Recensie Sinistra, Gouda 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sinistra heeft een plekje in mijn hart!
Ik ben nu 2 keer fysiek bij Meesteres Sinistra geweest en veel online sessies gespeeld.
Ik ervaar haar als een gereserveerde dame die de kat uit de boom kijkt. Onze eerste ontmoeting was vrij "zakelijk". Inmiddels kennen wij elkaar beter en is het contact persoonlijker geworden. Ze is geïnteresseerd naar mij als mens en andersom. Ze verdiept zich in mijn bdsm beleving en fetish en probeert hier iedere keer weer vol passie haar creatieve draai aan te geven. Hoe langer ik haar ken, hoe leuker ik het met haar vind. Mensen vergeten nog wel eens dat commerciële Meesteressen ook mensen zijn en een bepaalde afstand bewaren. Bij je eerste bezoek aan de tandarts gooit hij of zij ook niet al zijn/haar ziel en zaligheid op tafel.
Het is werk, het is een vak en je leert iemand langzaam kennen.
Dus na 1 bezoek oordelen over deze geweldige meesteres vind ik een beetje erg makkelijk.
 
Het is alweer even geleden dat ik bij deze Meesteres ben geweest. Ze ontving in een woning aan een straatje in Gouda. Het enige wat ik minder vond was dat haar ruimte via een andere woning bereikt werd en dat we niet te veel lawaai mochten maken. (de mensen beneden waren thuis). Dat maakt het ergens ook wel spannend.

. Geworsteld heb ik niet overigens. Niet dat dat mijn fetish is, maar wellicht ooit eens leuk om te proberen. Al vraag ik me serieus af hoe dat in mijn geval moet werken. Ik ben ongeveer twee keer zo groot :) Maar goed, wellicht zegt dat helemaal niets.

Inmiddels zijn die onderburen verhuisd en heeft ze nu het hele pand voor zichzelf, het oude huis van die onderburen is nu ook haar eigendom.

Lengte zegt inderdaad weinig want ik ben ook een stuk groter dan haar, maar ze weet me (soms met behulp van wat gemene truukjes, al heeft ze die niet per se nodig) altijd heel goed te overmeesteren en in een van haar grepen vast te krijgen. Waar ze nog even fijntjes weet te benadrukken dat ze de baas over me is.
Heb meerdere keren met haar geworsteld en altijd vrij kansloos geweest. Wel altijd hele leuke sessies met haar gehad, is echt een top dame
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Penismassage
  3. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Twee weken geleden ben ik, na het lezen van recensies hier, bij Sinistra geweest voor de eerste ontmoeting. Vooraf de wensenlijst ingevuld en netjes op tijd op de locatie. Het is een zolder voorzien van alle bekende (on)gemakken en ziet er goed uit.
Sinistra heeft de wensenlijst met mij doorgelopen en zij houdt zich aan de afspraken.
De sessie zelf was spannend en goed waarbij Sinistra alles goed liet verlopen zonder te ver te gaan.
Achteraf kort nagepraat en zeer voldaan vertrokken.
Overweeg binnenkort voor de 2e keer te gaan en iets de grenzen te verleggen:)
 
Laatst bewerkt:
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
500
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben al een paar keer bij meesteres sinistra geweest , in Gouda en haar andere lokatie, mijn ervaring met deze meesteres is heel goed ,die dame weet waar ze mee bezig is ,als je goed in haar ogen kijkt ,zie je dat ze er van geniet om jou te gebruiken? Pijn te doen , ze is in mijn ogen en prof, ik ga er graag heen, alles is netjes schoon ,en betrouwbaar , de meesteres ziet er altyd top uit , sinistra weet pijn en genot lekker te maken, het spel is altyd anders dat maakt het spannend 🙏🙏🙏🙏💋 Ramon
 
Ramon300 is helemaal in de wolken! En niet geheel toevallig zijn eerste bericht.

Zelf vond ik de date met Sinistra maar matig.

Ze was niet zo verzorgd zoals op de foto's, afwachtend en ongeinspireerd.

Ik zou even doorzoeken op fora als je een Meesteres wil bezoeken.
 
Oke dat is uw ervaring, er zal altyd beter zijn ,wel heel leuk dat u reageerd , alle kritiek is welkom , misschien heeft u veel meer ervaring in de bdsm , en is er beter ,??? Ik ben nog niet heel lang slaaf 🥵🥵🥵, maar sinistra is voor mij echt goed genoeg groetjes Ramon
 
Ramon300 is helemaal in de wolken! En niet geheel toevallig zijn eerste bericht.

Zelf vond ik de date met Sinistra maar matig.

Ze was niet zo verzorgd zoals op de foto's, afwachtend en ongeinspireerd.

Ik zou even doorzoeken op fora als je een Meesteres wil bezoeken.
Zou je wat meer kunnen uitweiden over wat er dan precies onverzorgd was?
Ik heb namelijk die ervaring helemaal niet, dus ik ben nieuwsgierig.
 
Zou je wat meer kunnen uitweiden over wat er dan precies onverzorgd was?
Ik heb namelijk die ervaring helemaal niet, dus ik ben nieuwsgierig.
Ze op de foto's een spannend pakje aan, haar zat strak en een make upje.

Toen ik daar kwam was daar geen aandacht aan besteed en gingen de hakken al snel uit en vond ik haar ongeinspireerd op haar blote fouten haar 'werk' doen.

Zo genoeg?
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
  2. Plassex
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was, zoals ik al in een eerdere reactie schreef als eens bij Sinistra geweest. Destijds in Gouda, nu op een andere locatie waar ze ook ontvangt.
De reden waarom ik nog een keer ben gegaan is omdat het uiteraard de eerste keer goed was bevallen en omdat ik nou eenmaal een zwak heb voor roodharigen. Het helpt ook dat Lauren nog niet weer beschikbaar was ;)
Ze ontvangt thuis, ik mocht naar binnen door de deur die ze open had laten staan. Sinistra was gekleed in een geile outfit en keek me streng aan. Streng op een soort afstandelijke manier, maar toch wel contact.
Ik moest gaan zitten, kreeg een glas water en we bespraken voor.
Daarna moest ik me uitkleden in de badkamer, daar mijn kleding ophangen en gaan zitten op mijn knieën en op de deur kloppen. De deur ging open en daar stond nog strenger, Meesteres Sinistra.
Ik moest in bad gaan liggen waarop ze boven me kwam staan met haar hoog gehakte voeten aan weerszijden op de rand van het bad en nadat ik poppers had genomen, piste ze lekker over me heen. Echt super geil, het uitzicht op haar mooie kut, haar strenge ogen, de warme pis.... heerlijk.
Daarna ging Sinistra weg. Ik moest me gaan douchen, afdrogen en naar boven komen.
Eenmaal boven moest ik gaan liggen op bed in een kleine kamer van alle ongemakken was voorzien.
Op bed begon het spel met sounding, poppers, anaal, spugen, verbale vernederingen, sperma en na een tijdje moest ik weer naar beneden en in bad gaan liggen, waar ze weer boven me ging staan en ik na flinke halen poppers hete pis over me heen kreeg terwijl ik me klaar trok.

Na het wassen nog even gezellig nagepraat. Het is een leuk mens. Daarna voldaan naar huis.
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.147
Berichten
717.979
Leden
33.143
Nieuwste lid
Maxim343213
Terug
Bovenaan Onderaan