer even groot als een gemiddelde hotelkamer met aan de ene kant een open keuken met showcooking en aan de andere kant de tafels. Alles wel op grote hoogte te eten, partytafel hoogte zeg maar met een toog dus. De ontvangst was ook zeker en vast zeer vriendelijk.


Ik heb pas 17 juli terug tijd om eens te gaan (qua zondagen) maar ik denk toch niet dat het er voorlopig nog van komt. Ik focus liever even nu op gangbangs met een vaste line up want daar kom ik toch beter aan mijn trekken heb ik de indruk. Gangbangnation of Ramontiek ofzo. Eerste gangbang in 7 weken en het was een tegenvaller. Ik had die 135 euro beter gebruikt voor wat anders.
 
Laatst bewerkt:
Ik ging er op zondag de 15e...
de club is heel erg mooi en gerenoveerd. . .
Zeer goed eten en alle drankjes die je wilt aan de bar. . .
Voor slaven is er voor elk wat wils en ze zijn allemaal erg heet en sexy (een beetje zwak voor een lange blonde)
met kort haar schattig en sexy en vooral heel erg heet .... die houdt van anaal) ...
als je anaal wilt proeven ... aarzel dan niet
Je krijgt waar je voor betaalt...
Ik zie critici met de nostalgie van de cirkel (die ik ook noemde) ... er is gewoon een gebrek aan mannen in kwantiteit om de mm-sfeer te vinden
ondertussen is er nog eentje voor de aanwezige deelnemers... lol
Ik zou zonder aarzeling teruggaan
 
Terug
Bovenaan Onderaan