Shemales Duisburg

Fredje020

Meubelstuk
23 sep 2021
1.144
13
1.571
Bloedstraat
Ik ga vanmiddag ff kijken of geile Karla er weer is. En als dat zo is ga ik dr weer ff laten voelen hoe zo’n Amsterdammertje in dr ass voelt.

Iemand enig idee hoe de bezetting einde middag begin avond is bij de shemale afdelingen?

BlackCherry

Wandelaar
31 aug 2022
35
12
Rotterdam
Goedemorgen Heren, hoe is het de bezetting van transen in Vulkenstrasse. Ik wil er morgen (zaterdag) heen rijden dik 2 uur 😭🤣 en wil niet voor niets gaan. Iemand die onlangs nog is geweest? Of is er in Antwerpen meer keus? Hoor het graag, groetjesss

Fredje020

Meubelstuk
23 sep 2021
1.144
13
1.571
Bloedstraat
Ik zou zelf Antwerpen kiezen. Iets meer aanbod, leukere sfeer en niet die klote trappen.

Lastig te zeggen waar mooiere staan want is een beetje waar je op valt. In beide steden staan best lekkere. Plus in Antwerpen is t naar mijn inziens wat goedkoper/kan je onderhandelen.

• Leuk
Waarderingen: BlackCherry

BlackCherry

Wandelaar
31 aug 2022
35
12
Rotterdam
Ik zou zelf Antwerpen kiezen. Iets meer aanbod, leukere sfeer en niet die klote trappen.

Lastig te zeggen waar mooiere staan want is een beetje waar je op valt. In beide steden staan best lekkere. Plus in Antwerpen is t naar mijn inziens wat goedkoper/kan je onderhandelen.
Ja , indien meer aanbod dan is de keuze snel gemaakt 😁 , Antwerpen is ook zeker 40-50 min dichterbij voor me dan duisburg. Er zullen vast ook wel ladyboys zijn neem ik aan? En betreft het schippersstraat ?

BlackCherry

Wandelaar
31 aug 2022
35
12
Rotterdam
Schippersstraat idd en dat steegje tussen die straten in (geen idee hoe dat heet)

Check anders ook t Belgische shemale topic?

Maar kwa aanbod is t maar net wie er is man.
Is goed maatje bedankt. Ik zat al te twijfelen tussen duisburg en Antwerpen maar je hebt me geholpen om een definitieve keuze te maken Hahah. Morgen gaat het dan eindelijk gebeuren. Maand geleden was me eerste keer, maar viel enorm tegen omdat te groot geschapen was en veel pijn deed. Voorlopig geen grote voor mij 😅

• Haha
Waarderingen: trexplorer en Fredje020

Beffellobill6

Wandelaar
4 jul 2021
34
2
41
Donderdagnacht 26 jan 23 gaan wandelen in Duisburg, inde SeXXXpalace op de bovenste verdieping heb je de transexuelles nu was elke kamer bezet door een tranny en er waren mooie bij,ik schat dat er 7 of 8 aanwezig waren, goed nieuws voor de liefhebbers