WHEM Shirley, Echt (Voorheen Helmond)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Adverteert ook op sexjobs. Zie aan de foto's dat ze voorheen "Anouk " heette.
En toen ontving ze omgeving Asten in Brabant.
Of ze goede recensies had weet ik niet. Wel dat ze duurder is geworden.
 
Is een leuke dame en veel mogelijk is slank met kleine borsten maar wel heerlijk en inderdaad ze is ergens rond 40 50ergens daar tussen maar ieder zijn smaak daar is moeilijk over te oordelen
Maar bij mij was de sex altijd geweldig
 
ben ook nog steeds benieuwd. Adverteert al enkele jaren en idd nauwelijks recensies.
Vorig jaar wel eens bericht gestuurd, op een zondag, kreeg ik als antwoord dat ze op zondag niet date. Was ook niet mijn vraag, maar naderhand geen antwoord meer gekregen.
Laatste tijd adverteert ze op diverse lokaties. Voorheen in Asten, limburg nu in Helmond etc.
Is wel duurder geworden.
 
ik be hier tijdje terug ook geweest , en kan jullie vertellen ze is een eerlijke en gezellige op en top vrouw . nette ontvangst locatie . en de date was lekker goeie sex leker strak en nat kutje pijpen deed ze lekker . voor mij zeker voor herhaling vatbaar
 
Een paar weken geleden bij Shirley geweest. Wat een enorme tegenvaller. Ze ontvangt in Echt, Limburg. In een pand wat iets weg heeft van een kraakpand. Ik twijfelde maar de nood was hoog. Ze heeft een zolderkamertje, volle asbak en veel rook. Verder schoon. Ik had 3 kwartier afgesproken. 140 euro afgerekend. Uitgekleed op badkamer en snel gedoucht ze kwam nog even zeggen dat het warme water wel op zou zijn. Dat was dus ook zo. Ondertussen had ze zich ook van haar kleren ontdaan. Ze is broodmager, nog veel magerder dan op de foto's. Heeft alleen vel op haar ribben, helemaal geen borsten. Haar tepels staan op haar ribben. Van te voren afgesproken te zoenen, deed ze dus niet. Vroeg ik ik met of zonder gepijpt wilde worden. Zonder. Deed ze heerlijk. Stopte na minuut al. Wilde condoom omdoen. Gaf aan dat ik haar wilde beffen. Gelukkig mocht dat wel. Ze was fris beneden. Mijn tong op haar klitje genoot ze echt van. Kwam al snel klaar. Wilde haar kutje nog even vingeren maar was te gevoelig geworden. Moest zelf condoom omdoen omdat ze lange nagels heeft. In missionaris geneukt. Haar kutje is ales behalve strak meer. Ze is ook al ouder, zeker begin 60 denk ik. Ze kreunde heftig om mij zo snel mogelijk klaar te laten komen. Rubbertje volgespoten. Ze begin zich meteen aan te kleden. Ik zei dat ik voor 45 minuten betaald had. Ja zei ze maar dan moet je het wel 45 minuten volhouden en je mag maar 1 keer klaar komen. Ik heb me snel aangekleed en ben weggegaan. Was minder dan 29 minuten binnen. Gegarandeerd niet voor herhaling vatbaar
 
Klopt helemaal ik ook zo'n ervaring een paar geleden , toen ook al wat mager maar niet broodmager. Na klaarkomen was ze al bijna aangekleed voor ik van het bed af was. Beloofd van alles van te voren en ter plekke kan er bijna niks. Ben ook nooit meer terug geweest.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan