WHEM Shemale Kendall, Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
He allen,

Geen ervaring met een shemale nog gehad, maar wil het graag gaan proberen. Iemand ervaring met Kendall?


Groetjes
Boy
Ze heeft zoveel namen gehad, elke keer veranderd ze haar naam. Vind erg verdacht en niet betrouwbaar. Ik zou niet haar gaan voor jou eerst keer met shemale. Er zijn veel betrouwbare dan haar. Kijk even rond op forum. Kies gewoon een met goede review, door betrouwbare leden.
 
He Alex85,

Bedankt voor je reactie, vond de 2 verschillende namen wel vreemd, maar de optie om eerst video te bellen, zodat je der kon zien/checken vond ik dan wel weer gerustellend!

Zal eens kijken naar je suggesties of er wat in de buurt beetje is.
Haha ja fietsen... Racen... Alles moet de eerste keer zijn haha. Ben wel echt op zoek naar een zeer vrouwelijk type
 
Geen ervaring met een shemale nog gehad, maar wil het graag gaan proberen. Iemand ervaring met Kendall?


Groetjes
Boy
Ik ben twee jaar geleden een keer bij haar geweest. Ze had toen een andere naam. Ik ging voor een half uur. Dat heeft ze ook echt volgemaakt. Ik ben flink genomen, zowel in missionaris als in doggy. Ze heeft een best dikke en lange lul die makkelijk de 20 cm haalt. Voor mij zou ik best een keer op herhaling willen maar voor een "newbie" zou ik het ontraden. Zou eerst voor een kleiner formaat gaan.
 
Ik ben twee jaar geleden een keer bij haar geweest. Ze had toen een andere naam. Ik ging voor een half uur. Dat heeft ze ook echt volgemaakt. Ik ben flink genomen, zowel in missionaris als in doggy. Ze heeft een best dikke en lange lul die makkelijk de 20 cm haalt. Voor mij zou ik best een keer op herhaling willen maar voor een "newbie" zou ik het ontraden. Zou eerst voor een kleiner formaat gaan.
Bedankt voor je reactie. Hoe was verder in de omgang?
Ja de grote en hoe dat allemaal gaat is allemaal afwachten🙈...
 
Als beginneling ben ik ook zo benieuwd naar deze, maar ik heb nog geen ervaringen gevonden hier.
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/deventer/1086234-sandy-rios#photos
Wel een verdacht positieve review op Kinky, dus ik aarzel nog. Lekker dichtbij, voor jou ook.
Ziet er niet heel verkeerd uit, begrijp dat je interesse hebt in der haha....

Met in de buurt is voor mij rond Amersfoort 😉 hoop dat ze nog wat dichterbij komen! In Amersfoort zit deze al een hele tijd, schijnt ook Nederlands te kunnen, maar kan verder weinig over vinden helaas....

 
Bedankt voor je reactie. Hoe was verder in de omgang?
Ja de grote en hoe dat allemaal gaat is allemaal afwachten🙈...
Ze vroeg via whatsapp hoelang ik wou en toen ik bij haar was nog een keer maar verder zakelijk maar wel vriendelijk.
De grote dat zal even pijnlijk worden voor de eerste keer, even goed aan de poppers snuiven dan gaat het wat makkelijker.
 
Ze vroeg via whatsapp hoelang ik wou en toen ik bij haar was nog een keer maar verder zakelijk maar wel vriendelijk.
De grote dat zal even pijnlijk worden voor de eerste keer, even goed aan de poppers snuiven dan gaat het wat makkelijker.
Geen ervaring met poppers, this allemaal de eerste keer, dus we gaan het zien als het er allemaal van komt😊

Als ze maar vriendelijk en je op je gemak kan stellen ivm eerste ervaring, dat zou fijn zijn.
 
Hier zitten inderdaad wel paar mooie tussen, alleen net wat te ver voor mij...
Ja dat begrijp ik. Ik hou ook niet om ver te reizen voor DVP. Max halfuurtje rijden vanaf mijn huis. Of anders moet wel hele speciale dame zijn om echt voor ver te reizen, is paar keer gebeurd in afgelopen 10 jaar.
 
Ja dat begrijp ik. Ik hou ook niet om ver te reizen voor DVP. Max halfuurtje rijden vanaf mijn huis. Of anders moet wel hele speciale dame zijn om echt voor ver te reizen, is paar keer gebeurd in afgelopen 10 jaar.
Inderdaad. Dus dan afwachten of er nog wat leuks hier in de omgeving op korte termijn verschijnt, waar het gevoel goed bij is...
Toch een stap, zo de eerste keer, maar moet het een keer ervaren
 
@Alex85 heeft Pia in zijn lijstje aanraders vermeld. Ik kan dat onderschrijven. Zie ook mijn recensie en andere ervaringen, in haar topic. Momenteel zit ze in DH, maar doorgaans wel bij jou in de buurt (Putten/Voorthuizen). Mijns inziens, is haar pik voor een newbie makkelijk te hebben. Aziatisch formaat, dus dun en niet lang ik schat 13/14cm.
 
@Alex85 heeft Pia in zijn lijstje aanraders vermeld. Ik kan dat onderschrijven. Zie ook mijn recensie en andere ervaringen, in haar topic. Momenteel zit ze in DH, maar doorgaans wel bij jou in de buurt (Putten/Voorthuizen). Mijns inziens, is haar pik voor een newbie makkelijk te hebben. Aziatisch formaat, dus dun en niet lang ik schat 13/14cm.
He, bedankt voor je reactie! Zal alles eens bekijken en hopelijk komt ze dan snel weer hierheen 😉

Heb jij toevallig ook ervaring met: https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amersfoort/2135797-vania

Zitten er veel oplichters tussen, of ervaar jij dat niet via kinky?
 
He, bedankt voor je reactie! Zal alles eens bekijken en hopelijk komt ze dan snel weer hierheen 😉

Heb jij toevallig ook ervaring met: https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amersfoort/2135797-vania

Zitten er veel oplichters tussen, of ervaar jij dat niet via kinky?
Pia woont in die regio, haar uitstapjes naar de Randstad, of laatst Groningen, zijn meestal 7/10 dagen.

Vania ken ik niet, ik heb haar ook niet eerder op Kinky gezien. Behalve haar ad op kinky, heb ik nergens iets van haar terug kunnen vinden.
 
Pia woont in die regio, haar uitstapjes naar de Randstad, of laatst Groningen, zijn meestal 7/10 dagen.

Vania ken ik niet, ik heb haar ook niet eerder op Kinky gezien. Behalve haar ad op kinky, heb ik nergens iets van haar terug kunnen vinden.
Ow top ☺️

Ja dat heb ik met meerdere, dat je weinig er over kan vinden en dan is zown stap toch te groot voor het hele onbekende. Ben zelfs een grote newbie, aangezien dit de eerste keer wordt voor betaalde seks diensten😂
 
Dan zou ik zeker naar een shemale gaan met goede referenties
Slechte ervaring en ook nog geld kwijt is dubbel K
Er staan genoeg (goede) beoordelingen op deze site en op Kinky (bij de laatste wel selectief lezen
 
Ow top ☺️

Ja dat heb ik met meerdere, dat je weinig er over kan vinden en dan is zown stap toch te groot voor het hele onbekende. Ben zelfs een grote newbie, aangezien dit de eerste keer wordt voor betaalde seks diensten😂
Wat? Ik heb al 40 jaar lang betaald, maar nu ik dit jaar die piemelmeisjes heb ontdekt. mmm. Waarschijnlijk dit weekend weer naar naar mijn 1e. Melisa zit nu in Zwolle, een stukje rijden maar ik heb nu al weer een geZwolle.
 
Dan zou ik zeker naar een shemale gaan met goede referenties
Slechte ervaring en ook nog geld kwijt is dubbel K
Er staan genoeg (goede) beoordelingen op deze site en op Kinky (bij de laatste wel selectief lezen
Dat Ben ik wel van plan, daarom ook op deze (top) site terecht gekomen. Lastige is wel dat ik merk dat sommige van naam en plaats redelijk snel kunnen veranderen en daarom lastiger is om goede info te vinden.
 
Wat? Ik heb al 40 jaar lang betaald, maar nu ik dit jaar die piemelmeisjes heb ontdekt. mmm. Waarschijnlijk dit weekend weer naar naar mijn 1e. Melisa zit nu in Zwolle, een stukje rijden maar ik heb nu al weer een geZwolle.
40 jaar dat komt voor mij ook in de buurt.
Voor mij te ver uit de buurt, maar dankzij het Simplistisch Verbond is Zwolle, op mijn grijze cellen geëtst.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan