Recensie Simara/Samira , la Seduction 6L, Schepenenvijverstraat Gent 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

fisforfamily

Wandelaar
Forumpionier
42
24/07/21
101
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
eindelijk is de stap gezet bij deze dame meermaals getwijfeld aangezien ze bijna altijd gewoon op haar stoel zit met haar gsm. dan toch binnen geweest en hartelijk ontvangen. Is een albanees meisje. begonnen met standaard 50 euro pijpte zeer goed en dan zij on top gevraagd . in zijprofiel ging haar kont lekker op en neer. heb haar dan afgewerkt in doggy terwijl haar tieten tegen elkaar kletsten. ze heeft ook mooie tepels. daarna voldaan terug op straat. is heel lief, knap gezichtje ,ik ga zeker terug. ik zag hier vandaag meerdere klagen over het aanbod en afwachten op reviews misschien soms gewoon de stap zelf is zetten ipv te wachten.door inflatie is je 50 euro toch niet veel meer waard.
 
Maar een B cup?
Wat ik me herinnerde bij mijn passage vorige week was dat die groter leken, Maja, das dan ook maar van op het straat bekeken natuurlijk...

Alvast bedankt voor de review, zet ik op mijn lijstje ;)
 
Deze dame ook eens zien staan en een babbeltje tegen gedaan. Ze vroeg vriendelijk om binnen te komen maar ik had mijn zinnen gezet op iemand anders. Ze heeft wel iets en ze is ook wel vriendelijk. Bij mij droeg ze toen een sexy bikini en dacht toch wel een c hierin te zien?
 
Deze dame ook eens zien staan en een babbeltje tegen gedaan. Ze vroeg vriendelijk om binnen te komen maar ik had mijn zinnen gezet op iemand anders. Ze heeft wel iets en ze is ook wel vriendelijk. Bij mij droeg ze toen een sexy bikini en dacht toch wel een c hierin te zien?
Ja, zo ongeveer de grote de grootte van je ogen (als je naar die C kijkt...) Krokettje... :)
 
eindelijk is de stap gezet bij deze dame meermaals getwijfeld aangezien ze bijna altijd gewoon op haar stoel zit met haar gsm. dan toch binnen geweest en hartelijk ontvangen. Is een albanees meisje. begonnen met standaard 50 euro pijpte zeer goed en dan zij on top gevraagd . in zijprofiel ging haar kont lekker op en neer. heb haar dan afgewerkt in doggy terwijl haar tieten tegen elkaar kletsten. ze heeft ook mooie tepels. daarna voldaan terug op straat. is heel lief, knap gezichtje ,ik ga zeker terug. ik zag hier vandaag meerdere klagen over het aanbod en afwachten op reviews misschien soms gewoon de stap zelf is zetten ipv te wachten.door inflatie is je 50 euro toch niet veel meer waard.

Maar een B cup?
Wat ik me herinnerde bij mijn passage vorige week was dat die groter leken, Maja, das dan ook maar van op het straat bekeken natuurlijk...

Alvast bedankt voor de review, zet ik op mijn lijstje ;)
ja ik en tieten groote schatten gaat niet zo goed... sorry
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben vandaag ook eindelijk bij deze Albanese geweest, en eigenlijk is het een aangename verrassing, zo aangenaam dat ik denk dat ik nu een nieuwe vast zal gaan hebben in Gent 🤟

Ze is niet groot, bij de eerste woorden komt ze nogal kordaat en streng over, maar ze is gewoon zo, want na wat verder zeveren is het eigenlijk gewoon een lieve, die die iets verrassende eerste indruk klopt niet.

Ze is slank, maar met meer pak aan, dus een beetje voller, zonder te spreken van volslank.
Heeft tegenwoordig een mooi kleurtje en die kont is zoals ik ze onder andere graag heb, groot, vol met veel volume :p

De aangename verrassing is onder andere haar tieten, ja zeker een C cup.
Gewoon mooie iets groter dan middelmaat, tieten.

Speciale vermelding voor haar pijpkunsten.
Eindelijk iemand gevonden naast Bonita die met gevoel pijpt.
Heb het graag zacht en dat doet zij dus, af en toe met een tempoversnelling en met veel aandacht voor de eikel die ze als een strobo bewerkt met de tip van haar tong.
Zacht, soms iets harder doorzuigen, maar vooral zacht, vol in de mond, dan weer de eikel, kortom, voor mij een pijpbeurt zoals ik het graag heb, afwisseling, met de nadruk op de zachte geile aanpak.

Heb ze als eerste standje mij laten berijden, en dat mag je letterlijk nemen, berijden, het is hier al denk ik aangehaald, ze kan echt goed rijden op je pik.
Zou zo kunnen klaarkomen.
Ze houdt daar wel een hoog tempo en sluit daarbij haar ogen.
Had gevraagd om 180° te draaien op het bed, zodat ik mijn stijve pik in haar geile grote kont kon zien verdwijnen terwijl ze me probeerde af te rijden.

Goed geprobeerd Simira of Samira (ik verstond het nog niet), maar deze keer geef ik me niet zo makkelijk gewonnen.
Heb aan het geile sletje gevraagd om haar vervolgens in doggy te neuken, met ons hele zijprofiel zichtbaar in de grote spiegel.
Dáár kon ik het niet laten, en ben ik wél klaargekomen.

Heb mega hard kunnen en vooral mogen doorstoten, ze nam het allemaal met een ondeugende blik aan, die krachtstoten van mij.
Maar ze had genoeg vlees om alles op te vangen ;)

Ik ben meer dan content terug naar buiten gekomen.
Ze zal me zeker ooit nog eens weerzien!
 
Super om te horen fanboydude.

Samira noemt ze en is idd Albanese 🇦🇱. Heb al keer of 3 Albanese vrouwen gewipt en ik moet zeggen dat ik er nog nooit ontgoocheld van ben geweest. Ze neuken echt zeer goed en pijpen hebben ze ook wel onder de knie. Mij al 2 keer aangesproken om eens binnen te gaan maar al telkens naar mijn favorietjes geweest, maar zou ze nu toch eens volgende maand een bezoekje willen brengen. Dan wil ik ook wel eens haar lekker kontje stoten want ze toonde me wel al uitgebreid haar lekkere kont. Ze ziet er ook wel een geil sleetje uit. 😋
 
mag ik vragen welk adres ? en ik ben totaal (nog niet bekend ) in die omgeving , ik ging altijd bij prive sofie in gent , maar die zijn gesloten op zondag tegenwoordig, dus op zoek naar nieuwe plekjes in gent
 
Ja idd gewoon boven kijken in de titel en het nummer staat er zelfs bij. Mensen kijk eerst eens even goed naar alles en doorlees eerst eens even het artikel vooraleer iets te plaatsen. Dan voorkomen we soortgelijke dingen. En als je een grondplan moest nodig hebben dan kun je terecht op. Gent /Gent red light district maps, photos typ dat in Google en je komt erop uit. Hopelijk ben je nu verder geholpen everdream 78
 
Even een vraagske, deze dame zou terug zijn deze week, maar wie zat dan vorige week op haar plaats?
Dame had donker haar en een arm vol onder de tattoos?
Of hebben we het over dezelfde dame?
dit is de dame in de avondshift eens bezocht met gentse feesten ,had borstvergroting ondergaan mocht haar tieten niet zien wegens" te pijnlijk" , pijpen gene vetten, geen aanrader.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan