Recensie Simina/Ema, Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1104

Stamgast
Forumpionier
578
08/07/21
637
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/3247854-simine
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen week maar weer eens bij Simine langs geweest. Had haar tijdens de lock-down al een eerder bezocht.
Ontvangt al geruime tijd op Rotterdam zuid. Zegt vaak genoeg als een dame ergens lang verblijft maar weinig recensies heeft?Contact via WA. Kon redelijk snel terecht. Lange trap op naar boven waar ze in een mooi setje op me stond te wachten. Oef was al een stevige dame maar aardig wat Corona kilo's erbij. Staande verkenning al waar ze snel afdaalde om me langzaam stijf te pijpen. Toen ik aardig stijf was condoom erom en wat glij middel kroop ze bovenop. Normaal ben ik ook van het beffen maar aangezien deze dame ook op het nzcforum voorkomt sla ik dit hier over.
Na cowgirl missio en hard doorhalen in doggy terwijl ik haar billen goed open trok klaar gekomen. Aan haar sterretje te zien is ze hoewel er niet mee geadverteerd ook wel in voor anaal.
Condoom eraf en schoonmaken met natte doekjes.
Even een sigaretje en voor ik er erg in had begon ze me alweer stijf te pijpen. Toen ik weer stijf was mezelf klaar getrokken over haar borsten terwijl ze zichzelf vingerde.
Blijft een goed adresje voor een goedkope wip.
Jammer dat de dame aardig aan de maat is.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een jaar geleden ongeveer geweest bij deze dame. Ze is prachtig volslank als je daarvan houdt.
Voor de rest wel fijn in communicatie. Ik vond het al met al wel een geslaagde date voor de prijs die je betaald.
De omgeving waar ze ontving was wel ok.
 
Kwam vroeger vaak bij Simina en de service is nog steeds prima voor het geld dat je ervoor betaald. Ze was altijd al wat voller wat ik niet erg vindt maar sinds de Corona zijn er toch wel aardig wat kilootjes bijgekomen waardoor het voor mij net wat te veel is geworden. Neemt niet weg dat het een vriendelijke dame is die altijd prima service levert maar niet mijn ding meer.
 
Ik ben ook hier meerder keer geweest voor corona in Rotterdam en andere lokaties, toen waren de prijs nog lager.
Opzich prima service maar ze ie voller geworden, niet hinderlijk maar nu ff wat anders.

Zelfde damen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan