Recensie Sibel, DS-Girls, Den Haag 3,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

hotboy20

Newbie
Forumpionier
21
06/07/21
191
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=sibel
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Maandag 05-07-21 sibel bezocht. Ze is net zo mooi als op de foto's. Ze is kort, mooi gezichtje en mooie billen. In doggystyle ziet ze er perfect eruit. Voor de rest is ze heel lief en doet ze haar best. Lekker doorstoten is geen probleem, ze geniet er ook zelf van. De kans is groot dat ik nog een keer bij haar op bezoek ga.
 
Intiem: 5,00 ster(ren)
Pijpen: 3,00 ster(ren)
Aftrekken: 3,00 ster(ren)
Gesproken taal: Engels
Roker: Nee
Algehele Hygiëne: Uitstekend
Origine: West-Europees
Leeftijd: 18-25
Duur van bezoek: 30 minuten
Totale kosten (in euro): 80
Link naar advertentie: https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=sibel
Algemene beoordeling: 4,00 ster(ren)

Maandag 05-07-21 sibel bezocht. Ze is net zo mooi als op de foto's. Ze is kort, mooi gezichtje en mooie billen. In doggystyle ziet ze er perfect eruit. Voor de rest is ze heel lief en doet ze haar best. Lekker doorstoten is geen probleem, ze geniet er ook zelf van. De kans is groot dat ik nog een keer bij haar op bezoek ga.
Geen tongzoenen?
 
Thanks voor de recensie, ik ben haar al een paar keer tegen gekomen en was altijd enthousiast over haar foto's.
Naar aanleiding van deze ervaring ga ik ook maar een keer op bezoek.:)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Eind Augustus had ik een afspraak met Sibel. Leuke meid. Communicatie was in het Engels.
Beetje gfe meer pse. Tijd vloog. Herhalingsgevaar niet echt aanwezig. En pzc was extra (50€). Beetje zoenen en absoluut geen tong. Tz stond al niet op m'n lijstje dus geen gemis daar.
 
De recensie is puur ter informatie.
Ik probeer het objectief te houden. Lukt niet altijd want soms ..afijn.
Wandelaars die van mening zijn dat een extra voor de dame niks moet kosten, of ietsje meer, weten dan bij voorbaat al dat ze niet bij haar hoeven te komen.
Ieder z'n ding.
Er zijn ook dames die van mening zijn dat zonder erbij hoort.
In sommige landen ..nee dat vertel ik wel ergens anders op het forum.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=sibel
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ook bij Sibel geweest. Ik zag haar vaak zitten in de huiskamer en ik moest haar uitproberen! Achter haar heerlijke kontje aangelopen, de trap op. Ik vind dat zo een geil gezicht.. ik zou wel uren achter haar kontje aan willen lopen haha!
Eenmaal op de kamer elkaar voorgesteld en ze deelde dat ze mij ook vaak heeft gezien.
Nou hier ben ik schatje! Snel uit de kleren en op bed plaatsgenomen. Lekker strelen en wrijven. Aan borsten lekker likken en een vinger in haar kutje. Allemaal geen probleem. Helaas doet ze niet aan zoenen..
Pijpen doet ze heerlijk diep en gevarieerd met cd. Intiem in verschillende standjes kunnen doen.
Sibel is lief, sympathiek, geil en lekker!
Verder heel gezellig liggen kletsen buiten het ketsen haha..

Ik kom snel terug bij Sibel, als ze zou zoenen kreeg ze van mij een 10!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik was in de buurt van DS Girls en belde wie er vrij waren. Er werden 4 tal namen genoemd, waaronder Sibel. Ik was toch nieuwsgierig geworden naar haar vanwege de positieve recencies. Sibel is een kleine mooie zwartharige meid met mooie billen. Eenmaal op de kamer even gepraat. Ik vroeg wat haar oorsprong was; Roemeens dus. Afijn. Eenmaal op het bed begon ze mij beetje te strelen en was het pijpen begonnen. Dit deed ze goed. Tegelijkertijd begon ik haar even te vingeren. Hier genoot ze echt van ... en dan even 69 position. Ze was even gestopt met pijpen omdat ze zo van het beffen genoot. Ze zei toen stop en wilde seks. Ik vroeg wat er was en ze zei sorry maar daar jou kom ik snel klaar en dat wil ik niet. Ze kwam bovenop en bereidde mij als een gek, daarna verschillende posities gedaan en de laatste positie was liggend op haar buik en ik er achterlangs. Ze pakte mijn arm stevig vast en genoot van het doorstoten van mij op verschillende levels. Ik kwam heerlijk klaar en ze zei zelf tegen mij: Vaak is het dat ik dan in mijzelf denk: come finish finish (richting de man dan, om dan vervolgens snel klaar te zijn), maar bij jou vond ik t jammer dat je klaarkwam want het was zo lekker en je had zo lekkere parfum op dat het mij erg geil maakte. Nou dat was een hele dikke compliment van haar. Nog even nagepraat. Het is een lieve meid en genoot er lekker van.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=sibel
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Sibel is een hele leuke meid. Praat Engels en laat je meteen goed voelen. Intiem was heerlijk, lekker stoten tegen haar kont. Ze is een prachtige verschijning.
Een uur is misschien te lang voor haar, tenzij je het leuk vindt om met haar te kletsen terwijl ze je een massage geeft. Als je alleen voor het intieme gedeelte kom is 30 min meer dan genoeg. Ik denk dat ik mijn nieuwe verslaving heb gevonden. Zorg goed voor haar, want met de juiste klik heb je een super goede tijd.
Idd jammer dat ze niet aan tongzoenen doet, maar zelfs zonder dat was de service uitstekend.
 
Helaas hadden Sibel en ik totaal geen klik. We zoeken duidelijk iets anders in een betaalde date. Ik had vantevoren wel hier gelezen dat ze niet aan zoenen doet, hoewel iemand hierboven het wel had over "beetje zoenen, maar geen tong". Maar ze bleek het helemaal niet te doen. Vind ik op zich nog geen onoverkomelijk probleem, maar ze wilde óók niet hebben dat ik haar kustte op wangen of in haar nek, en wilde dit ook absoluut niet doen bij mij.

Dus nog voordat onze kleding überhaupt uit was, hadden we al door dat dit niet ging werken. Ze zei: "you're a romantic type, I don't do that. You have to be rough." Nou wil ik helemaal niet rough. Ze wilde dat ik ging liggen en dat zij haar ding zou doen. Maar ik gaf aan dat ik dat niet zag zitten. Toen zijn we in goed overleg weer naar de huiskamer terug gegaan ("I respect your decision" zei ze), na een kleine vijf minuutjes op de kamer. Ze had ook wel door dat het voor geen van ons beiden leuk zou worden, en dat het beter was dat ik het meteen aangaf, ipv tegen beter weten door te gaan, zei ze.

Ik kon geen geld terug krijgen omdat ik had gepind! Ik heb toen een ander moeten kiezen.
 
Helaas hadden Sibel en ik totaal geen klik. We zoeken duidelijk iets anders in een betaalde date. Ik had vantevoren wel hier gelezen dat ze niet aan zoenen doet, hoewel iemand hierboven het wel had over "beetje zoenen, maar geen tong". Maar ze bleek het helemaal niet te doen. Vind ik op zich nog geen onoverkomelijk probleem, maar ze wilde óók niet hebben dat ik haar kustte op wangen of in haar nek, en wilde dit ook absoluut niet doen bij mij.

Dus nog voordat onze kleding überhaupt uit was, hadden we al door dat dit niet ging werken. Ze zei: "you're a romantic type, I don't do that. You have to be rough." Nou wil ik helemaal niet rough. Ze wilde dat ik ging liggen en dat zij haar ding zou doen. Maar ik gaf aan dat ik dat niet zag zitten. Toen zijn we in goed overleg weer naar de huiskamer terug gegaan ("I respect your decision" zei ze), na een kleine vijf minuutjes op de kamer.

Ik kon geen geld terug krijgen omdat ik had gepind! Ik heb toen een ander moeten kiezen.
Dat is wel vervelend zeg.. raar argument van dat pinnen trouwens. Ten eerste kunnen ze een pintransactie omdraaien als jij je pasje bij je hebt (dus niet via Apple of Google pay) en ten tweede hebben ze ook contant geld wat ze terug kunnen geven. Heb je daarna alsnog een leuke date gehad?
 
@Richard75 @Marcov12 Ja, de gastvrouw zei dat er een ruime keuze was in andere dames en snapte niet echt mijn bezwaar: er waren inderdaad redelijk wat dames, maar allemaal curvy types met grote (siliconen)borsten. En daar heb ik gewoon niets mee. Veel mannen wel, dus niets ten nadele van de dames, maar het is mijn smaak niet.

Overigens -om on-topic te blijven- kan ik nog melden dat Sibel wel een zeer mooi meisje is, met een knap slank figuur, en vriendelijk is ze ook. Spreek perfect Engels, en heeft een goed gevoel voor humor. Want inleidend hebben we wel leuk gekletst en gelachen. Aan haar persoonlijk lag het dus niet; ik zocht alleen een ander soort seks dan waar zij zich prettig bij voelt.
 
Dit is nou typisch een Romania Secret uuhmm sorry .... Dianes Secret-actie. Jammer @Deug-genietje om te horen van je ervaring. Ook ik was eens keer met een leuke meid (bij t voorstellen) naar boven geweest. Ben d'r naam effe kwijt. In ieder geval wat er was is dat er maar 2 standjes mogelijk waren. Dame zei dat ik maar snel moest komen. Ik was het zat, trok mijn kleren aan en diende mijn beklag bij haar. Ik ging naar de gastvrouw en zei dat het een verschrikkelijke ervaring was, niets mocht en dat ik t niet eens heb afgemaakt. De gastvrouw zei: ooh ja wat jammer, ja ik zal de dame aanspreken en er voor zorgen dat ze hier niet meer zal werken. De dame in kwestie was diezelfde dag ook voor t eerst begonnen. Ik verwachtte van hun om compensatie aan te bieden, maar nee hoor: het was alleen maar ''sorry, vervelend om te horen''. Ik met mijn domme kop heb ook geen geld teruggeeist, had ik wel moeten doen. Twee, drie dagen de website gecheckt, ze was gewoon werkzaam. Zo zie je maar weer hoe dit privehuis hun klanten laag in hun vaandel hebben staan.
Overigens is het een achterbakse smoes dat ze geen geld terug konden geven. Je hebt gepind, dan kunnen ze creditboeking maken door contant geld terug te geven.
De enige privehuis die zo chill en zeer klantvriendelijk is en blijf het zeggen is Karins Home.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Heb ook Sibel bezocht en met gemengde gevoelens weggegaan. Het is een gezellig type; lekker praatgraag. Heeft wel strikte regels zoals niet zoenen. Dat respecteer ik, maar het kwam allemaal wel wat zakelijk over.

Pijpen was prima en intiem ook. Ze leefde niet super veel mee; ik bedoel daarmee dat de chemie minimaal was (fysiek gezien).

Mooie meid maar denk niet dat ik nog een keer een bezoek waag. Voor hetzelfde geld kun je vele betere service krijgen.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Vandaag langs geweest bij Sibel in Den Haag na het lezen van meerdere goede reviews over haar. Helaas bij mij iets mindere ervaring. We hadden een halfuur afgesproken en na 15 minuten was de het leukste gedeelte wel voorbij. Ze leek behoorlijk uitgeput en na die 15 minuten lag ze er maar bij (wel lekker om betaald te krijgen voor liggen) en ben ik maar weggegaan zonder te komen. Opzich wel vriendelijk maar eerlijk gezegd wel meer van haar verwacht na alle goede reviews. Voetfetish alleen mogelijk tegen meerprijs van 50 euro dus helaas dat maar niet gedaan. Had eerlijk gezegd wel spijt dat ik gegaan was maar de ervaring kan voor iedereen natuurlijk anders zijn.
 
Beste broeders, medegebruikers!

Sibel is naar mijn mening een prettig toevluchtsoord waar reeds vele lullen asiel hebben gevonden en nog zullen vinden!
Ze vond mijn kale hoofd en geschoren baartje wel opwindend gaf ze in andere woorden aan.
Ze heeft een enorme seksdrive en doet lekker mee, neemt initiatief. Mooie meid van binnen en buiten. Heb haar pijpgedrag geobserveerd, zeer interessant!
Ik ga haar zeker nog eens bezoeken.

Foto's bij haar zijn ook enigzins bewerkt. Logisch dat ze dat doen, ook bij andere vrouwen, want de meeste mannen ervaren alleen maar seks in hun hoofd door fantasie en prikkelende beelden.
Daar spelen ze goed op in bij ds!
 
Terug
Bovenaan Onderaan