Recensie Simona, Nijmegen, Nieuwe Marktstraat 4,67 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1778
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet iemand wanneer je de meeste kans maakt haar te ontmoeten? Ik ben een aantal keren langs gelopen, maar steeds zat kamer 7 dicht.
Biedt ze verder nog tegen extra betaling diensten aan zoals tongzoenen en pzc?

Wellicht kan een wandelaar mij aan een telefoonnummer helpen via een pm?
 
Welke Duitse saunaclub ligt het dichtste bij Nijmegen dan?
Het dichtsbij is Van Goch in Goch, maar volgens mij is dat een beetje vergane glorie. Voor Corona zeer regelmatig geweest, maar op een bepaald moment is de prijs-kwaliteit verhouding voor mij hard achteruit gegaan.
Dan heb je nog club Venus in Hamminkeln, maar dat is gelijk alweer bijna een uur rijden. Zelf nog nooit geweest, maar schijnt wel goed te zijn van wat ik erover lees. In een uur kun je denk ik ook wel richting Duisburg/Dusseldof ergens terecht.
 
Hi! Iemand Simona vandaag al gezien? Ik heb het plan vanavond naar Nijmegen te rijden maar dat is best een flink eind voor me vandaar😁
En nu de hamvraag, was ze er? Vorige week sprak ik 1 van de dames beneden die aangaf dat ze deze week er zou zijn. Echter geen idee of dat begin of eind vd week zou zijn.

Ik zal posten als ik d'r spot. Ze blijft toch m'n favoriet in Nijmegen
 
wandelaars zijn tegenwoordig nog te beroerd en te lui om de gsm nummer van een dvp te gaan vragen, in plaats daar van gaan de mensen hier vragen stellen of de dame aanwezig is en als ze geluk hebben krijgen ze antwoord na 2-3 dagen terwijl wanneer je de nummer hebt van de dvp je het rechtstreeks met haar kunt afhandelen in een paar korte appjes
 
wandelaars zijn tegenwoordig nog te beroerd en te lui om de gsm nummer van een dvp te gaan vragen, in plaats daar van gaan de mensen hier vragen stellen of de dame aanwezig is en als ze geluk hebben krijgen ze antwoord na 2-3 dagen terwijl wanneer je de nummer hebt van de dvp je het rechtstreeks met haar kunt afhandelen in een paar korte appjes
Zeker mee eens, echter niet iedere dvp geeft d'r nummer af. Simona was sinds begin april afwezig, dus kon me de vraag voorstellen van sommigen hier. Maar zal het bij recensies houden ipv oeverloos vragen of ze er is. Jammer dat m'n oude hookers recensies hier niet meegeteld zijn.
 
Ze is terug en zit op de begane grond laatste deur (waar je tegenaan loopt). Ik was nieuwsgierig naar haar na een hele lange tijd ondanks mijn vaste vriendinnetje bij Sixsens. De dames riepen toen ze me zagen al Simona is here en klopten voor mij op de deur … Ik was dus net bij haar en ze pijpt nog altijd geweldig ….. ik voel me wel schuldig dat ik nooit meer bij haar kom.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Prachtige dame (laat je niet misleiden door een norse blik of de kleren die alles verhullen), die vrijwel direct ontdooit na binnenkomst.
Ze biedt zelfs na al die jaren dat ik d'r ken en bezoek geen extra's aan naar mijn weten.
Maar het 'standaardpakket' is beter dan wat door andere dames in Nijmegen wordt geboden.
Ze heeft een goddelijk lichaam. Prachtige borsten en idem kont. Pijpt zalig en is lekker strak als ze op je komt zitten. Als je het langzaam opbouwt en je wilt d'r op het eind hard nemen....geen probleem.

Zij staat van de raamdames toch wel in mijn top 3.
 
Terug
Bovenaan Onderaan