Algemeen Shemale gangbang?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
👌Millinx Ik heb de pm van @Roman851 inmiddels beantwoord.

Voor de andere geïnteresseerden. Bij mijn weten, betrof het een gangbang met de geile Thaise @Pia in de hoofdrol. Gebeuren zou in Groningen hebben plaatsgevonden... Voor mij wegens ov helaas niet te doen. ↔️ komt dat neer op een uurtje of 4à5 en dan is er nog niet eens geneukt. Ik herinner me wel dat de prijs wel schappelijk was. En ik hoop dan ook op een herhaling, ergens waar dat voor mij, een minder bezwaarlijke reistijd is.

@Pia could you please tell us, your side of how you experienced your Gangbang? Hopefully you've enjoyed it so much, you're willing to go, for more to cum... Pun intended😘
 
👌Millinx Ik heb de pm van @Roman851 inmiddels beantwoord.

Voor de andere geïnteresseerden. Bij mijn weten, betrof het een gangbang met de geile Thaise @Pia in de hoofdrol. Gebeuren zou in Groningen hebben plaatsgevonden... Voor mij wegens ov helaas niet te doen. ↔️ komt dat neer op een uurtje of 4à5 en dan is er nog niet eens geneukt. Ik herinner me wel dat de prijs wel schappelijk was. En ik hoop dan ook op een herhaling, ergens waar dat voor mij, een minder bezwaarlijke reistijd is.

@Pia could you please tell us, your side of how you experienced your Gangbang? Hopefully you've enjoyed it so much, you're willing to go, for more to cum... Pun intended😘
Ik zou ook we graag mee willen doen🤤
 
Ik chat momenteel met een shemale in Amsterdam. Zij wil uitsluitend met me afspreken, als ik ook vrienden meeneem. Bij voldoende belangstelling, let wel ze wil ook uitsluitend bare genomen worden, zal ik haar nogmaals peilen en dan met de mededeling, dat er meerdere spuitgasten voor haar klaar staan.
Ik zou ook wel mee willen doen🤤
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan