Recensie Sheila, Doubletstraat 16,k3

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TOM HOOKER

Vaste klant
Forumpionier
220
02/07/21
274
13
Gisteravond beregeil naar de doub gereden waarbij ik afgelopen zaterdag een ietsje rijpe oostblok dame zag staan maar 2 keer teruggekomen en haar niet meer aangetroffen. Dan maar een andere keuze maken. op 16,k3 staat al een lange tijd een latina (Colombiaans) die er nog steeds goed uitziet vaak een bodystocking aan en kousen. Sheila heeft een wat voller lichaam maar niet dik. Ik heb haar in het begin misschien wel 10 jaar geleden een keertje gemeukt maar wat ik herinnerde is dat ze geen topper was maar gisteravond dacht ik ze krijgt een herkansing (iedereen heeft recht op een herkansing in zijn leven). Praatje maken aan de deur en naar binnen. Het was bloedziekend heet in dat hok.Ik had haar 100,- gegeven en gevraagd het rustig aan te doen. Na een wasje op bed beland en daar begon ze aan een lekker lik beurt aan mijn ballen waarbij ze lekker 1 voor 1 mijn ballen in haar mond nam. Had haar er nog op gewezen dat ze me niet pijpte en alleen met haar tong langs mijn schacht naar de eikel mocht likken. Ze probeerde nog af en toe mijn eikel in haar mond te nemen maar ik corrigeerde haar nog even :) . Dit hield ze lekker lang vol tot dat ze op mijn eikel ging spugen en er langzaam aan begon te trekken. Het hek was van de dam dus begon ze me te pijpen als een malle. Ze had het idee om het trekkend af te maken maar ik werd door dit alles nog geiler en vroeg haar om te neuken. Ze heeft best wel een vol lichaam wat ik mooi vind. Haar borsten heeft ze een beetje laten verfraaien want die zagen er beetje te silli achtig uit.Het neuken was een 6. Ik was dus beregeil en wilde haar keihard neuken en aangezien ik redelijk vooraan heb gestaan met uitdelen bij onze lieve heer 😇 ging ze me tegen werken. Ik probeerde steeds in een ritme te komen maar zei ging dan "tegen" werken zodat ik niet dat ritme kon pakken.

Al met al geen slecht bezoek maar om nou op herhaling te gaan, nee helaas geen klik.

Met vriendelijke groet, TOM HOOKER
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan