Recensie Sherry, Saunaclub Venus, Hamminkeln 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

andredesiga

Stamgast
440
29/08/21
464
117
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
https://saunaclubgirls.6profis.de/girls/sedcard-sherry-79062.html

Companion:
Wat koeltjes tijdens kennismaking aan de bar maar op de kamer toonde ze haar vriendelijke kant. Sfeer was ontspannen en gezellig, het uur werd volledig vol gemaakt en extra's worden terloops aangeboden zonder verdere pressie.
Zeer mooie ferme A-size cup waar je je handen niet vanaf kunt houden.

Services:
Prima, redelijk stevige, massage.
Goede teasing skills. Edging handjob was extreem goed.
Facesitting waarbij ze me onderwijl een handjob gaf was goed te zien in de spiegels
BJ was wat eentonig bij aanvang, maar nadat ik gevraagd had om tempowisseling al beter.
On-top was lekker, maar haar mijn lid was wat te groot voor haar, dus maar mee gestopt...
CIM was denk ik nogal heftig want er druipte wat uit haar mond. :D

ps: zusje Ella werkt hier eveneens https://www.girlsreview.nl/threads/ella-saunaclub-venus-hamminkeln.773/
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk heb ik niets aan mijn voorganger @andredesiga toe te voegen. Ik ben met haar begonnen in het bubbelbad. Daar begon het leasen en lekker tongzoenen. Wat heeft deze dame een heerlijke zachte tong.

Verder was het top om haar lekker lang te beffen. Ze wilde niet dat ik stopte. Ze werd stiller en stiller tot het moment dat ik haar buikje voelde schokken. Daarna heb ik haar geneukt. Glijmiddel was niet meer nodig Ik voelde mijn pik weerloos naar binnen glibberen.

Verder nog na gekletst waarbij Sherry echt luistert en doorvraagt. Echt een topwijf.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ze is zeer klantgericht en biedt mij alles wat ik leuk vind. Tongzoenen. Likken, ook wat ballen likken, en seks in alle standaardposities voor mij.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk eens de zus van Ella mogen ontmoeten. Sherry houdt meer van het ruigere werk, ondere anderen bijten, keel dicht knijpen en slagen, maar niet zo hard dat rood blijft. Ze gaf in een goede pijpbeurt, heb al betere gehad in Hamminkeln. Intiem was zeer goed mocht in elke positie doorgaan. Spijtig dat ze niet liggend doggystyle of hoe je het wilt noemen wou doen. (zij: volledig liggend op haar buik en ik al liggend boven op) Ze zei dat deze standje het condoom makkelijker kon scheuren. Ook Ella doet deze positie niet... Achteraf nog praatje gemaakt. Als Sherry en Ella beiden aanwezig zijn zal het moeilijk worden om 1 ervan te kiezen. Trio's heb ik nog niet gedaan, misschien is wagen met deze 2.
 
Terug
Bovenaan Onderaan