shoejob filmen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dirtyHarryNL

Wandelaar
84
01/08/22
308
Site
Ik heb een enorme fetish voor benen, nylons en naaldhakken. Wat me nu geil lijkt is om van een dame een shoejob / heeljob te krijgen en uiteindelijk over haar nylons klaar te komen terwijl ik dat met de telefoon film. Niet haar gezicht natuurlijk, maar alleen haar voeten, benen en mijn lul ertussen natuurlijk. Op veel contactsites kom je met zo'n vraag vaak in de bdsm-hoek terecht en wordt voor zo'n dienst behoorlijk veel geld gevraagd. Met bdsm heb ik helemaal niets. En vooral het filmen vinden veel vrouwen een bezwaar. Zijn er dames die hier tegen een redelijke vergoeding voor in zijn?
 
Volgens mij zijn hier aardig wat dames voor te vinden. Ken er ook eentje die filmpjes moest maken voor een feet lover waar ik bij mocht helpen haha. De vraag is vaak wat vindt jij een redelijk bedrag want je betaalt vaak tijd en niet omdat jij geen seks wilt korting krijgt
 
Volgens mij zijn hier aardig wat dames voor te vinden. Ken er ook eentje die filmpjes moest maken voor een feet lover waar ik bij mocht helpen haha. De vraag is vaak wat vindt jij een redelijk bedrag want je betaalt vaak tijd en niet omdat jij geen seks wilt korting krijgt
Om korting is het me niet te doen. En tijd is geld. Snap ik. Dus als het uitkomt tussen de 90 en 150 voor een uurtje of zoiets lijkt me dat redelijk.
 
Misschien is Liana uit Rotterdam daar voor in. Met filmen heeft ze blijkbaar geen probleem gezien de vele filmpjes bij haar advertentie. Ook is ze nogal van de dominante kant zonder dat het gelijk bdsm is

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan