Algemeen Maison d'Amour, Sint Job in 't Goor

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stier

Vaste klant
Forumpionier
211
30/06/21
439
5
Naam: Maison d'Amour
Adres: Jos Nuytsdreef 5, Sint Job in 't Goor
Telefoonnummer: +32 (0)498/859 681
Website: https://maison-damour.com/brecht/
Aard: privéhuis
Openingstijden: ma t/m do 9u-20u, vr 9u-22u, za 10u-17u, zo gesloten
Prijzen: 80euro/half uur, en 160euro/uur, extra's ... euro
Routebeschrijving en parkeren: Het betreft een vrijstaand huis in een rustige straat, dicht bij afrit 4 van de E19. Parkeren kan in de tuin voor het huis, door de haag is deze parking redelijk discreet.
Verzorging: Proper
Algemeen: Op de website staat een agenda met welke dames aanwezig zijn. De kamers zijn voorzien van wastafels, er is een bad en douche in de badkamer op de 1e etage (niet handig wanneer je in een kamer op de begane grond bent, dan moet je door het hele huis heen).

Girlsreview leden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privébericht) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
 
Kom er regelmatig en zijn leuke dames.
Enkel ... Nog altijd geen deftige douche...
ik begrijp dat niet.
als iemand andere adressen kan aanraden? graag.
Probeer deze:

 
Hey,

Wil voor mijn eerste ervaring met een dvp dit privé huis bezoeken. Welke dames zijn aan te raden voor een eerste keer en weten je op je gemak te stellen zonder om de X aantal minuten op de klok te kijken?

Van Anna had ik positieve recensies gelezen, zijn er nog toppers? Heb zelf geen fysieke voorkeuren.

Thnx!
 
Hey,

Wil voor mijn eerste ervaring met een dvp dit privé huis bezoeken. Welke dames zijn aan te raden voor een eerste keer en weten je op je gemak te stellen zonder om de X aantal minuten op de klok te kijken?

Van Anna had ik positieve recensies gelezen, zijn er nog toppers? Heb zelf geen fysieke voorkeuren.

Thnx!
Tess kan ik je zeker aanraden! Zeer lief en een geweldig lichaam .En ideaal voor GFE.
 
Heb afgelopen zomer 1 ervaring gehad met Meryam en die was super! (Zie recensie)

Prettige ontvangst ook door de gastvrouw toen. Het gebouw heeft zijn beste tijd gehad maar was proper en laat ons eerlijk zijn: we komen er toch voor de dames hé?
 
Ik vind Boo wel een héél aangename verschijning, ze heeft goude handjes en tong, en wat een lekker kontje heeft dit wijfie.
Een echte tijger is zij, ik kom al 2 jaar bij haar en heb me nog nooit verveeld, toppie wijfie
 
vandaag naar Manon geweest. Had eerst even telefonisch een afspraak gemaakt. Manon is een leuke meid... Door de corona maat regelingen mocht ik niet binnen wachten toen ik te vroeg daar was (beetje jammer) voor de rest een nette kamer gekregen met een was bak. Parkeren is inderdaad discreet voor de rest op Manon en de gastvrouw geen andere dames gezien.
 
vandaag naar Manon geweest. Had eerst even telefonisch een afspraak gemaakt. Manon is een leuke meid... Door de corona maat regelingen mocht ik niet binnen wachten toen ik te vroeg daar was (beetje jammer) voor de rest een nette kamer gekregen met een was bak. Parkeren is inderdaad discreet voor de rest op Manon en de gastvrouw geen andere dames gezien.
Leg nader uit leuke meid hoe is ze op de kamer
 
Iemand al bij Rennee geweest?
Is volgens mij Nadine die bij Private Girls in Hasselt heeft gewerkt.

 
Ik ben een stille kijker op girls revieuw , vooraleer ik een huis / club bezoek kom ik even piepen naar de recensies . Nu heb ik toch besloten een profiel aan te maken , ik ga in meerdere huizen en wat betreft de service in Maison D'amour niets op aan te merken. Nooit moeten wachten tenzij ze een kamer zijn aan het opruimen zijn of ik te vroeg ben. Ik las dat er sprake was van dubbele boekingen , dat heb je als dames die zelf klanten van het huis beginnen te ronselen . 2 jaar geleden een super groep , tussen tijd een paar nieuwe gekomen waar rotte appels tussen zaten ( gelukkig ook weer vertrokken) nu genieten van een nieuwe groep dames . Maison D'amour jullie trouwe klant

De snelle ❤️
 
Laatst bewerkt:
iemand ervaring met die nieuwe? Ik dacht Steffie...
En in agenda wordt er gesproken over Jessy en Jessi. Zijn dat 2 verschillende dames?
Iemand linkjes (of omschrijving) van de nieuwe. Want die staan niet op hun website.
 
Terug
Bovenaan Onderaan