- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Penislengte
- 16
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/sofia-opwindende-latijnse-transexual.html
- Totale kosten (in euro)
- 120
Nieuwe trams, nooit eerder gezien en duikt zomaar ineens op. Blijft paar dagen op dezelfde plek. Vaak geen goed teken. Prijs vooroorlogs laag!! Deze keer had ik geluk, locatie kende ik al dus dat is "veilig terrein" in centrum Bilzen. Afspraak was eigenlijk vlot en makkelijk gemaakt. Bij binnenkomst viel ze in mijn armen, kreeg een hartelijke knuffel en tongzoenen. Waar vind je dat nog? Maar boven, direct geld neergelegd maar daar keek ze achteraf pas naar. Ik werd op bed gegooid en flink gezoend en geknuffeld met Girl on top.
Heerlijk uur met lokken, pijpen, runnen, neuken gehad. Ze neukt ook gewoon met condoom, doet ze gelijk aan terwijl ik het van haar niet erg gevonden had om zonder genomen te worden.
Heerlijk uur gehad, ook echt een vol uuren achteraf douchen.
Nu maar hopen dat ze snel terug in Limburg komt. Heerlijk, wat een lekkere vrijpartij was dat.
Beneden afscheid en weer opnieuw knuffels en tongen.
Zondag nog in Bilzen, daarna Mol (dacht ik) de
Heerlijk uur met lokken, pijpen, runnen, neuken gehad. Ze neukt ook gewoon met condoom, doet ze gelijk aan terwijl ik het van haar niet erg gevonden had om zonder genomen te worden.
Heerlijk uur gehad, ook echt een vol uuren achteraf douchen.
Nu maar hopen dat ze snel terug in Limburg komt. Heerlijk, wat een lekkere vrijpartij was dat.
Beneden afscheid en weer opnieuw knuffels en tongen.
Zondag nog in Bilzen, daarna Mol (dacht ik) de