Recensie Sinistra, Gouda 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Uncle George

Wandelaar
Forumpionier
32
06/07/21
33
13
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze meesteres ontvangt in bepaalde periodes, dan adverteert zij op de bekende sites.
Een afspraak was snel gemaakt, via de mail kontakt en daarna via telefoon/ app.
Ze heeft een eigen speelkamer in het centrum van Gouda, goed bereikbaar en makkelijk te parkeren.
Na een kennismakingsgesprek vooraf (Zo hoort het) kon de sessie beginnen.
Doordat ik geleerd heb goed te vertellen wat je do and don't s zijn hoefde ik alleen maar haar kinky overheersing en martelingen te ondergaan.
Dit deed ze hemels goed met haar natuurlijke dominantie voelde ik haar ervaring met de handelingen die ze deed,.
Het spel, voornamelijke CBT gericht verliep perfect; ze bouwde het rustig op zodat ik van geil verlangen overschakelde op een niet te stillen lust wat weer
overging in een zeer onderdanige trance; had ik dit eerder meegemaakt ? Vast wel maar door haar natuurlijke dominantie kwam het dubbel en dwars binnen.
Ze kan goed overweg met kaarsvet en de ball crusher die ik had meegenomen, poppers is geen bezwaar maar heb je eigenlijk niet nodig.
Een orgasme wat uit mijn tenen kwam liet dan ook niet lang op zich wachten.
Na afloop nog even nagepraat en kon ik me opfrissen zodat ik weer fris en fruitig en met een grote smile in de auto zat.
 
Anderhalf jaar geleden bij haar geweest en dat was eveneens een positieve ervaring, hoewel ik de leeftijd eerder op 35-40 zou zetten. Maar dat is slechts een detail
 
Ze heeft ook gewoon een eigen website:

 
Lopertje 1, deze meesteres, met de naam Sinistra, speelt inderdaad een hard spel en negeert grenzen. Jij schrijft dat zij een mooie dame was om te zien. Zo mooi is ze niet, vooral haar uitstraling viel mij tegen.
 
Ik heb met plezier, genot en pijn al veel meesteressen bezocht, maar mijn bezoek aan meesteres Sinistra is uitgelopen op een fiasco. Wat een afschuwelijk, volstrekt empathieloos mens. Ik had vooraf aangegeven: geen blijvend letsel en bloed. Maar luisteren ho maar. Ik besef dat er grenzen zijn en dat grenzen verkend en verlegd kunnen worden, maar toen ik de striemen, krassen, op mijn lijf en penis zag gaf ik aan te willen stoppen. Maar dit monster ging door. Meesteres Sinistra is een blamage voor al haar collega meesteressen die wel serieus zijn en goed luisteren. Na mijn bezoek aan haar heb ik bijna twee jaar geen meesteres meer bezocht. Vorige week weer voor het eerst en wat ik heb meegemaakt tijdens die sessie was geweldig, daar kan meesteres Sinistra nog een puntje aan zuigen.
 
toen ik de striemen, krassen, op mijn lijf en penis zag gaf ik aan te willen stoppen. Maar dit monster ging door.
Begrijp ik goed dat deze dame niet luistert naar een vantevoren afgesproken "safe word"? (Meestal "genade"?)
Of hadden jullie niet officieel een safe word afgesproken? Bij een "echte meesteres" moet je dat eigenlijk altijd doen. Anders is onduidelijk of jouw vraag om te stoppen bij het spel hoort of niet.
 
Tja, mijn ervaringen met deze heerlijke Meesteres zijn onverdeeld positief. Ik kom graag in haar bovenhuisje in Gouda. Zij is niet gespeeld echt een pure dominant en sadiste. Dat merk je meteen als je haar domein betreedt. Ik geef mij volledig over aan haar. Carte blanche. Een goede sessie met cane en bullwhip laat nu eenmaal zijn sporen na. De intense pijn na een goede tepelsessie is vaak dagen later nog voelbaar. Ik denk gewoon niet geschikt voor iedereen…….
 
Yapp, wat fijn voor jou dat je positief bent over deze meesteres. En misschien is zij wel niet voor iedereen geschikt. Dat kan, maar laat ze dat dan vooraf zeggen. In mijn geval had ik met haar vooraf afspraken gemaakt, zo ook over het zogenaamde stopwoord. Zij kon zich helemaal vinden in die afspraken, maar tijdens de sessie heeft ze zich niet aan die afspraken gehouden. Zelfs het zogenaamde stopwoord had geen zin, want ze ging maar door. Volgens mij is communiceren en afspraken maken de sleutel tot alles, maar die sleutel hanteert ze niet.
 
Ik heb met Sinistra worstel-sessies gehad, maar daarbij zijn mijn grenzen -gelukkig- altijd netjes gerespecteerd, ik ben niet van het harde spel.

Wat ik me nog afvraag, heb je haar hier na de sessie nog mee geconfronteerd? En zo ja, wat was haar reactie toen?
 
Ben ook weleens bij haar geweest en ze is inderdaad van het harde werk. Gelukkig werd mijn safeword toen wel gerespecteerd. Maar exact zoals @De weerman zegt: het draait om communicatie en vertrouwen. Ik kan mij daarom heel goed voorstellen dat hij voortaan bij haar wegblijft.
Vertrouwen komt te voet en gaat te paard. De kans dat ik er nog eens naartoe ga is uiterst klein
 
Ik heb 2x een worstelsessie met haar gehad, en hoewel ze inderdaad van het hardere werk houdt (ik ook wel, met sportief worstelen) was ze wel correct en hield ze op tijd in. Gelukkig, want ze was duidelijk sterker en technischer dan mij. Ze heeft "vreselijke" houdgrepen, beenklemmen en smothers maar als dat te veel werd en ik aftikte, dan liet ze wel weer los.

Ik vond haar aardig en correct, leuke meid. Ga allicht binnenkort weer eens, nu het weer kan.
 
Lelijk vind ik haar zeker niet en mijn grenzen werden gerespecteerd, uiteraard vond ze me wel een watje toen ik vroeg om de tepelklemmen te verwijderen. Ik heb best lekkere sessies gehad met haar.
 
Nou
nou, nou ik vraag me werlelijk af het nu echt nodig is om op zo'n onbeleefde manier "los te gaan" op deze dame omdat ze een stopwoord niet heeft gerespecteerd ? Ik herken dit van mijn bezoeken aan deze meesteres echt niet, in mijn ogen is ze zeer professioneel in haar spel En heeft ze een ruime ervaring in commerciële SM sessies. Bovendien kan deze dame zich niet verdedigen tegen deze aantijgingen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou

nou, nou ik vraag me werlelijk af het nu echt nodig is om op zo'n onbeleefde manier "los te gaan" op deze dame omdat ze een stopwoord niet heeft gerespecteerd ? Ik herken dit van mijn bezoeken aan deze meesteres echt niet, in mijn ogen is ze zeer professioneel in haar spel En heeft ze een ruime ervaring in commerciële SM sessies. Bovendien kan deze dame zich niet verdedigen tegen deze aantijgingen.
Als zij zich niet aan afspraken zou houden, had ze het niet al 10 jaar volgehouden. Ik hou zelf ook van een harde sessie, maar geef mij alleen over bij volledig vertrouwen in de Domina.
 
Afgelopen week voor de 1ste keer bij Mrs Sinistra geweest.
Een prachtige dame en ze is een fijne Mrs.

Contact vooraf verloopt via whatsapp en dat ging prima.

Ze heeft een mooie privé speellocatie waar ruimschoots voldoende speelmateriaal aanwezig, en het is er schoon.

De sessie was uitstekend, vooraf had ik mijn grenzen & wensen kenbaar gemaakt en daar heeft ze zich goed aangehouden.
Dingen die ik niet wilde gebeurden ook niet.
Het is een Mrs die je uitdaagt steeds wat dieper te gaan en ze bouwde de sessie mooi op.
De speeltijd werd ruimschoots vol gemaakt en na het douchen achteraf ben ik erg tevreden naar huis gegaan.

Al met al een fijne sm sessie en een erg fijne ervaring met Mrs Sinistra.
 
Ik ben vandaag bij meesteres Sinistra geweest. Ik schrok eigenlijk een beetje toen ik de deur ,die op een kier stond binnenstapte. Zo'n mooie verschijning,lange benen met geile laarzen een kort leren rokje. wegingen even de kamer in om alles door te nemen. Mijn wens was om te beginnen met een half uurtje worstelen en daarna was ik van haar. we gingen naar boven waar ik me moest uitkleden.
geheel onverwachts viel ze me al aan en nam me in een sciccor . Mijn gezicht zat klem tussen haar benen met mijn neus bijna in haar poesje. Ze veranderde een paar keer van positie waarbij haar mooie billen regelmatig op mijn gezicht zaten. Toen vond ze het genoeg geweest en aangezien ik dik verloren had werd ik haar neuksletje.. Ze heeft me lekker genomen met een strapon en nog heel veel meer gekke geile dingen met me uitgespookt. Al met al was het mijn reis vanuit Sittard dik en dubbel waard. Ik kan me dan ook helemaal niet vinden in de onzin recensies van de weerman . Stop was stop en dingen die ik niet wilde werden niet gedaan. Ik ga haar snel weer een bezoekje brengen.
 
Het is alweer even geleden dat ik bij deze Meesteres ben geweest. Ze ontving in een woning aan een straatje in Gouda. Het enige wat ik minder vond was dat haar ruimte via een andere woning bereikt werd en dat we niet te veel lawaai mochten maken. (de mensen beneden waren thuis). Dat maakt het ergens ook wel spannend. De sessie was overigens prima. Zeker als je bedenkt dat het de eerste keer is. Dat is toch wat aftasten. Sinistra is een prachtige vrouw met een super uitstraling. Van het negeren of niet honoreren van wensen was geen sprake. Ik zeg uiteraard niet dat andere ervaringen niet klopten, maar vind het noodzakelijk om een positieve ervaring over Sinistra te delen. Bij deze. Geworsteld heb ik niet overigens. Niet dat dat mijn fetish is, maar wellicht ooit eens leuk om te proberen. Al vraag ik me serieus af hoe dat in mijn geval moet werken. Ik ben ongeveer twee keer zo groot :) Maar goed, wellicht zegt dat helemaal niets.
 
Ja, Sinistra. Ik ben ook een paar jaar geleden bij haar geweest.
Ik was erg tevreden. Vooraf mijn wensen doorgenomen. Mijn wensen werden niet gehaast gedaan. Ik kon er intens van genieten, en om mijn pijngrens te verleggen. Hierdoor werd het een heerlijke hoogtepunt.
 
Ik lees hierboven enkele reviews waar ik niet echt een beeld bij heb als ik naar mijn eigen ervaring kijk bij deze dame.
Het afspreken was binnen een paar minuten geregeld. De dame is ronduit "een lekker wijf"
De ontvangst was vriendelijk en stipt op tijd. Ik had een (deels) worstelsessie met haar afgesproken.

Ik had haar duidelijk onderschat want ze was een stuk sterker dan ik dacht. Op kracht en techniek (en een beetje vieze trucjes) denk ik dat ze een hoop mannen klop kan geven en ze daarna nog even flink domineren.
Ik vond haar vriendelijk en betrouwbaar en zeker niet afstandelijk. Maar dat is mijn mening; doe ermee wat je wilt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan