Recensie Shanti, Maison Monty, Rijswijk 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

el niño mimado!

Stamgast
888
29/08/21
2.837
26
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://maisonmonty.nl/portfolio/shanti/
Totale kosten (in euro)
145 + 50 pzc
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eigenlijk kwam ik bij Monty langs voor Gigi, maar die was er niet. Daarom maar gekozen voor een heuse blind date met Shanti! Meer dan dat ene fotootje op de site had ik niet als referentiemateriaal. Maar die kont beviel me wel. Én, blind dates bij Monty blijken me op de een of andere manier altijd te verrassen, zie bijvoorbeeld mijn review van Mila vorig jaar.

Shanti is een kleine, mollige Caribbische jongedame, met een lekkere strakke kont. En daar begon ze meteen mee te schudden toen ze op het bed kroop.

Ze is lekker enthousiast.
Het snel overgaan op Pzc ging me een beetje te gehaast, dus gevraagd of ze lekker bij me kwam liggen, elkaar opgeilen. Dat ging heel soepeltjes en ik werd keihard door haar. Kon haar lekkere borsten likken, haar overal zoenen, beffen, vingeren, ze werd lekker nat. Daarna condoom om en natuurlijk als eerste gekozen voor doggy. Man wat een heerlijke kont! Lekker zo een tijdje doorgegaan, daarna nog wat andere standjes.

Condoom afgestroopt en keihard klaargetrokken over haar billen en rug.

Klik? JA. Kom ik terug bij haar? JA.
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk kwam ik bij Monty langs voor Gigi, maar die was er niet. Daarom maar gekozen voor een heuse blind date met Shanti! Meer dan dat ene fotootje op de site had ik niet als referentiemateriaal. Maar die kont beviel me wel. Én, blind dates bij Monty blijken me op de een of andere manier altijd te verrassen, zie bijvoorbeeld mijn review van Mila vorig jaar.

Shanti is een kleine, mollige Caribbische jongedame, met een lekkere strakke kont. En daar begon ze meteen mee te schudden toen ze op het bed kroop.

Ze is lekker enthousiast.
Het snel overgaan op Pzc ging me een beetje te gehaast, dus gevraagd of ze lekker bij me kwam liggen, elkaar opgeilen. Dat ging heel soepeltjes en ik werd keihard door haar. Kon haar lekkere borsten likken, haar overal zoenen, beffen, vingeren, ze werd lekker nat. Daarna condoom om en natuurlijk als eerste gekozen voor doggy. Man wat een heerlijke kont! Lekker zo een tijdje doorgegaan, daarna nog wat andere standjes.

Condoom afgestroopt en keihard klaargetrokken over haar billen en rug.

Klik? JA. Kom ik terug bij haar? JA.
Een aantal weken geleden ook op blind date gegaan met Shanti. En zeer zeker een geslaagde date. Wat een leuke gezellige meid en heerlijk pijpen. Ook ik koos voor doggy en mocht lekker door stoten van haar. Kom zeker terug voor deze antiliaanse schoonheid
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan