WHEM Sexy Jill, Grobbendonk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ben er enkele jaren terug een paar keer geweest, is een oudere dame, wel vriendelijk, mooie en propere ontvangstruimte, en qua hygiene zit het ook goed, vond ze eigenlijk wel een beetje passief, kan ook aan mij liggen...
 
Ook ik herinner me het op 'oude' fora beschreven als eeuwige 50 jarige en het is verbijsterend dat er nu nog steeds afbeeldingen gebruikt worden van mogelijk 20 jaar terug, op de plaatsen waar men gaat adverteren. Op de oude advertenties ging het steeds maar over speciale massagetechnieken en een leeftijd die in de zelfde advertentie destijds wisselde van 50 naar ineens 46 jaar. Locaties in Zandhoven Grobbendonk. Het oorspronkelijke item werd destijds geopend door ene Bipbipvroom in 2014, kan je nagaan dat de leeftijd toen ook al niet helemaal correct bleek. Op het recensie item was het destijds redelijk rustig en ging het eerder vlot en probleemloos aan toe.
 
Ik zit met interesse je reply's te lezen, PS. Ofwel heb jij een fotografisch geheugen, ofwel heb je een verborgen backup van de DB van h****s ergens :)
Ik wist dat die vraag ging komen GreyFox;) , en beide zijn juist, ik heb wat men noemt een fotografisch geheugen want ik denk in beelden ... ik ben een "Beelddenker" alles bij mij gaat dan ook zo goed als visueel ...Uiteraard heb ik nog een boel informatie uit dat 'oude ' fora waar beelden bij gebruikt worden om dingen te gaan herinneren en aan elkaar te gaan verbinden. Het gaat daar om 70% uit beelden. een korte tekst en soms ook eigen bevindingen die een beeld totaal kunnen maken. Omdat ik deze wilde vernietigen onlangs, maar per toeval ook mijn oude nickname terugvond in jullie leuke fora dacht ik dat het nog even leuk geweest zou zijn om er nog wat bruikbare en toelaatbare info te gaan delen...eerder ook om de schrijvers uit het ' oude ' fora nog een plezier te gaan doen met wat herinneren... weldra vernietig ik mijn beelden dan ook want ze dienen tot niets buiten mijn eigen herinneringen. ;)


Uiteraard speelt er ook nog's het feit dat ik op dat ' oude ' fora moderator was en ook daar blijft veel van het werk in je hoofd hangen omdat je er ook dagelijks mee bezig was.
 
Laatst bewerkt:
Het is lang geleden dat ik haar bezocht, ze zat toen nog niet lang in een nieuwbouw appartement op dat adres. Zoals hiervoor reeds aangehaald werd door Tripo heb ik het ook ervaren. Kraakpropere locatie, zeer propere en vriendelijke dame, maar ik vond haar ook een beetje te passief. Het was alles bij elkaar wel een aangename date, maar het had toch wel wat hartstochtelijker, passievoller en actiever mogen zijn. Waarschijnlijk had ik da wel teruggegaan. Helaas is dat dus niet gebeurd.
 
Het is lang geleden dat ik haar bezocht, ze zat toen nog niet lang in een nieuwbouw appartement op dat adres. Zoals hiervoor reeds aangehaald werd door Tripo heb ik het ook ervaren. Kraakpropere locatie, zeer propere en vriendelijke dame, maar ik vond haar ook een beetje te passief. Het was alles bij elkaar wel een aangename date, maar het had toch wel wat hartstochtelijker, passievoller en actiever mogen zijn. Waarschijnlijk had ik da wel teruggegaan. Helaas is dat dus niet gebeurd.
Doet zij aan tongzoenen (vermoedelijk vrij passief, als ik het forum lees)?
 
Doet zij aan tongzoenen (vermoedelijk vrij passief, als ik het forum lees)?
Zoals ik het een jaar geleden schreef is het lang geleden dat ik bij haar was. Veel meer kan ik van die date niet meer zeggen of herinneren, ook niet of en hoe het tongzoenen was. Maar zoals je zelf schrijft, vermoedelijk maar heel gewoontjes. Maar slecht was het zeker niet, dat zou ik me wel nog herinneren.
 
Ben bij haar een tijdje geleden geweest. Tongzoenen kan ik het echt niet noemen.
Was tong puntje tegen tong puntje. Ook het pijpen viel tegen. Zeer passief wel lieve dame maar geen herhalingsgevaar voor mij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan