Algemeen Singapore

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

muis

Meubelstuk
Forumpionier
1.263
01/07/21
2.157
33
In deze bruisende stad is veel aanbod te vinden. In de straten grofweg ten zuiden Geylang Rd en Rondom Talma Rd, zitten heel veel dames. Het lijkt een beetje op privehuis bezoek, je loopt binnen bij een van de vele tientallen bordelen en de dames zitten achter glas, ze houden een bordje omhoog met een nr. Nadat je een keuze hebt gemaakt, reken je af met de bordeel manager, en ga je met de dame mee naar een kamer. Deze bordelen zijn zowel overdag als s'avonds te bezoeken.
Je kunt gewoon al deze bordelen binnen lopen, en zie je niets van je gading ga je gewoon bij de buren kijken :)
Kan me niet meer herinneren hoeveel ik afrekende, maar het was niet veel, denk iets in de orde van 30 a 50 euro. Er zaten echt hele mooie en jonge dames tussen uit de hele regio, veel uit China, Thailand en de Filipijnen.

Daarnaast heb je het beroemde 4 floors of Whores, dit is te vinden onder de naam Orchard Towers. Een soort van winkelcentrum van 4 verdiepingen hoog. Het begint al op straat voordat je er naar binnen gaat, werkelijk overal dames die heel graag met je mee willen terug naar je hotel.
Eenmaal binnen, sta je in een soort van winkelcentrum, maar dan zijn de verdiepingen, roltrappen echt overal waar je kijkt bezet met dames van plezier. Ook is er een fijne bar te vinden waar het helemaal vol zit met toeristen, expats en dames.
Helemaal bovenin vind je een bar/dancing waar je alleen Russische dames aantreft, beetje vreemde tent maar wel ok om even naar een van de vele paaldanseressen te kijken onder genot van een drankje.
In principe neem je de dames mee terug naar je hotel/appartement. Dames uit verschillende Aziatische regio's. Vragen wel iets meer dan in de bordelen rond Geylang Rd. Maar nog steeds prima betaalbaar.
 
Update: ik lees net dat het beroemde 4 floors of Whores (Orchard Towers) per Mei 2023 gaat sluiten. Althans alle clubs/bars/massage salons krijgen geen hernieuwde vergunning om publiek vermaak aan te bieden.
Blijkbaar is er teveel overlast geweest in de afgelopen jaren voor de omgeving, en dan met name door de rond het winkelcentrum hangende dames.
 
Update: ik lees net dat het beroemde 4 floors of Whores (Orchard Towers) per Mei 2023 gaat sluiten. Althans alle clubs/bars/massage salons krijgen geen hernieuwde vergunning om publiek vermaak aan te bieden.
Blijkbaar is er teveel overlast geweest in de afgelopen jaren voor de omgeving, en dan met name door de rond het winkelcentrum hangende dames.
Orchard Towers gaat dicht... Man dat was een monument! Voelde je je als een kind in een snoepwinkel!!!
 
nog maar een keer die kant op, for old times sake, snoepwinkel vind ik nog een understatement, .. als dat stomme virus reizen maar niet onmogelijk maakt 🙈
 
Spijtig te horen dat Orchard Towers sluit voor het bruisende nachtleven. Was hier meer dan 20 jaar geleden voor de eerste keer, hierna jaarlijks. Ipanema had top live muziek en een gezellige sfeer. Niks moest, alles kon.
Intussen ben ik er al niet meer geweest sinds Corona. Mis het wel een beetje (veel).
Wil je meer een upscale tent (mooiere vrouwen allerlei nationaliteiten) , dan was er de discotheek onder het Grand Hyatt a block away next to Marriot.
Heb gelezen dat ze momenteel gesloten zijn voor een grondige verbouwing, waarschijnlijk heropening lente 2023. Weet niet of de club in de kelder ook gesloten is, maar hoop dat ze deze zeker behouden na heropening. Singapore is soooo safe, hopelijk blijven ze onze kleine geneugten door de vingers zien.
 
Was er een tijdje geleden. Verbouwing inderdaad, maar beneden inderdaad nog de club, althans toen ik er was, en er loopt nog aardig wat 'in het wild' rond, dat dan ook weer door de autoriteiten werd aangepakt. Alles is minder hoor en niet alleen door de sluiting/verbouwing. Corona hakte er wel daar en ze zijn nog steeds angstig, dus minder of geen meiden, alles zakt in. Desalniettemin nog net op tijd een leuke tijd met een Thaise gehad. Was er nu te lui voor, maar we zullen de volgende keer allemaal naar Geylang moeten voor wat lol.
 
Veel Filipijnse au pairs in Singapore verdienden in het weekend bij door in de Filipijnse bars in Orchard Towers rond te hangen. Zo pikten ze een westerling op en verdienden meer dan de week ervoor. In Geylang waren veel uur hotels. Ik was daar ooit en toen stonden de stoepen van diverse straten vol met hoertjes die je mee kon nemen. vele honderden, en echt. Ik overdijf niet…. Vele honderden
dames in lange rijen in de straten. Alles wordt monder helaas..
 
ben nu ook weer voor het eerst sinds 2019 terug in Singapore. En op zoek naar massage ++ (hoeft niet eens FS te zijn)Weet natuurlijk van Geylang en Orchard towers maar op de een of andere manier vond ik OT altijd een beetje smoezelig. Hey lang nog nooit geweest maar in de buurt is toch wel wat makkelijker.Heb in t verleden vaker erotische massages gehad op
boat quay maar ook andere locaties die je dan doorkreeg via eerst craigslist en later via locanto. nu merk ik dat locanto vaak advertenties geeft die van nep aanbieders lijken te zijn(vaak 1 ster recensies) dus vraag me af of die spa's die ik voorheen kon vinden op locanto nog wel bestaan , of adverteren ze gewoon niet meer? Wilde graag weer bij boat quay gaan kijken maar weet niet of er überhaupt nog iets te vinden is?

hopelijk weet iemand hier nog wat te helpen?
 
uiteindelijk bij bugis street in bugis cube mall een spa gevonden helemaal aan t eind vd vleugel 1e verdieping (2nd floor dus)

prima massage met teasen en hp gehad
 
Laat ik in SG ben geweest stond het gebouw er nog waren nog enkele clubs open. Maar het vet is daar van de soup. Ik had meer geluk in Lucky Plaza als je van Filipina houd
volgens mij wordt het gebouw niet gesloopt maar de adult business die daar gevoerd wordt zou wel aan banden worden gelegd .

Wist niet dat er ik Lucky plaza ook meer te beleven viel dan belkaarten, pakken en overhemden op maat maken etc 🤔😂
 
Helaas orchard towers is definitief voorbij. Wat heb ik daar heerlijke tijden beleefd zeg een walhalla als je van Aziatische dames houd. Ik lees hier niemand over club Brix, heel gave bar onder het hyatt hotel waar je in de avond een drankje kunt pakken en tientallen prachtige dames rond lopen om iemand voor de nacht te zoeken. Hogere segment met dito prijzen maar wel echt prachtige vrouwen.
 
Ik lees hier niemand over club Brix, heel gave bar onder het hyatt hotel waar je in de avond een drankje kunt pakken en tientallen prachtige dames rond lopen om iemand voor de nacht te zoeken. Hogere segment met dito prijzen maar wel echt prachtige vrouwen.
Vroeger was B.A.T.S. in Jakarta 'the place to be' voor écht mooie vrouwen!
(Bar At The Shangri La) En... goedkoper dan Singapore!
 
Laatst bewerkt:
Helaas orchard towers is definitief voorbij. Wat heb ik daar heerlijke tijden beleefd zeg een walhalla als je van Aziatische dames houd. Ik lees hier niemand over club Brix, heel gave bar onder het hyatt hotel waar je in de avond een drankje kunt pakken en tientallen prachtige dames rond lopen om iemand voor de nacht te zoeken. Hogere segment met dito prijzen maar wel echt prachtige vrouwen.
Ken Brix wel degelijk. Ook geweldige tent. Iets meer upscale. Prima als je ook in Hyatt verblijft.
 
Was er in het voorjaar en zoals boven al gezegd, er is niks meer van over.
Had geen eens geen zin meer om nog naar Geylang te gaan, want dat schijnt ook niet veel meer te zijn.
Ben nog voor een nachtje naar Batam (indonesie) gegaan met de boot, alles ingesteld op toeristen daar, maar het was wel meteen raak. Opde boot waren er al een paar de me 'beter wilde leren kennen'
 
Helaas orchard towers is definitief voorbij. Wat heb ik daar heerlijke tijden beleefd zeg een walhalla als je van Aziatische dames houd. Ik lees hier niemand over club Brix, heel gave bar onder het hyatt hotel waar je in de avond een drankje kunt pakken en tientallen prachtige dames rond lopen om iemand voor de nacht te zoeken. Hogere segment met dito prijzen maar wel echt prachtige vrouwen.
Brix is zeker leuk! Ik logeerde destijds in het Marriott ernaast. wel
veel freelancers die echt bij binnenkomst op je af komen. echter zijn de dames die op de dansvloer te vinden zijn, gewoon locale dames die lekker van het uitgaan genieten en niet 'aan het werk' zijn. Daar met eentje aan de praat geraakt. prachtige half australische half japanse dame die gewoon op stap was met vriendinnen maar met wie ik t daarna heel erg gezellig heb gehad in t marriott☺️

KPO is ook leuk maar wat verderop van orchard. gemengd publiek en vrijwel geen freelancers. ook hier geen problemen om met leuke dames aan de praat (en nog meer) te geraken
 
Laatst bewerkt:
Klopt!
Ook nog in de Singapore Marriott gelogeerd (excellent hotel by the way)... en natuurlijk in de Brix beland! Om een lang verhaal kort te maken... en hele leuke nacht (én volgende ochtend!) gehad met een mooie Thaise...
 
Hoi vraagje ha binnenkort voor cursus naar Singapore. Hebben jullie tips of must see /been there plekken/restaurants/bar.
Ben er in mijn jeugd wel eens geweest maar dat lijkt al een een eeuw geleden.
Blijf zelf een week daar, ben van plan ergens rond orchard te zitten
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan