Algemeen Shemale gezocht!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Deep_fun

Newbie
19
12/01/23
4
2
hallo collega's
Kk ben op zoek naar een shemale:
-zwart, wit kan ook als ze aan onderstaande voorwaarden voldoet
-dominante bdsm
-latex leer
-full onderlinge seks, cum
-zuid holland belgië antwerpen
- grote pik
Ken je iemand die het waard is om aan te bevelen?
 
Deep_fun het woord kk in je tekst is nogal afleidend op je serieuze vraag. De meeste tvp's ruiken extra geld als je BDSM wensen heb. Je kan aanvullen welke je rol je in bdsm wil zijn en welke specialiteiten je wenst. Ik kan het bdsm bewonderen ken enkele stellen, 1 tgirl en een trans in den haag die actief zijn.

De trans is liefhebber van fisting en houdt van sex als versa. Dit is geen tvp en wil zeker niet hier benoemd worden.

Tgirl woont met haar vriendin in België bij Eindhoven onder de grens daar is veel mogelijk ken ik nog van een groepje die thuisfeestjes organiseerde. Maar alleen zij en haar vrouw waren actief in het bdsm gebeuren.

En dit is eigenlijk niet de vijver waar je veel goede contacten zal vinden. En ook niet veel op kinky.nl of sexjobs.nl. het vinkje bdsm is makkelijk aan en uit te zetten.

Fetlife lijkt mij de meest geschikte site waar je een dergelijk goed contact kan vinden. Wellicht vind je daar transen. De subvijvers zijn Grindr en planetromeo romeo. Die zijn voorzien van filters.

Hoe meer vijvers hoe meer kans.
Succes verder.
 
Deep_fun het woord kk in je tekst is nogal afleidend op je serieuze vraag. De meeste tvp's ruiken extra geld als je BDSM wensen heb. Je kan aanvullen welke je rol je in bdsm wil zijn en welke specialiteiten je wenst. Ik kan het bdsm bewonderen ken enkele stellen, 1 tgirl en een trans in den haag die actief zijn.

De trans is liefhebber van fisting en houdt van sex als versa. Dit is geen tvp en wil zeker niet hier benoemd worden.

Tgirl woont met haar vriendin in België bij Eindhoven onder de grens daar is veel mogelijk ken ik nog van een groepje die thuisfeestjes organiseerde. Maar alleen zij en haar vrouw waren actief in het bdsm gebeuren.

En dit is eigenlijk niet de vijver waar je veel goede contacten zal vinden. En ook niet veel op kinky.nl of sexjobs.nl. het vinkje bdsm is makkelijk aan en uit te zetten.

Fetlife lijkt mij de meest geschikte site waar je een dergelijk goed contact kan vinden. Wellicht vind je daar transen. De subvijvers zijn Grindr en planetromeo romeo. Die zijn voorzien van filters.

Hoe meer vijvers hoe meer kans.
Succes verder.
heb je specifieke profielen of groepen waar ik dominante shemale op fetlife kan vinden?
 
heel erg bedankt, vertel me of de kliniek een feest kan zijn waar ik een toper shemale kan vinden die wil spelen?
Dat zou zomaar kunnen. Je moet er alleen niet/nooit van uitgaan, dat je omdat je entreegeld hebt betaald, je dan ook het recht kan ontlenen, om maar bij iedereen binnen te kunnen vallen.

De laatste keer dat ik op de party ben geweest, werd het nog in de Aknathon gedaan, inmiddels in de Showboat. Het is er nog niet van gekomen, om daar de zaak te onderzoeken De vergunning van Aknathon was helaas zodanig, dat er op seks gebied, veel minder mogelijk was, dan nu op de Showboat. Neemt niet weg, dat ik in de Aknathon lekker met Camilla Jolie (indertijd sponsor), heb zitten vozen (verder gaan, was daar toen niet toegelaten).
Hoi anal.ist dat wist ik niet. Info had ik van een bevriend stel die net begonnen zijn. Daar maken ze af en toe contact.
Ik ben inmiddels een jaar of 13/14 op Fetlife en er ook een aantal leuke vriendschappen en ook subs opgedaan. Het laatste ligt wat moeilijker, omdat ik ook naast BDSM en kink, ook polyamoreus ben ingesteld. Die combinatie, is een héél klein vijvertje. De meeste/leukste contacten, maak ik op munches (borrel, eten met andere kinksters) en vrijwel nooit op feesten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan