WHEM Sisi Alphen aan den Rijn. Kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb geen ervaring met deze dame en ik verwacht niet dat iemand die ook gaat krijgen. Er verschuift steeds een aantal Aziatische dames tussen Rotterdam, Meiden, Dordrecht en Alphen.
Foto's blijven hetzelfde, namen wijzigen weleens. Telefoon wordt waarschijnlijk beheert door een telefoniste. Als je de verschillende dames bekt hoor je steeds dezelfde stem.
Ook blijkt uit eerdere berichten dat de deur zelden tot nooit wordt opengedaan door de dame waarmee je denkt te hebben afgesproken.
 
Chinese bende uit Spanje. Komen en gaan. Zo werken ze allemaal eric1974. Blijft een gok wie je tegen komt
Klopt helemaal, maar blijft leuk die bewegingen tussen diverse steden te zien en te bellen voor een afspraak. Die lui verplaatsen zich ook met een supersonische raket, want ik maak een afspraak in Rotterdam en 5 minuten later zitten ze opeens ergens anders.
Maar ik vind het vooral leuk om die tegenstrijdigheden aan te kaarten bij de telefoniste en haar hiermee lastig te vallen. Ik heb deze club al lang niet meer serieus staan en zal ook nooit echt afspreken.
 
Daar is al een zéér uitgebreid topic over ;
 
Ik woon daar vlak in de buurt,
Wilde dolgraag eens een chinese meemaken.
Inmiddels 2 keer daar geweest bij verschillende dames
Afspraak via whats app ging snel,standaard lijst met kosten.
Vlug 60 euro.
1e keer snel reactie op app,kreeg adres direkt met huisnummer.
Vrij nieuw app complex.
Deur ging open en leuke aardigeslanke dame (40-45 jaar)deed open,betalen .
Pijpen mc en daarna standje wat je wil,was snel gebeurd helaas.

2e keer Paar dagen terug Sissi ook snel contact.
Ook vrij slanke dame circa 40 jaar.
Pijpen zonder condoom en ook standje wat je maar wil.

Tevreden over de dames en lokatie dus zeker geen fake .
 
Ik denk dat ik over slaat. Zoek meer rond de leeftijd van 30. De meeste doen nog 10-15 jaar eens bovenop bij Chinese. Service is meestal standaard. Er zijn weinig knappe tussen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan