• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Algemeen Sexy World, Gent, Dendermondsesteenweg 13

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mogelijks dat iwij koppel 40+ vandaag woe 22/7 langskomen hier. In de late namiddag of avond.

Hij kijkt graag toe en bepaalt de regels. Zij sletje curvy laat zich bekijken. Betasten. Onderspuiten. Niet in de mond. Laat zich neuken met condoom. Voor haar de eerste keer.

Opgelet! Ik bevestig hier nog vandaag. onze komst + tijdstip.

Mogelijks dat iwij koppel 40+ vandaag woe 22/7 langskomen hier. In de late namiddag of avond.

Hij kijkt graag toe en bepaalt de regels. Zij sletje curvy laat zich bekijken. Betasten. Onderspuiten. Niet in de mond. Laat zich neuken met condoom. Voor haar de eerste keer.

Opgelet! Ik bevestig hier nog vandaag. onze komst + tijdstip.
Hey, leuk...
Als het id late namiddag kan dan kan ik zeker langskomen.

Wij koppel 40+ vertrekken rond 17h30 vanuit de Gentse Feesten. We kunnen niet precies bevestigen wanneer wij aankomen. Zal tussen 18 a 19 zijn.

We zijn er vanavond. Voor de dame is het haar eerste keer. Wees respectvol. Betasten. Onderspuiten en meer kan. Geen zaad in de mond.

Ik heb de vrouw achtergelaten op de Gentse Feesten :-). Ze was onzeker. Ben wel zelf op voorhand komen kijken. Beetje geschrokken van de grote gay activiteit in de grote zaal. Maar geen probleem daarmee.

Verder vind ik de cinema veel verbeterd sinds renovatie.

Een matras zou wel leuk zijn voor de koppels. Die cabines zijn wel super.

We gaan toch een tweede poging wagen heel binnenkort. Maar vraag ons nog niet wanneer. Ik laat het hier tijdig weten.

We gaan eerst eens langskomen hier zonder aankondiging. Ter verkenning voor haar. Op een rustig moment. Haar keuze.

Maar we komen zeker nog aangekondigd terug. Bedankt voor jullie begrip. En tot ziens Koppel 40+
Lijkt me een verstandige aanpak. Niks forceren, het plezier is des te groter als zij zich er goed bij voelt? En ze heeft jou om grenzen te stellen.

Kijk wel uit naar een aankondiging!

Terug
Bovenaan Onderaan