Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHey, leuk...Mogelijks dat iwij koppel 40+ vandaag woe 22/7 langskomen hier. In de late namiddag of avond.
Hij kijkt graag toe en bepaalt de regels. Zij sletje curvy laat zich bekijken. Betasten. Onderspuiten. Niet in de mond. Laat zich neuken met condoom. Voor haar de eerste keer.
Opgelet! Ik bevestig hier nog vandaag. onze komst + tijdstip.
Lijkt me een verstandige aanpak. Niks forceren, het plezier is des te groter als zij zich er goed bij voelt? En ze heeft jou om grenzen te stellen.We gaan eerst eens langskomen hier zonder aankondiging. Ter verkenning voor haar. Op een rustig moment. Haar keuze.
Maar we komen zeker nog aangekondigd terug. Bedankt voor jullie begrip. En tot ziens Koppel 40+
Ik overweeg straks te gaan, na een begeleide rondleiding vant glazen straatje
Het was Barbara, hele leuke en interessante verhalenHaha zalig. Ik ken een heel goeie gids voor de rosse buurt, doet zelfs rondleidingen in het Gents dialect. Laat 'es weten hoe 't was?
NeeIk zou graag eens bezoekje brengen maar ben meer gericht op shemales en/of vrouwen.
Zou ik daar mijn draai kunnen vinden?
Qua cinema: er is een hetero-, shemale- en gay-zaaltje.Ik zou graag eens bezoekje brengen maar ben meer gericht op shemales en/of vrouwen.
Als je op oude mannen zou vallen kom je daar zeker aan je trekken of getrokken worden.Ik zou graag eens bezoekje brengen maar ben meer gericht op shemales en/of vrouwen.