Recensie Simone, Diane's Secret, Den Haag 4,90 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 267

Wandelaar
Forumpionier
45
01/07/21
85
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/DsApps/mobile/girl.php?name=Simone&originUrl=girls.php
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ongelofelijk!
Dat was mijn reactie toen ik haar voor de derde keer had bezocht
Hoe ze mijn lichaam weet te verwennen
Maar ook kan spelen met mijn gevoel
Uniek in dit vak!

Hoe ze je lichaam berijdt
En het ongelooflijke uitzicht dat je dan hebt
Hoe ze voorover buigt en je hartstochtelijk zoent
Hoe je haar tegen jezelf aandrukt om die kleine en zachte borstjes tegen je aan te voelen

En! Als je eenmaal klaar bent met het heerlijke feest, dan heb je nog het lieve toetje: haar vrolijke persoonlijkheid en zorgzaamheid. Een uur dat is bij deze dame zo voorbij..
Jammer denk ik dan, want het zal nog wel even duren voordat ik haar weer kan zien

Uniek in het vak.. maar wees behoed. Ze verovert je hart en je weet.. dat er uiteindelijk maar 1 man kan zijn die haar kan behagen..

Maar voor die tijd! Kunnen we allemaal nog lekker genieten van deze dame en eigenlijk is "dame" een te klein woord voor dit ongeschreven fenomeen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een tip gekregen van een wandelmaat en gebeld om afspraak te maken bij Simone.
Ik had geluk want ze was al bijna helemaal volgeboekt. Dat klinkt goed en maakte mij heel nieuwsgierig.
Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en op weggegaan naar DS-ketspaleis.
Bij binnenkomst zat ze al te wachten op de bank. Geld overhandigd bij de gastvrouw en op weggegaan naar onze suite?
Simone is echt zo'n ondeugende buurmeisje waarover je zou fantaseren. Maar het is allemaal waar en geen droom!
Het is een dame met een leuke babbel en een sexy figuur. Heerlijk tijd mee gehad en zalige seks! Verwacht geen PSE maar meer een GFE, ik heb wel beter pijpsessies gehad namelijk. Maar alsnog een top dame die de tijd neemt!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intens. Dat was de beschrijving van mijn sessie met Simone vandaag, en Simone had dezelfde beoordeling. Ik kom al een tijdje bij Simone, en toch weet ze me elke keer weer te verleiden en te verrassen. We begonnen met strelen en oude herinneringen ophalen, en Simone deed eerst haar BH en even later haar broekje uit. Wat is ze toch mooi en zacht, puur natuur. Ze zette zich met haar billen naar mij toe op mijn buik en pakte mijn piemel en een beetje olie, en ze maakte mij zo stijf dat ik dacht dat ik zou knappen. Maar ik wilde haar ook proeven, en ze vindt het maar wat lekker om gebeft te worden, dus ze draaide zich op haar rug en spreidde haar benen. Met mijn handen onder haar billen had ik nu het mooiste uitzicht op haar intieme grotje (OK, zonder leesbril was het allemaal niet zo scherp, maar mijn lippen en tong proefden het allemaal heel goed). Rustig likte ik haar naar een orgasme. Daar moest ze even van bijkomen, maar het duurde niet lang of mijn jongeheer werd voorzien van een jasje. Ze wilde zich op mij zetten, maar ik vroeg haar om om te draaien, zodat ik datzelfde fantastische uitzicht op haar billen had als een kwartiertje eerder. Langzaam gleed haar poesje over me, en wow wat een intens gevoel. Simone had precies het juiste ritme te pakken, en ik zag mijn lul steeds weer tussen haar schaamlippen verdwijnen. Ik probeerde tegenstoten te geven in het ritme, en golven van genot gingen door mijn kruis. Na een tijdje gleed Simone van me af, ze draaide zich op haar rug met haar voeten naar me toe, pakte wat glijmiddel, en begon mijn pik met haar voeten te masseren, precies tussen beide voetzolen, op en neer. Ik voelde me groot en hard als zelden tevoren. Maar nu wilde ik het initiatief, dus ik vroeg haar om standje hondjes. Tot onze schrik bleken we nog maar 5 minuten van het uur over te hebben, maar gelukkig zat ik al flink tegen een orgasme aan, en in missionaris werd het condoom snel goed gevuld. Simone, dank je wel!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Geweldige ervaring met Simone. Wat n plaatje! Wat een verrassing toen ik haar zag! Heerlijk geneukt en Simone doet dit met volle overgave.
Ik kom zeker terug!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wederom een super date gehad met deze schitterende mooie jonge dame.
Ze weet precies hoe ze een man moet verwennen en doet dat met volle overgave.
Een echte GFE met een prachtig jonge meid.
 
Overigens heb ik zelden zo'n mooi kutje gezien. Zo'n perfect strak, klein kutje kom je zelden tegen in deze business waar de meeste dames toch vaak ruim geschapen zijn ( en dat is maar goed ook voor ze). Bij Simone is het met of je met een tiener neukt. Overigens ziet ze er ook zo uit, hoewel ze alweer wat langer meeloopt. Ze ziet er erg jong uit voor haar echte leeftijd.
Verder is ze echt een super gezellige meid die ook nog lekker met je kan praten.
De beste DVP die ik tegen hem gekomen in de afgelopen 25 jaar.
 
Overigens heb ik zelden zo'n mooi kutje gezien. Zo'n perfect strak, klein kutje kom je zelden tegen in deze business waar de meeste dames toch vaak ruim geschapen zijn ( en dat is maar goed ook voor ze).
Nou weet ik niet welke dames jij hebt bezocht, maar daar heb ik nog nooit iets van gemerkt in tien jaar. Ja, één of twee misschien, die voelden inderdaad wat ruimer. En er waren er een paar die uitzonderlijk strak waren, klopt. Maar de meesten zitten ergens tussenin. Het is trouwens een fabeltje dat een vrouw 'losser' wordt naarmate ze met meer mannen seks heeft (wat ik een beetje proef in jouw reactie). Dat is een mythe die in vroeger tijden werd gebruikt om te proberen vrouwen seksueel te beknotten. Maar of een vrouw nou met duizend kerels één keer seks heeft, of met één kerel duizend keer, dat verandert echt niks aan haar poes
 
Nou weet ik niet welke dames jij hebt bezocht, maar daar heb ik nog nooit iets van gemerkt in tien jaar. Ja, één of twee misschien, die voelden inderdaad wat ruimer. En er waren er een paar die uitzonderlijk strak waren, klopt. Maar de meesten zitten ergens tussenin. Het is trouwens een fabeltje dat een vrouw 'losser' wordt naarmate ze met meer mannen seks heeft (wat ik een beetje proef in jouw reactie). Dat is een mythe die in vroeger tijden werd gebruikt om te proberen vrouwen seksueel te beknotten. Maar of een vrouw nou met duizend kerels één keer seks heeft, of met één kerel duizend keer, dat verandert echt niks aan haar poes
Volgens mij zeg ik dat ook niet. Wel lijkt het me logisch dat vrouwen die wat ruimer geschapen zijn het een stuk makkelijker in dit vak hebben dan vrouwen met een zeer smalle ingang.
Het fabeltje ken ik ja...ook helemaal mee eens. Maar ik ken zat vrouwen die dit werk überhaupt nooit zouden kunnen doen vanwege hun bouw. Volkomen logisch. Niet alle vrouwen zijn er fysiek geschikt voor.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De lekkerste dvp van dit moment. Man man man wat lekker. Wat is zij toch heerlijk! In alle opzichten een fijn gezelschap en wat is ze lief en mooi.
En wat weet ze een man te behagen. En wat is de seks super!
 
De lekkerste dvp van dit moment. Man man man wat lekker. Wat is zij toch heerlijk! In alle opzichten een fijn gezelschap en wat is ze lief en mooi.
En wat weet ze een man te behagen. En wat is de seks super!
Eens. Simone is nummer 1…maar ben al een tijd niet geweest, omdat ze altijd volgeboekt is.

Luxe probleem voor haar. Jammer voor mij…
 
Jammer dat Simone zo weinig beschikbaar is. Een keer per week en dan is ze meestal al volgeboekt voordat ze online staat. Ik begrijp ook niet zo goed waarom ze überhaupt nog op de site van DS staat, daar ze altijd geboekt wordt voordat haar rooster online staat.
 
Merken jullie ook op dat bij DS nu veel dames (toppers) bijna nooit meer op de agenda staan maar nog wel op de website? Ik zie Katy, Marina etc. niet meer op de agenda maar nog wel op de website? En dit geld dus ook voor simone!
 
Merken jullie ook op dat bij DS nu veel dames (toppers) bijna nooit meer op de agenda staan maar nog wel op de website? Ik zie Katy, Marina etc. niet meer op de agenda maar nog wel op de website? En dit geld dus ook voor simone!
Simone wel voor morgen helaas alleen in de middag.
 
Merken jullie ook op dat bij DS nu veel dames (toppers) bijna nooit meer op de agenda staan maar nog wel op de website? Ik zie Katy, Marina etc. niet meer op de agenda maar nog wel op de website? En dit geld dus ook voor simone!
Heeft weinig zin ze op de agenda te zetten met als gevolg telefoontjes als ze al volgeboekt zit.
 
Wederom een zeer fijne ervaring met Simone gehad. Wat kan ze toch leuk praten en was is ze goed met een man te plezieren.
Ik heb zelden n meisje gezien met zo'n mooi kutje. Prachtig om daar aan te mogen likken.
Het neuken doe ik het liefst missionaris zodat ik haar kan zien als ik klaarkom. Prachtig is dat!
Deze vrijgevochten meid is veruit het beste wat er in Den Haag en omgeving te vinden is.
 
weet iemand of Simone ook ergens anders werkt? Ze is 1 keer per week of zelfs 1 keer in de 2 weken bij DS…ik kan me niet voorstellen dat ze niet ook nog iets anders doet. Als ze ook ergens anders als dvp werkt, graag even posten hier. Bedankt.

Heb haar een tijd geleden bezocht maar iedere keer als ik bel tegenwoordig dan is ze volgeboekt. Natuurlijk om een goede reden…ik kan Simone gerust "een begrip" noemen in de DVP wereld. Bezoek haar graag nogmaals als dat kan…
 
Terug
Bovenaan Onderaan