Recensie Shemale sex profiel Very Hot XL (naam onbekend) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Walker

Wandelaar
Forumpionier
59
30/06/21
47
4
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
20
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/very-hot-xl.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gisteren bezoekje gebracht aan deze Trans. Ik val normaal op blondjes maar bij gebrek aan beter, met deze TS afgesproken.
Was in Schoten, een pandje waar ik al eens eerder was geweest maar met een dame. Toen ook al geen topper! Is in die regio een huis waar wel regelmatig sexwerkers aanwezig zijn.
Soit, aangekomen, deed ze open in een vrij donkere hal, ik kon haar gezicht al niet goed zien maar toch mee naar boven gegaan. Bovenste verdiep, terechtgekomen op een mini zolderkamer van 3 op 3m, waar juist een kinderbed in past. Toen ik haar gezicht beter kon zien, was het wel de TS van de foto's enkel zonder make up en met een duidelijke snuifneus en ze zat klaarblijkelijk op een andere planeet. Wasje vooraf ging niet, alles met babydoekjes.

Begonnen uurtje, met massage. Allez vooruit, was een stevige, ruwe massage maar kon er nog mee door. Dan wou ze haar penis in mij schuiven zonder condoom, haar direct gezegd nono...uiteindelijk condoompje aan. Zij actief, ondanks redelijk groot geschapen en stijf maar niet intiem geschoren (serieuze haardos) stelde weinig voor. Dan maar gekozen om de overige 40min haar vooral te neuken.
Al bij al, 25min doorgeneukt maar toch geen klik en haar snuifneus, gebaren, uitspraken waren een totale afknapper. Pijpen droog, had geen speeksel meer, haar penis rook naar pis, gebrek aan hygiene alles was vuil en vies. Alle standjes gedaan (ze was wel actief door de sneeuw) maar niet kunnen klaarkomen.
Zeker geen lelijke dame maar voor mij absoluut geen herhaling.
Haar naam weet ik al niet meer maar adverteert dus met profiel "shemale sex" en titel Very Hot XL https://old.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/very-hot-xl.html
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan