Recensie Si, Saranie Thai, Zoetermeer. 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afgelopen maand 3 keer bij si geweest het was weer zoals altijd een heerlijke tijd met haar
een goede massage met warme olie en daarna een bj en intiem afgemaakt
op zeker dat ik gauw weer terug ga ga toch niet met vacatie dus kan wel een keer gaan voor een uitgebreid bezoek van 2 uurtjes genieten mat haar
 
Afgelopen maand 3 keer bij si geweest het was weer zoals altijd een heerlijke tijd met haar
een goede massage met warme olie en daarna een bj en intiem afgemaakt
op zeker dat ik gauw weer terug ga ga toch niet met vacatie dus kan wel een keer gaan voor een uitgebreid bezoek van 2 uurtjes genieten mat haar
Wat heeft dit bezoek u gekost?
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Uur binnen geweest voor massage. Goede b2b massage gehad, het "massage" gedeelte was niet bijzonder. Feest begon zodra het omdraaien sein gegeven werd. Zoals hierboven beschreven doet ze een soort tantra. Een prostaatmassage doet ze ook, niet helemaal mijn ding. Tip: ga schoon en goed verzorgd naar deze dame, ze zal je belonen met een heerlijk einde.
 
Na jaren Saranie Thai weer eens bezocht.
Si leek mij een gezellige ondeugende dame, en dat is zij zeker.
Als je een klil met haar hebt is zij is helemaal in om een geil spelletje te spelen.
Si is klein van stuk en heeft lekkere rondingen zonder haar dik te noemen.
Van massage komt niet veel, ze zal best goed zijn maar haar expertise ligt meer op het vlak van teasen en pleasen.
Zonder in details te moeten treden een zeer geslaagd uurtje met haar doorgebracht. 😊
 
Wat ik nog vergeten was, Si vertelde mij dat ze in Rotterdam bij Phoe Thai gewerkt heeft. Ze vond de sfeer niet leuk meer en is naar deze salon in Zoetermeer verhuisd.
 
Na jaren Saranie Thai weer eens bezocht.
Si leek mij een gezellige ondeugende dame, en dat is zij zeker.
Als je een klil met haar hebt is zij is helemaal in om een geil spelletje te spelen.
Si is klein van stuk en heeft lekkere rondingen zonder haar dik te noemen.
Van massage komt niet veel, ze zal best goed zijn maar haar expertise ligt meer op het vlak van teasen en pleasen.
Zonder in details te moeten treden een zeer geslaagd uurtje met haar doorgebracht. 😊
Inderdaad Rider, Si, altijd goed voor een leuk uurtje! Of voor de massage of voor haar andere kwaliteiten :). Hoog tijd dat ik ook weer een keer naar Zoetermeer ga!
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteravond bij Si geweest in Zoetermeer. Had haar gereserveerd en gingen naar de kamer boven, 80 euro betaald en ging douchen op de gang. Daarna op bed gaan liggen en werden als 1e m'n benen en billen gemasseerd en daarna m'n rug em schouders.
Daarna beetje af en toe door m'n bilspleet heen. Body to body over m'n rug heen.
Ze gebruikt heel veel warme olie.
Toen omdraaien en ging ze m'n borst insmeren en daarna hele hete olie over m'n pik heen.
Lekkere pikmassage en dat was zo lekker.
Ze doet ook aan sex. 50 euro er bij en mag je haar neuken. Masseren van je pik kan ze echt heel goed. Na klaar komen gedoucht en naar huis gegaan
 
Vandaag bij Si geweest, was haar laatste dag voor ze vertrekt. Word echt een gemis bij Saranie. Heerlijk genoten van haar massage en heerlijke uitspattingen.
Als iemand tips heeft voor een lekkere vervangster bij Saranie hou ik me aanbevolen.
 
afgelopen donderdag bij Saranie Thai geweest en toen bleek SI tijdelijk terug te zijn, het was een heerlijke 1.5 uur genieten met massage warme olie en bj zonder en intiem met, wat een genot is deze dame toch.
Ze bleef tot zaterdag maar belt me als ze weer een paar dagen terug is want ook zij geniet er van als de klik daar is

Iedereen een goed 2024
 
Si terug? Dan ga ik ook weer eens langs!

Gisteravond geweest en ze was in een verleidelijke bui. Ik was nog aan het uitkleden en zij zat al op de rand van het bed. 'Wat gaan we doen?' vroeg ze? 'Massage of spelen?' Ik twijfelde want was eigenlijk gekomen voor haar massage, die is voor mij echt één van beste! Maar ze kan ook oh zo verleidelijk kijken, je even aanraken in je kruis en wat voelen en knijpen. Kan ik wel waarderen dat spel.

Toch gekozen voor eerst masseren, er was genoeg aan vaste spieren te repareren. Pijnlijk maar oh zo effectief. Maar na pijn wil ik ook lekkers. 'Wil je nog even mijn billen doen'? Dat kan ze ook heel goed. Teasen... tussen de billen. Subtiel, met vingers en tong! Dat kom je niet vaak tegen.

Daarna omdraaien en verder met teasen. Nu wat minder subtiel. Ze maakt hem hard, pijpt even ontdeugend en pakt een condoom. Ze wil 'm even voelen. Zeg dan maar eens nee....

De volgende keer zal dit keer niet meer zo lang op zich laten wachten. Ze is er nu dacht ik maar liefst 6 dagen in de week.
 
gisteren contact gehad met Thai saranie echter bleek dat Si alleen werkt als er te weinig dames zijn dus zeker geen 6 dagen p.w. aanwezig Jammer want ze is een van de masseuses daar die wel houd van spelen en teasen
 
Mijn nieuwsgierigheid toch redelijk aangewakkerd over deze dame, staat ze ook "open" wat betreft haar oraal bevredigen of is het alleen bj en neuken.
Begreep al dat ze niet zoent.
Maar die warme olie daar ben ik wel een liefhebber van.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na aanleiding van de recensies alhier toch maar zelf op onderzoek uitgegaan vanmiddag..
Ik ging heen met de intentie voor een goede massage, als ik bij binnenkomst het idee had gehad dat intiem een meerwaarde zou hebben had ik gevraagd. Maar dit idee had ik niet.

Dit was toch wel één van de betere massages die ik gehad heb en de warme olie was echt wel een toevoeging vooral voor de HE.
Strak een uur binnen geweest.

Si is een vriendelijke tante, spreekt verstaanbaar Engels en weet duidelijk wat ze doet als het over masseren gaat.
Ze zei me dat ze aan een uur niet genoeg had om mijn spieren los te maken, dus volgende week maar weer terug voor 1,5 uur.
Dit woord toch wel één van mijn favoriete dames voor alleen een massage
 
Gisteravond weer bij Si geweest. Zonder probleem afspraak kunnen maken en van een deels pijnlijk, deels erg lekker uurtje kunnen genieten. Ze hoeft maar naar mijn lijf te kijken en ze ziet waar de spanning zit. Ik vind het een gave!

Maar het is altijd weer het verdelen van de tijd tussen een 'een verstandige' massage, waar ik de komende dagen baat bij heb, en een zeg maar geile massage. Ze beheerst beide erg goed. Gister gekozen voor 50 - 50 :).

Voor Eur 80 + 20 fooi, heb ik nog geen beter alternatief weten te vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan