Recensie Shaina (Mar), Brussel, Aarschotstraat 78, links 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Niek Sanders

Wandelaar
Forumpionier
41
02/07/21
47
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Shaina, petite Marokkaanse 20 jarige met halflange donkere krullen. Wat een beleving!

Ik spotte dit verlegen petite meisje en bleef even kijken. Wat een plaatje! Erop afgelopen om te vragen wat er op het menu stond. Niets bijzonders (geen pzc, geen anaal). Toch maar gedaan, want het was gewoon te mooi om waar te zijn. Ze kwam erg verlegen over, alsof ik haar eerste klant ooit was. Dus meteen dubbel betaald voor meer tijd, want hier wilde ik niets afraffelen (noch opgejaagd worden door ene madam).

Op de kamer was een riant bed en een fijne sfeer. Geen buren te horen. Dus goede muren want, want die waren er wel degelijk (is wel eens anders in die straat).

Ze trok me eerst heerlijk af (zonder) voordat ze aan het pijpwerk begon (met). En toen veranderde het verlegen meisje in een ware deepthroat liefhebber. Ik was enorm prettig verrast. Ze kan nog wel wat leren. Voorbij de huig ging nog niet, maar ze liet me haar hoofd wel naar beneden duwen om te kijken of ze het kon. Dat ging zo even door met kwijl en een paar keer kokhalzen.

Na zo'n 20 minuten zag ik dat ze moeite kreeg, dus gevraagd om me 'on top' te neuken. Heerlijk strak! Geen woorden voor.

Dikke tip !
 
Laatst bewerkt:
Shaina, petite Marokkaanse 20 jarige met halflange donkere krullen. Wat een beleving!

Ik spotte dit verlegen petite meisje en bleef even kijken. Wat een plaatje! Erop afgelopen om te vragen wat er op het menu stond. Niets bijzonders (geen pzc, geen anaal). Toch maar gedaan, want het was gewoon te mooi om waar te zijn. Ze kwam erg verlegen over, alsof ik haar eerste klant ooit was. Dus meteen dubbel betaald voor meer tijd, want hier wilde ik niets afraffelen (noch opgejaagd worden door ene madam).

Op de kamer was een riant bed en een fijne sfeer. Geen buren te horen. Dus goede muren want, want die waren er wel degelijk (is wel eens anders in die straat).

Ze trok me eerst heerlijk af (zonder) voordat ze aan het pijpwerk begon (met). En toen veranderde het verlegen meisje in een ware deepthroat liefhebber. Ik was enorm prettig verrast. Ze kan nog wel wat leren. Voorbij de huig ging nog niet, maar ze liet me haar hoofd wel naar beneden duwen om te kijken of ze het kon. Dat ging zo even door met kwijl en een paar keer kokhalzen.

Na zo'n 20 minuten zag ik dat ze moeite kreeg, dus gevraagd om me 'on top' te neuken. Heerlijk strak! Geen woorden voor.

Dikke tip !
Niet verstandig van je beste Niek. Dubbel betalen zonder dat het meisje het vraagt. Zal dit in de toekomst als 'normaal' beschouwen. Naar jou op de eerste plaats toe, maar tevens naar andere klanten.
 
En 20 minuten (????😭😁🤮🙄)deepthroaten tot ze kokhalst...mij lijkt het eerder iemand die zijn perverse lusten heeft gebotvierd en dat meisje met een trauma heeft opgezadeld....je leest hier wat.. .of een pooier/fantast....you give walking a bad name....

Mvg
 
Geweldige ontdekking. Ziet er lekker uit en ze is het ook. Leuk en aangenaam in contact (is vaak wel anders in deze straat), correct in tijd en wat je afspreekt met haar. Werd wel al es gebeld. Ze pakt gelukkig niet op maar toch. De gebruikelijke tarieven en pzc wel 50 euro extra. Maar bon, sommigen doen het helemaal niet.
 
Geweldige ontdekking. Ziet er lekker uit en ze is het ook. Leuk en aangenaam in contact (is vaak wel anders in deze straat), correct in tijd en wat je afspreekt met haar. Werd wel al es gebeld. Ze pakt gelukkig niet op maar toch. De gebruikelijke tarieven en pzc wel 50 euro extra. Maar bon, sommigen doen het helemaal niet.
Waar en wanneer heb je ze gezien?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag op dit adres geweest, marokkaanse die links zat dus neem ik aan dat het over dezelfde dame gaat.
Zeer goede ervaring, zeer timide dame en zeer naturel.
Ze vermeldde dat ze even privé deed maar dat nu even terug in de aarschotstraat zit.
 
Heb ze vandaag bezocht in Aerschotstraat. Wat een geil wijf. Super onschuldig op eerste zicht maar pijpt mega intens. Kon lekker keelneuken en ze leek ervan te genieten. Heb dubbel betaald voor meer tijd, kussen en een beetje "rough". Mocht keel vastgrijpen, aan haar trekken, serieus op de billen kletsen en alles wat ruiger aanpakken.
Prachtig zacht klein lijf. Ik ga terug. Ook eens een marrokaanse, zie je niet zoveel. 5/5
 
Terug
Bovenaan Onderaan