WHEM Sexy Young Thai

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 9384

Wandelaar
71
13/03/22
12
1
Iemand ervaring met deze Thaise dame met blijkbaar schitterende boezem ?, vraag mij af of deze natuurlijk zijn of niet ?

 
Natuurlijk zijn die tieten echt, da's een standaard maat voor Thai vrouwen, maar leer misschien eerst eens hoe een forum werkt en waar rubrieken en zoekfuncties voor dienen.
 
Verontschuldigen hoeft niet, gebruik gewoon je verstand, daar geraak je verder mee dan met sorry's.
allez omdat het vrijdag is en ik wel goed geslapen heb, een beetje hulp aan Arne
 
Iemand ervaring met deze Thaise dame met blijkbaar schitterende boezem ?, vraag mij af of deze natuurlijk zijn of niet ?

Ik ben er een hele tijd terug eens bijgeweest toen ze adverteerde in Roeselare.

En moet helaas zeggen dat, hoewel ze er indrukwekkend uitziet met haar (valse) borsten en stevig lichaam, de rest een enorme afknapper is.

Haar massage is ondermaats, je mag haar niet aanraken en het afwerken doet ze enorm machinaal en automatisch zonder enig gevoel of zonder poging je echt op te winden.
Ik had niet voor extras betaald en kan me niet herinneren hoelang ik binnen zat.

Kan zijn dat ze bij mij een slechte dag had of mij niet zag zitten, maar ik was zwaar teleurgesteld.
 
Wegblijven! Ik heb ze ooit één keer bezocht, dat was ook in Roeselare. Haar service leek nergens op. Massage was maar wat gewrijf, erotiek stelde helemaal niks voor. Je mag ze niet aanraken, pijpen (mc) was ook al niks, 3 keer aan mijn eikel likken en dan rukken maar terwijl ze naar het plafond keek. Hoewel extra ook nmc inhield, heb ik daar niet meer op aangedrongen. Ze duikt regelmatig elders op (Antwerpen, Evergem, Brugge,...) Ik kan me niet voorstellen dat ze veel vaste klanten heeft.
 
Wegblijven! Ik heb ze ooit één keer bezocht, dat was ook in Roeselare. Haar service leek nergens op. Massage was maar wat gewrijf, erotiek stelde helemaal niks voor. Je mag ze niet aanraken, pijpen (mc) was ook al niks, 3 keer aan mijn eikel likken en dan rukken maar terwijl ze naar het plafond keek. Hoewel extra ook nmc inhield, heb ik daar niet meer op aangedrongen. Ze duikt regelmatig elders op (Antwerpen, Evergem, Brugge,...) Ik kan me niet voorstellen dat ze veel vaste klanten heeft.
Dit komt inderdaad volledig overeen met mijn ervaring. Ik heb de indruk dat ze de job gewoon haat en snel geld wil verdienen.

Ik begrijp dat niet iedereen dit voor z'n plezier doet, maar als je afstandelijk en kil bent tegen je klanten, komen ze nooit meer terug.
 
Ook één keer bezocht in Brugge en is bij die ene keer gebleven. Geen mooie massage. Heel machinale afwerking, ongeïnteresseerd. Ze is er op die manier zelfs niet in geslaagd me te doen komen.
 
Dit komt inderdaad volledig overeen met mijn ervaring. Ik heb de indruk dat ze de job gewoon haat en snel geld wil verdienen.

Ik begrijp dat niet iedereen dit voor z'n plezier doet, maar als je afstandelijk en kil bent tegen je klanten, komen ze nooit meer terug.
Ik heb er ook alle begrip voor dat dit beroep niet voor iedereen weggelegd is. Maar er zijn maar weinig beroepen die voor iedereen weggelegd zijn. Als je niet graag kookt, moet je geen kok worden, als je niet graag aan auto's sleutelt, moet je geen garagist worden... Het zijn maar voorbeelden. Een tevreden klant komt terug, een ontevreden klant waarschijnlijk nooit meer. Alleszins zou deze dame beter iets anders zoeken...
 
Paar maand geleden bezocht in Brugge, ondermaatse massage, probeert je nog op te geilen met haar borsten, maar manier waarop is echt machinaal .. 30 euro voor pijpbeurt die op niets trok, ze lijkt me ook makkelijk in de 50 jaar..

Zei dan nog dat er volgende week nieuw jonger meisje ging komen, maar betwijfel het..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan