Recensie Sharon, A1 Massage, Hasselt 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wippertjen

Newbie
17
06/10/22
19
5
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Soft SM
  7. Speciale kleding verzoek
  8. Tussen borsten (russisch)
  9. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/sharon-a1-massage-hasselt.html
Totale kosten (in euro)
80 € (massage)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kom regelmatig bij A1 over de vloer en kies dan voor Sharon. De laatste keer dateert van enkele maanden geleden, het wordt tijd dat ik er nog een terug naar toe ga.

De laatste keer dat ik er was had ik via Skype gevraagd om mij uit te dagen en een tikkeltje sletterig te zijn. Toen ik binnenkwam nam ze mij meteen naar boven, duwde mij in een stoel en kwam uitdagend op mij zitten. Mijn hoofd duwde ze tegen haar borsten. Ik werd er redelijk snel hitsig. Ze stond recht, vroeg mij om recht te staan en begon me te tongen. Mijn hand ging op ontdekking en kwam al snel uit bij haar kutje. Vervolgens begon ze me uit te kleden en gingen we naar de badkamer waar ik haar moest vragen om niet té snel te gaan ... want ik wou daar mijn zaad al niet lossen.

Eens terug in de kamer ging ik op mijn buik liggen en begon ze aan een uitdagende massage. Haar hand en mijn pik werden de beste vriendjes, tot ze me opeens vroeg om me om te draaien. Eens op de rug kreeg ik een kut in mijn gezicht ... ik beffen, zij pijpen. Het was zaaaalig ... toen het spuitgevaar eraan kwam stopte ze en gingen we richting een ander standje waarbij ik kreunend klaarkwam tussen haar mooie welgevormde borsten. En dat voor 80 euro ... fantastisch.

Tot binnenkort Sharon, of Mia.
 
Sharon is een geweldige dame. inderdaad wel wat leeftijd maar toch al enkele keren bezocht. A1 salon momenteel weinig dames en springt momenteel altijd in. Altijd in haar zelfde speelruimte. eerst knuffelen en dan samen naar badkamer waar ze je grondig afspoelt. ook zij. op kamer direct kussen en strelen. als ik afzak dan gaat ze op tafel zitten op knieën om haar zo te beffen. na een poos gaat ze op rug liggen voor uitgebreid beffen. geniet ervan, later ook vingeren en dan gaat ze zelf stimuleren dat ik verder moet likken + met 2 vingers en komt zo goed als klaar. 20a 25 min, dan zij recht en ik op knieën voor haar begint ze te pijpen. direct KK. opkuisen en dan rugmassage veel olie. dan ik op rug en veel olie op penis begint ze af te trekken als ze boven mij zit. KK ,opkuisen en douchen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/sharon-388
Totale kosten (in euro)
€150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij deze toch ook een vermelding wat naar mijn mening zo is. Iedereen heeft zijn ervaringen en meningen.
Een tijdje terug was ik opzoek naar een verzet. Na het rond neuzen op de bekende sites heb ik dan toch gekozen om weer eens naar het bekende massage salon A1 in Hasselt te gaan.
Normaal was Michelle , Amore en Sharon aanwezig. Maar bij aankomst was alleen Sharon nog vrij.
Het is een mooie verschijning. En ze komt vlot en spontaan over.
Na het gebruikelijk afhandelen van de nodige zaken mee met haar naar de kamer.
Ze ontvangt denk ik in het kleinste kamertje zonder douche.
Ze laat je eerst je uitkleden en brengt je daarna tot in de badkamer. Hier zorgt ze dat alles voor je klaar wordt gemaakt. En ze wast je grondig rond de zone van de waarheid. Wanneer dit alles gedaan is terug naar de kamer.
Hier doet ze haar kledij uit en begint ze aan het teasen en het opbouwen van de spanning.
Ze geeft je een zoen, zacht maar ook vol . Ze kruipt zo verder naar beneden en begint dan met de intussen gegroeide jonge heer te spelen. Zachtjes kussen en likken, met handje vrijen. Je mag ook haar aanraken de borsten kussen likken. Met haar muisje spelen. Ze kan er van genieten. Eens we beide dan opgewonden zijn doet ze er een jasje over en kan de stoom worden opgebouwd. Verschillende standjes zijn mogelijk zolang je fantasie binnen de ruimte kan en mogelijk is. Lekker genieten en dan tot het uiteindelijk orgasme te komen. Zelf kan ze er enorm van genieten en als je de juiste plaatsen raakt geniet ze nog extra.
Wanneer dit alles had plaats gevonden was er nog wat tijd over en heeft ze nog een heerlijke sensuele massage erbij gedaan.
Als alles is afgerond dan kan je terug gaan douche. Hier helpt ze jou weer om zeker proper en voldaan huiswaarts te keren.
Voor mij zal ze zeker herhalingsgevaar worden
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/sharon-a1-massage-hasselt.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week ben ik nog eens bij Sharon geweest ... op voorhand hadden we uitvoerig gechat. Ik zou me aanbieden als buurman die een kopje koffie kwam lenen. Zij had de echte reden door.

Bij aankomst stond Sharon mij op de wagen. "Jij komt dus voor koffie", vroeg ze? Ze lachte uitdagend, pakte me bij mijn zak en kneep er zachtjes in. Dat is dan 80 euro buurman. Even later kwam ze terug, tongde ze me en greep me bij mijn pik. Toen we naar boven gingen hoorde ik een ander meisje hard kreunen. Zij had het bezoek van twee andere mannen en gaf zich volledig. Ik werd er zowaar nog geiler van.

In de kamer duwde zij mij in mijn stoel, begon me te zoenen, uit te kleden en me uit te dagen. Ik deed zelf mijn slip uit waarop zij met haar kont begon te twirken. Ik heb haar met aandrang moeten vragen om te stoppen, anders zou ik daar al gekomen zijn. Ze nam mijn glas water, dronk eraan en spuwde het koude water over mijn pik. Een wasje later zaten we terug in de kamer. Ik moest op mijn buik gaan liggen, kreeg af en toe een klets waarna de massage begon. Plotseling begon ze mijn kont te vingeren ... supergeil ... Mijn pik was niet zo hard en stak vol met zaad. Sharon wist er wel weg mee. Even pijpen en dan trekken. "Pijp me", schreeuwde ik ... "Neen", schreeuwde zij terug. Ze bleef rukken, rukken tot ik uiteindelijk schreeuwend als een gek klaarkwam. Uithijgend ben ik op de bank blijven liggen. Nadien bij het wassen kwam er een ander meisje binnen: "Is hij die schreeuwer", vroeg ze? Waarop ik zei: ja ... "Ohhh, geweldig", klonk ze geil.

Ik ga nog eens terug.
 
Vorige week ben ik nog eens bij Sharon geweest ... op voorhand hadden we uitvoerig gechat. Ik zou me aanbieden als buurman die een kopje koffie kwam lenen. Zij had de echte reden door.

Bij aankomst stond Sharon mij op de wagen. "Jij komt dus voor koffie", vroeg ze? Ze lachte uitdagend, pakte me bij mijn zak en kneep er zachtjes in. Dat is dan 80 euro buurman. Even later kwam ze terug, tongde ze me en greep me bij mijn pik. Toen we naar boven gingen hoorde ik een ander meisje hard kreunen. Zij had het bezoek van twee andere mannen en gaf zich volledig. Ik werd er zowaar nog geiler van.

In de kamer duwde zij mij in mijn stoel, begon me te zoenen, uit te kleden en me uit te dagen. Ik deed zelf mijn slip uit waarop zij met haar kont begon te twirken. Ik heb haar met aandrang moeten vragen om te stoppen, anders zou ik daar al gekomen zijn. Ze nam mijn glas water, dronk eraan en spuwde het koude water over mijn pik. Een wasje later zaten we terug in de kamer. Ik moest op mijn buik gaan liggen, kreeg af en toe een klets waarna de massage begon. Plotseling begon ze mijn kont te vingeren ... supergeil ... Mijn pik was niet zo hard en stak vol met zaad. Sharon wist er wel weg mee. Even pijpen en dan trekken. "Pijp me", schreeuwde ik ... "Neen", schreeuwde zij terug. Ze bleef rukken, rukken tot ik uiteindelijk schreeuwend als een gek klaarkwam. Uithijgend ben ik op de bank blijven liggen. Nadien bij het wassen kwam er een ander meisje binnen: "Is hij die schreeuwer", vroeg ze? Waarop ik zei: ja ... "Ohhh, geweldig", klonk ze geil.

Ik ga nog eens terug.
Is sharon een Belgische en heeft ze mooie borsten?
 
Is sharon een Belgische en heeft ze mooie borsten?
Om te beginnen is Sharon een lekkere Argentijnse Milf iet ouder dan wat op RL staat vermeld.
Wippertje beweert met haar gechat te hebben. Als dat Op RL chat was heeft ie met diennen onnozelaar gechat die zich utgeeft als Sharon.
Hij mag blij zijn dat hij telefonist mag spelen Bij A1
Sharon is zelden of nooit op RLChat.
Laat u niet zot maken door die pippo
Bel gawoon voor een Afspraak met haar ze is de moeite waard
 
Ze heeft zeer mooie borsten.
Ik heb met haar gechat via Skype ... alles wat we hadden besproken wist ze ... dus ik denk dat zij het wel degelijk was waar ik mee afgesproken heb, al kan ik dat natuurlijk niet hard maken. Over hard maken gesproken ... dat kan zij wel ;-)
 
Ze heeft zeer mooie borsten.
Ik heb met haar gechat via Skype ... alles wat we hadden besproken wist ze ... dus ik denk dat zij het wel degelijk was waar ik mee afgesproken heb, al kan ik dat natuurlijk niet hard maken. Over hard maken gesproken ... dat kan zij wel ;-)
Is er eigenlijk ook intiem contact bij en pijpt ze zonder ?.en hoe oud is ze.
 
Sharon gaat al "eeuwen" mee. Steeds in "groot" Hasselt. Eerst op de Luikersteenweg, daarna niet zo ver van het CC in een appartement. Nu dus in de gekende villa.
Heb zelf steeds gekozen voor een andere dame, Ilona, Katia, ... Deze zijn ondertussen allemaal weg bij A1.
Sharon moet gezien haar staat van dienst toch minstens midden 40 zijn. Maar ziet er inderdaad niet slecht uit.
Of ze zelf ooit op de chat zit, weet ik niet. Gewoonlijk is het Michel die de gesprekken voert. Dit is haar pooier/vriend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan