Recensie Sharon | Park 118 | Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
14
21/09/23
9
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Biseks
  3. Penismassage
  4. Plassex
  5. Soft SM
  6. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.privehuis118amsterdam.nl/dames/sharon/
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nieuw op het forum, maar zeker niet nieuw als wandelaar... Ik bezoek sinds kort graag Park 118 in Amsterdam. Goede sfeer en mooie dames.

Zo ging ik afgelopen week even langs. Bij de voorstelronde sprak de ondeugende glimlach van de kleine Surinaamse Sharon mij meteen aan. Deze dame is slank met lekkere tieten en een goeie kont. Op de kamer lekker samen gedoucht en een leuk gesprek gehad. Daarna lekker pijpen en neuken. Je kan merken dat deze dvp er echt van geniet om seks te hebben en daarom biedt ze ook goede extra's aan. Ik had beffen en gfe gedaan. Tegen een kleine meerprijs heb ik heerlijk genoten van Sharon dr spontane en speelse seksstandjes en natte kutje...

Pijpen kan ze goed en met neuken is ze niet vies van verschillende standjes en een lekker strak jong kutje. Dat geile gekreun zou ik ook niet zo snel vergeten. Zeker een bezoekje waard!

 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.privehuis118amsterdam.nl/dames/sharon/
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk een heerlijke Hindoestaanse meisje in Amsterdam, die moest ik dus bezoeken. Zeker na de lovende woorden van OP en oh boi she didn't disappoint.

Ik had haar eigenlijk gelijk willen reserveren, maar dat mocht nog niet tot ik haar minstens 1x had gezien. Ik met wat zenuwen naar Park118, omdat ik echt alleen haar wilde. Gelukkig bij voorstelronde kwam ze als eerste door de deur binnen, lekker sexy gekleed met haar tepels zichtbaar door haar doorzichtige top. Verder helemaal mijn type.

Op de kamer lekker samen opgefrist en ze zat al gelijk aan mijn paal om te wassen. Op bed lekker even aan elkaar gezeten tot ze haar opties aanboodt, ik koost voor de gfe optie met (tong)zoenen en zuigen aan borsten.
Hierna heel lekkere complete sessie gehad met zoenen, pijpen en neuken. Hier deed ze in alles gewoon lekker mee of initieerde zelf dingen. Ook iets dat niet ieder dvp doet: zeggen om harder of dieper te gaan. Ze weet wat ze wil en weet dit te communiceren. Het voelde allemaal heel goed.

Ze is een aanrader en ik kom zeker terug.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.privehuis118amsterdam.nl/dames/sharon/
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Sharon van park118, wat een onwijs geile meid is het. Neemt rustig de tijd voor je en wat een ongelooflijk lekker uurtje was het! Echt een aanrader en zeker een dame die ik vaker ga bezoeken!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan