Recensie Sisi, Den Haag, Geleenstraat 96 k2 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

H._

Meubelstuk
Supporter
Forumpionier
2.734
30/06/21
4.349
62
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
(Niet te verwarren met de Sisi van Hunsestraat 49 k1)

Ik was redelijk vroeg in de Geleenstraat, rond 12 uur, en vond dat het weer eens tijd wordt voor een PZC-sessie. Sisi van Geleen 96 k2 lacht altijd erg vriendelijk als ik langsloop (hoewel ik haar nog nooit bezocht heb), dus vandaag de gok maar eens genomen. Gevraagd (gewoon in het Nederlands) hoeveel het kost. 50 euro, prima, naar binnen.

Ze heeft een nogal klein en benauwd kamertje, een beetje shabby zoals meer kamers van nr. 96. Eens binnen, gevraagd naar PZC, dit was mogelijk voor 50 euro extra. Prima. Een wasje vantevoren, op het bed liggen en genieten. Ze neemt er goed de tijd voor, fijn likjes geven en teasen, ballen niet overslaan, kontgaatje een beetje kriebelen met haar nagels, en ze gaat hier best lang meer door voordat ze hem echt in haar mond neemt. Erg lekker.

De suggestie om te neuken afgeslagen, ik wilde alleen pijpen. CIM was niet mogelijk, werd expliciet gezegd. Jammer. Na nog een tijdje pijpen heb ik het met trekken afgemaakt terwijl ze naast me lag en ik op haar tepel sabbelde.

Zoenen als vermeld in het recensieformulier wil zeggen: af en toe een kusje op de mond, geen tong.

Vriendelijke dame met wie een gesprekje over koetjes en kalfjes prima mogelijk is.

Ze heeft iets Indiaas in haar uiterlijk. Ik gok dat dat met zigeunerafkomst te maken heeft.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan