Recensie Shakira, Wetteren 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Aan @Jrg @buffalobartie en andere bezoekers van Shakira, als ik het goed begrijp, het gaat bij haar vooral over Tantra massage en de climax daarrond naar jouw lichaam. Intiem, vingeren, haar lichaam strelen of haar laten genieten door samen te stimuleren en samen een genotsbeleving te bekomen is niet mogelijk? Of is het eerder 'a la tête du client' dat dit wel mogelijk is. Misschien mag je het niet publiekelijk maken. Je mag mij steeds een pm sturen. Discretie verzekerd. Alvast bedankt voor jullie reacties en het veelvuldig delen van jullie meest intieme ervaringen!
 
Ooit in Wetteren toevallig met haar op de kamer geraakt (was er eigenlijk voor iemand anders) en een paar heel leuke dates gehad...Er kon veel toen.
Nu doet ze enkel massage tantra...is niet slecht maar loop er ook niet wild van om steeds terug te gaan...Ze is ook opgeslaan in euro's wat het nu te duur maakt....
Ik denk met weemoed terug aan de leuke dates van vroeger....
 
Ze adverteert 4 keer of meer per dag zag ik dus er gaan er meer denken zo als ons. Voor enkel massage veel te duur!
Ik begin er zo stilaan ook over te denken. Wat vroeger was, was toen blijkbaar ondertussen zijn de zaken veranderd. Minder inhoud maar prijziger...zal zich laten voelen in het aantal klanten. Logisch dat ze dan meer advertenties mag plaatsen...
 
Ik begin er zo stilaan ook over te denken. Wat vroeger was, was toen blijkbaar ondertussen zijn de zaken veranderd. Minder inhoud maar prijziger...zal zich laten voelen in het aantal klanten. Logisch dat ze dan meer advertenties mag plaatsen...
Jullie moeten zich geen zorgen ma´en ze heeft nog meer dan klanten genoeg
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vrienden van de wandeling,

Vandaag ook even de tijd gevonden om tot bij Shakira te geraken.
Heb me dit zeker niet beklaagd, is inderdaad volgens mij zeker 40+ denk tussen 40 en 45...
Persoonlijk wel enorme fan van haar lichaam, en de leuke tattoos die her en der staan..

Ze is heel duidelijk in het begin, niet zoenen, vingeren, beffen,... Dacht oke geen stress, ben ik ook niet naar op zoek, dan zou ik niet meteen gaan naar iemand die tantra duidelijk geeft... :)

In elk geval het intieme zoek ik nooit, en hier ook zeker niet gemist.
Ze weet heel goed hoe ze je moet bespelen, en doet echt wat lekker is. Haar lichaam strelen mag zeker als je respectvol bent, intieme zone heb ik zelfs niet proberen aanraken.

Nadien samen in de douche waar ze geholpen heeft mijn rug te wassen, denk dat dit wel mijn nieuwe vaste adresje voor een ontspanning kan worden...
Indien je een stevige massage wenst, waar ze alle spieren los maken, kan je idd beter naar een kinesiste gaan...
 
@ aqwzsx: Shakira ontvangt in Gentbrugge, het dichtstbijzijnde treinstation is Gent-Dampoort, net de Google maps erbij genomen: vanaf Gent-Dampoort is het nog 1,7 kmr.
 
Blijkbaar nu van alles weer mogelijk. Ik hoor graag van jullie of haar service weer is zoals vroeger en of haar prijzen niet mee stijgen met de mogelijkheden. Was voor enkel massage € 180,- voor 90 mn toen ik er de laatste keer ben geweest dus zal nu wel € 180 met intiem voor 60 zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan