Recensie Sexy trav Carotel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
18
06/12/21
4
1
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Cupmaat
B
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/sexy-trav-carotel-rumst.html
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Weer een toffe date mee gehad, ontvangt sporadisch, dus miss de reden dat er weinig recensies van terug te vinden zijn.
Afgesproken in Carotel Rumst nabij Antwerpen. Prijzen vallen toch mee, 60€ voor half uurke, een uurke is 90€.
Is toch wel een sexy meid, zoals op de foto's..eerst kleine massage op de rug, eigenlijk wat meer tussen m'n benen ah spelen.
Daarna omdraaien en begon ze me toch goed te pijpen, zonder condoom.
Na een tijdje vroeg ze of ik wou neuken, maar 't was zo lekker dat ik het niet kon houden.. ze werd er stevig geil van.
Volg keer toch wat inhouden om te kunnen nkn..
herhalingsvatbaar zeer groot.
 
Heeft ze vrouwelijke looks? Tongzoenen geef je slechts één ster, dus vermoed ik dat je niet veel is? Groot geschapen want geen info op site?
Graag iets meer info en alvast dank.
 
Tongzoenen niet ..
Kamer was wat verduisterd, zag er wel zeer vrouwelijk uit...veel vertellen doet ze niet, denk dat stem niet echt vrouwelijk is..blijft trav/tgirl he
Penis normale lengte, stond wel lekker recht.. borsten niet groot vermoed ik, ze had een corset aan..zeeeer sexy, en pijpen als de beste.
Je kan enkel mailen..ze ontvangt maar een keertje per maand, meestal overdag.. als je op voorhand mailt, stuurt ze een dag op voorhand of je kan komen..
Gaat ook soms naar clubs, maar daar weet ik voor de rest niets over.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan