Recensie Silvia (Bul), Den Haag, Doubletstraat 3 k4 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Likfanaat

Wandelaar
Forumpionier
52
02/07/21
54
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pas geleden deze dame bezocht,stelde zich voor als Silivia of Silvi(niet echt opgelet omdat recensie schrijven toch niet mogelijk was)
Bulgaarse meid,29 jaar,mooi lijf met natuurlijke grote borsten,staat vaak in een wit setje achter het raam.
Ze ging me voor de trap op naar de ruime kamer op de 1e verdieping waar een mobiele airco stond te loeien.
Na uitkleden en wassen volgde een staande verkenning,wat een geil lijf zeg.
Op bed haar frisse kutje gelikt,toen pijpte ze me goed,zij het wat kort.
Vervolgens klom ze op me waarbij haar joekels heen en weer zwiepte,erna haar stevig in doggy geneukt en afgemaakt in de missionaris.
Zeer vriendelijke meid,hier kom ik zeker nog is op herhaling.
PS waste zich keurig er voor en erna.
 
Heb deze dame ook een paar keer bezocht maar na de laatste keer was ik klaar met haar. Na amper 10 minuten al beginnen te zeuren om klaar te komen want ze moest geld verdienen. De sex op zich is prima maar die tijdsdruk is een enorm minpunt.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Cupmaat
D (fake)
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
na twee keer voor jan doedel naar den haag gereden, trof ik een veraste blije silvia aan
ik had haar al zeker twee jaar niet meer gezien en gesproken
nadat we uitgebreid met elkaar gepraat te hebben hoe het met ons beide gaat
zijn we op het bed beland, begon enorm lekker te pijpen, zoals ik van haar gewend ben
bennen we verder gegaan in diverse standjes, en heerlijk gekomen in de doggi stand
daarna nog even wat gedronken, met haar en afgesproken voor de volgende keer
zodat ik niet meer voor niks rijd
 
Heb deze dame meerdere keren bezocht, zij is echt de topper bij mij. Helaas ik wilde 11 juli bij haar komen, maar heeft ze helaas gezegd dat ze 2 maanden op vakantie gaat. Wanneer zij terug is ben ik zelf op vakantie helaas. Hopelijk is het dan nog open wanneer ik terug ben.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Laatst Sylvia bezocht, had haar al een paar keer zien staan vooraan in de Doubletstraat (oneven nummers). Weet niet de exacte kamer meer maar denk 5k2.
Ik vind het echt een mooie meid, mooi figuur, normaal, niet zo overdreven slank, en zeker niet dik. Mooie borsten en ook echt (gok D).
Ze straalt echt en is is heel actief contact aan het maken en komt heel vriendelijk en geïnteresseerd over.
Eenmaal naar binnen bleek dat ook echt te kloppen, ze doet echt haar best om je meteen relaxed te voelen, veel contact, knuffel, wat kusjes, strelen.
Tijdens het uitkleden blijft ze je wat vastpakken en strelen, dat is wel echt relaxed.
Ze is super vriendelijk en makkelijk in contact maken, echt heel fijn.
Sex was ook heerlijk, haar kamer is boven en heeft naast het bed een aantal spiegels.
Ze kijkt niet op de klok en doet haar best je te pleasen.
Ik vond het echt een top ervaring!
 
ik was kort gelden bij Sylvia en ze werkt vanaf ongeveer 10.30 uur tot 20.00 uur.
Voorheen werkte ze tot 17.30 uur maar bij mijn laatste bezoek gaf ze aan langer door te werken.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben er vanavond weer geweest. Ze zegt tegen me dat ze me wel had verwacht en dat ik veel naar haar kijk. Tjsa; ik val nu eenmaal op chubby en dat is zeker op Silvia van toepassing.

Seks was weer lekker en haar pijpwerk was weer prima voor elkaar met regelmatig deepthroat. Als ze op haar rug ligt gooit ze haar benen hoog op en gespreid. Op haar buik heb ik haar flink liggen stoten met als gevolg een beste lading zaad in het condoom.
 
Is deze dame soms op vakantie want heb haar een paar keer niet gezien terwijl ik haar wel had verwacht? Ik heb haar een tijd niet bezocht want toen de laatste keer was het snel snel en was ze niet aardig tegen me maar na haar lang niet meer te hebben bezocht heb ik toch weer de gok gewaagd en het was super en ze was opeens erg aardig tegen me. Vindt het een bloedmooi wijf met een perfect lichaam want ik hou van chubby dus ik hoop haar snel weer te zien en hopelijk a.s. zaterdag dat ik haar tref.
 
Hallo medewandelaars,

Gistermiddag even gelegenheid en naar het haagse voor een wip.
Na een rondje door geleen/hunse, waar op dat moment niet veel DVP's van mijn gading aanwezig waren, door naar de doublet waar ik na een rondje opeens een mooie verschijning zag, die na binnenkomst vertelde Silvia te heten.
Na de afgesproken 40 euro voor pijpen en neuken (beide met condoom) te hebben afgetikt, een gezellig praatje tijdens het uitkleden en wasje, staande verkenning met omhelsing, strelen en teasen, op het bed belandt.
Begonnen met een uitgebreide gulzige pijpsessie met afwisselende regelmaat, (tot grote) diepte en vanuit verschillende richtingen waarbij ze zich gewillig liet betasten en strelen en kussen, gevolgd door neuken in missio met haar benen tot op haar schouders, waarbij ik door haar werd aangemoedigd om vooral goed diep en hard te pompen, en toen ik dat deed bemerkte dat dit gewaardeerd werd door haar gezien de reactie diep in haar vagina. Hierdoor klaar gekomen op een wijze waarop je altijd hoopt maar minder vaak gebeurt.
Ze gaf aan alleen overdag te werken van ca. 11.00 - 19.30/20.00u, tijden waarop bezoeken voor mij moeilijk is, maar ik ga zeker terug zodra ik in de gelegenheid ben.

Tall
 
Deze dame ook paar keer geneukt in alkmaar. Jammer dat ze er niet meer is. Het klopt dat ze hard en en diep geneukt wil worden. Werd altijd geil ervan jammer dat ze niks extras doet pzc tz
 
OK, pijpen zonder is nog lekkerder, maar voor een pijpbeurt met is Silvia zeker een aanrader, en vooral als het voorspel is voor een flinke neukbeurt.

Tall
 
Ik snap er ook niks van want ze deed er helemaal niet moeilijk over en zal het eerdaags weer proberen als het me lukt. Ik moet wel zeggen dat ze de laatste 2 keer heel aardig tegen me was dus misschien heeft ze me graag binnen waardoor ik die service wel krijg.

Ik kan alleen het weekend dus volgend weekend zal dus niet gaan ivm kerst de 24 en 25e (neem aan straat dicht) en de 26e wellicht weer wel.
 
Dit punt PZC werkt bij Silvia in mijn voordeel maar een andere (Hongaarse) dame Roksan genaamd op 75p k1, die ik al 5 jaar lang bezoek, heb ik ook gevraagd naar PZC en ze zegt dit niet te doen terwijl 2 andere forumleden wel bevestigd krijgen dat ze PZC doet dus hier werkt het omgekeerd dus in mijn nadeel.
 
Het is me eenmaal overkomen en alle verhalen dat ze niet pzc doet zal het me niet verbazen als het de volgende keer niet meer mogelijk is. Mocht ze me toch weer pzc aanbieden dan is dat zeker raar aangezien ik haar nog niet vaak heb bezocht en forumleden zeggen dat het niet mogelijk is. Aanstaande zaterdag ga ik kijken of ze aanwezig is of is ze wellicht op vakantie?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Was in de straat later in de middag en zag haar even het bovenraam openen om naar buiten te kijken. Ik dacht die komt zo naar beneden maar even later zag ik een klant haar deur uitlopen en nog wat later kwam ze tevoorschijn. Ze was gekleed in een zwart setje. Wat een geweldig aantrekkelijke meid met haar borsten en haar kont en haar lichaam gewoon erg sexy. Veruit de mooiste meid van de straat alhoewel de dame op 18 k2 ook erg mooi was. Toen ik haar lichaam aanraakte voelde ik een superzachte huid. Ze is ook erg vriendelijk en ik vroeg haar of pzc kon want dat kon de vorige keer ook. Ze reageerde enigszins verbaasd maar ze ging akkoord. De blowjob was voortreffelijk en soms deepthroat en het neuken was ook erg lekker.
In doggy stootte ze ook weer tegen; erg geil. Ze leek er wel plezier in te hebben en dat gegeven en kijkend in de spiegel hoe ik haar neukte deed me lekker klaarkomen.
Blij dat ze weer terug is deze schoonheid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan